Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Meni kai taas väärään kohtaan vastaus, mutta Anti Liinilälle se oli tarkoitettu.
13.11.2011 23:07
Voivoi että olikin taas niin hauskaa....Sulle tommonen olis ainakin ihan tarpeeton, kun teikäläisellä ei oo mitään mitä tuon " sukan " sisälle laittais. Katkaravun kokoluokkaa olevina kun noita ei varmaan ollekaan valmisteta.
13.11.2011 23:06
Tapsa on ihana, mutta samaa ei voi sanoa siitä mölykuorosta joka eilen mölisi ja mylvähteli Tartu mikkiin- ohjelmassa. Mikko Mäkeläinen heistä karmeinpana. Ei sitä tosin voinut kauaa katsella eikä kuunnella oli se niin ällöä laulamista ja esiintymistä. Olisi pitänyt taas olla Tapsan mukana niin olisi ollut jotain katselemisen ja kuuntelemisen arvoistakin.
12.11.2011 18:10
Tapsa ei harrasta eikä ole harrastanut mitään verokikkailua ettäs tiedät ! Oopperapuolelta ne verokikkailijat ja muut keplottelijat ja vilpintekijät löytyy. Jyrki Niskanenhan tuomittiin veropetoksesta kerran.
11.11.2011 23:27
HEHHHEH.... sitä ollaan vitsikkäällä tuulella. Noin rumat kravatit sopinee kyllä sun tyyliin paremmin kuin Tapsan.
Vastaus oli siis "joulumuorille".
10.11.2011 18:10
Mä olen mielettömän iloinen, että Tapsalla on joulukonserttikiertue, mutta uusi levykin olisi mageee juttu. Molempi parempi mun mielestä. Eihän ne ole toisiaan mitenkään pois sulkevia.
08.11.2011 21:58
No ihme kun tuon jutun vedit taas tähän. Kyllä pienestä huumoria jaksat repiä. Jonkun muun laulajan tekemänä olisit tuonkin harmittoman jutun jo unohtanut aikapäiviä sitten, mutta kun kyseessä on Tapsa niin siitä sitten jaksat ilmeisesti irvailla ja ilkkua maailman tappiin asti. Hohhoijaa sanon vaan mä......
08.11.2011 21:55
Oon kans odottanut pientä päivitystä kotisivuille . Uutiset osioon saisi tulla jotain uutta mukavaa luettavaa. Eiköhän sinne Tapsan joulutervehdys ainakin jossainvaiheessa ilmesty.
08.11.2011 21:49
Tottakai opperalaulajien pitää uransa eteen nähdä paljon vaivaa ja lahjakkuutta ja ammattitaitoa tarvitaan mä en heitä halveeraa enkä vähättele ammattitaitoaan mut sama juttu se on esim. Tapsankin kohdalla. Tapsa on tehnyt ja tekee upeeta ja tinkimätöntä työtä eikä takuula oo mitään ilmatteeks saanut ainakaan. Tosi törkeetä sellasta väittää ja halventaa toisen elämäntyötä.
07.11.2011 20:57
Mahtaispa se olla sulle pettymys kun Tapsa ei kiukutteliskaan. Jos Tapsa tuohon ohjelmaan menis niin varmaan osais sopivalla leikkimielellä siihen asennoitua eikä varmaan tuomarien kritiikeistä hermostuis. Tuossahan on vaan viihdeohjelmasta kyse. Mua ihmetyttää kun jotkut julkkikset ottaa sen niin vakavasti ihan kuin olis vähintäänkin jostain Suomenmestaruus kilpailusta kyse.
Ja sitäpaitsi Tapsalla on loistava rytmitaju, mutta mitäpä sä siitä mitään ymmärrät.
07.11.2011 20:42
Tapsa ei oo mitään rahaa keltään ruinannut, vaan ne oli ihan vapaaehtosesti lähtenyt tuota konserttikiertuetta sponsoroimaan.
Ei se ole Tapsan vika , että se firma meni konkurssiin. Ne oli syytäneet suuria summia paljon muuhun. Jos ne olis pelkästään Tapsan konserttia sponsoroinut ja jättäneet poliitikoille annetut rahalahjoitukset ja 500 000 auto-ostokset yms. pois, niin tuskimpa vaan se firma olis mihinkään konkurssiin joutunut. Eikä Tapsa sitäpaitsi varmastikkaan sen firman taloustilanteesta ole edes ollut tietoinen.
05.11.2011 15:38
Hahhah vaan sun juttujas.
Mut vakavasti puhuen jos mun mielipidettä kysytään niin ehkä toi punainen olis parempi. Punainen on Tapsan lempiväri ja sopii jouluun hyvin.... vaikka on tuo toinenekin kravatti kyllä ihan tyylikäs.
05.11.2011 15:30
Varmaan on Mikko Mäkeläisen biisi. Tuollaista kuraa suostu laulamaan kukaan muu .
05.11.2011 11:41
Haista nyt .... ! >:( Ei oo Tapsa yhtäkään kiertuetta eikä konserttia järjestänyt veronmaksajien rahoilla !
05.11.2011 11:38
Vexi Salmi, Junnu Vainio ja Juice Leskinen ovat/olivat oikein erikoistuneet sanoittajiksi. Se oli niiden pääasiallista hommaa. Junnu ja Juice kyllä lauloikin omia sanoituksiaan, muttei ne niin kaksia laulajia olleet. Sanoittajina kylläkin ihan huippuja ( yks parhaista suomalaisista sanoittajista ikinä on myös Repe Helismaa). Tapsa taas on pääasiallisesti laulaja ja erinomainen onkin just tuossa hommassa johon on erikoistunut.. Sanoittajana on kohtuullisen hyvä mut säveltäjänä harrastelija.
20.10.2011 17:55
Jä sä se jaksat taas kurnuttaa. Voisit työntää sen oksas sanonko mihin...
Ja Tapsa on keksinyt paljon muitakin hyviä välispiikkejä nytten, mut en niitä ala tänne kirjoittamaan... Ei helmiä sioille.
20.10.2011 17:48
Ällöttävää ? noissa ei ollut MITÄÄN ällöttävää. Sä olet sellainen huumorintajuinene tosikko, joka pitää kai aina ällöttävänä huumoria ja leikinlaskemista esim. laulajan juttelemissa välijuonnoissa. Sulle kelpaa varmaan vaan kuivat ja tylsät kuulutukset tyyliin: Lavalle tulee ihana Suvi Teräsniska, orkesterinvaihto ; antakaa ablodit Yölinnulle jne....
20.10.2011 11:18
No, en mä sitä oopperassa huutelua niin puolustelekkaan, mut harmittaa kun Tapsaa syytetään ja epäillään aina semmosistakin mitä se EI ole tehnyt. Niikuin nyt tuossa Kari tapion muistokonsertissa häiriköinnistä. JOS se Tapsa olis ollut, niin olishan siitä jo hirmuiset