Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joopa joo, mut Tapsa tiedetään räiskyväksi ja särmikkääksi mieheksi, mutta Hynnis- fanit sai nenilleen siinä, kun he ovat aina ylistäneet Hynnistä melkein jonain pyhimyksenä ,että Hynninen on herrasmies ja hieno, kaikintavoin esimerkillinen ja jalo ihminen yms. Niin nyt sitten sen todelliset karvat onkin paljastunut. Omaan napaansa tuijottaja jonka pillin mukaan muun perheen oli elettävä ja häntä palveltava.
Hynnis- fanit on niin monasti täällä kirkuneet sitä ,että Tapsasta ei ole liikenteessä eikä käyttäytymistavoiltaan, kuin huonoksi esimerkiksi, niin nyt sitten saavatkin vähän jauhoja suuhunsa ja se on heille oikein.
09.02.2012 08:27
No ,ehkä Tapsa ei ole ihan helppo tapaus puolisona, mut isänä hän on kuitenkin hyvä, rakastava ja huolehtiva, eli välittää lapsistaan aidosti. Senhän Ninakin on todennut.
09.02.2012 08:19
Vai muka totuudenmukainen... ja hah sanon mä ! Noi hikipedia sivut on täyttä fulaa !
26.01.2012 19:49
Jos sulla "löysä pieru" paikat jo falskaa, niin älä Tapsaa niihin ongelmiisi sotke. NIH!
25.01.2012 17:08
Ite olet tainnut käydä rääpystämässä siellä äänestyskopissa lappuusi kaikenmaailman kirkkoveneitä. Minkään muun ajatteluun ei teikäläisen älynystyrät yllä.
24.01.2012 00:00
Täälä kun Jorma Hynnistä on jotkut ylistänyt, niin enpä ole nähnyt/ kuullut hänenkään mitään sointinta soittavan. En mä silti hänen musikaalisuuttaan kyseenalaista enkä lahjakkuuttaan tippaakaan epäile. Jorma Hynnisen, kuten Tapsankin instrumentti on oma ääni ja sen "soittamisen" he hallitsevat hyvin.
08.01.2012 20:55
Ei laulajasta tee musikaalista jonkun soittimen soittotaito. Näitä laulavia kitaran rämpyttäjiä on ihan liikaa. Ne osaa laulaa välttävästi ja soittaa välttävästi, mutta hyvin ei kumpaakaan. Tapsan musikaalisuus tulee esiin erinomaisena tulkinta-ja laulutaitona.
08.01.2012 20:48
No ei kai se laivan viihdepäälikkö nyt myönnä ,että heillä järjestyksenpito petti tuolla keikalla. Tottakai kaikki vika hänen mielestään oli Tapsassa. Ei kai se omia asiakkaitaan ala syyttämään vaikka ne miten häiriköis . Onneks Tapsan ei tartte tuollaisten sikailijoiden suosimalla porauslautoilla laulaa.
08.01.2012 20:43
On niitä moniakin, mutta en ala sulle tässä nyt mitään nimiä kertoilemaan.
08.01.2012 20:37
En kanssa ymmärrä tuollaisia ääliöitä joiden mielestä sellainen laulaja ei sais laulaa josta HÄN ei itse henkilökohtaisesti satu pitämään. On mullakin monta laulajaa josta en pidä. Niilläkin laulajilla on kuitenkin ne omat kuulijansa ja faninsa, joten laulakoon hekin silti, koska mä kyllä osaan ja ymmärrän itse olla kuuntelematta sellaisia laulajia joista en pidä.
08.01.2012 20:36
On Tapsan suomennos ja siinä on nätit sanat.. Jossain kirkkokonserteissa Tapsalla on mikrofoni ja jossain ei. On tai ei upeesti laulaa, niinkuin tuosssa videollakin. Tuo laulu ei mun ihan mun TOP 5 joululaulusuosikkeihin kuulu . Tapsan laulamana Esim. Sylvian joululaulu, Sydämeeni joulun teen, Oi jouluyö, Varpunen jouluaamuna lauluista tykkään enemmän , mutta kyllä tuonkin Tapsa kauniisti laulaa. Ei se ole mitään yltiömahtipontista huutamista, vaan siinä on herkkyyttä ja tunnetta mukana paljon.
08.01.2012 20:30
Teikäläisten ilkeydellä ei sitten näemmä ole mitään rajaa. Kyllä Tapsalla on ystäviäkin musapiireissä.
06.01.2012 19:47
Niin niinkuin silloinkin kun Tapsa oli ehdolla ja voittajan valitsi silloin Markku Johansson, joka on silloin myös ehdolla olleen ja palkinnon voittaneen Paula Koivuniemen hyvä työtoveri ( ovat paljon tehneet musajuttuja yhdessä) ja hyvä sydänystävä...melkeinpä perhetuttu.
Silloinkin kun tuomarina olisi ollut joku vähän puoluettomampi tapaus, niin ei tiedä kuka voiton olis napannut.
06.01.2012 19:21
Onnitteluni, kun kerrankin käytit ne viisi minuuttia johonkin hyvään. Eikä se niin tylsä sitten ollutkaan kun kerran loppuun asti kattelit ja kuuntelit. Tässä Tapsan esiintymisessä ei ole mitään tekotaiteellista, yliampuvaa eikä teennäistä. Tottakai laulaessa täytyy jotain ilmeitäkin olla. se on sitä lauluun eläytymistä kanssa. ei sellaista laulajaa kukaan jaksais kuunnella eikä kattella jolla ei ilmekkään värähdä laulaessa. Se vasta olisi puuduttavaa ja tylsää.
Eikä Tapsa sitäpaitsi kirkossa mitään vitsejä kerro.
Loistavaa että konsertista on taltioitu videomateriaalia. Ihana tämä laulu jota Tapsa tuossa videolla hienosti laulaa. Toivottavasti videoita olisi kuvattuna myös Tapsan Sylvian joululaulusta, Mökit nukkuu lumiset, Kun joulu on, Varpunen jouluaamuna, Sydämeeni joulun teen ja Oi Jouluyö:stä.
06.01.2012 19:17
Saa kyllä Jusi Parviainen syyttää ihan itteensä siitä ettei hällä ole ystäviä. Kuka tommosen ystävä oli ja tollaseen luottais joka on julkisuuden vuoksi puukottamssa selkään ja levittelemässä törkeyksiä ja asiatomuuksia kaikelle kansalle.
Esittelee tuossa vielä jotain ihan tavallista rannekelloaan :" Kato mulla on videokamera tässä kellossa, jolla kuvaan salaa kaikki tapaamiset"... HAH ja joopa joo sanon mä.
06.01.2012 19:06
Mä voin sanoa suoraan ,että mulla ei ainakaan ole pienintäkään aikomusta pyytää anteeksi sitä mitä sanoin Mika Pohjosesta . Jos ja kun tyyppi herättää vaimonsa aamuyöllä puhelinsoitolla lämmittämään hälle lihistä, määrää hieromaan varpaitaan ja harjaamaan matonhapsut suoraan niin mikä muu semmonen muka on kuin sovinistisika ? Ja oon sitä mieltä että helpoin ja nopein keino päästä laulajaksi on osallistua tuollaiseen laulukisaan mikä vielä televisioidaan. Siinähän sitä tunnetavuutta ja julkisuutta saa heti alusta alkaen.
30.12.2011 21:10
Mä en pidä tuollaisesta. Mun mielestä on aika halpamaista ryhtyä tuollaisesta asiasta piikittelemään yhtään ketään. Oman lapsen kuolema on varmaan hirvein asia mitä ihmiselle voi tapahtua. Kai se nyt alkuun oli pieni shokki Hynniselle kuulla että poikansa on homo ( etenkin kun on ite uskovainen ihminen), mutta varmaan hän sen sitten ajanmyötä hyväksyi.
30.12.2011 17:00
Sorry, nyt kun haukuin väärää puuta tuosta miinus äänien antamisesta.
30.12.2011 16:30
Mitä sitten vaikka se on mikrofoni ? Oikeinko suurennuslasilla kuvia tihrustitte. Tapsalla oli Forssan konsertissaan mikrofoni telineessä johon puhui laulaessa lauloi myös ohi sen mikrofonin ja hyvin kuului kirkon perälle asti .
Mutta kun Tapsa puhui muutaman kerran ohi sen mikrofonin, niin silloin hänen ääneensä kuulosti vaan sellaiselta muminalta ,että siitä ei saanut kunnolla selvää.
Joten kun Tapsa kuitenkin siinä konsertissa jutteli ja kertoili niistä lauluista ,niin oli hyvä että oli se mikrofoni, niin kuuli puheen perälle asti.
30.12.2011 15:47
Tismalleen näin ! Esim.Jyrki Anttila on toinen karmaiseva esimerkki tenorista, jonka äänessä ei tunnu olevan muuta kuin se yksi ainoa vaihde, eli korkealta ja kovaa. Tosi raskasta ja rasittavaa kuunneltaa pitemmän päälle sellainen. Mutta Jussi Björling kyllä osaa käyttää hienosti ääneensä muitakin ulottuvuuksia. Ei ihme että sitä on parhaaksi tenoriksi kautta-aikain sanottukkin.
29.12.2011 19:11
14 / 198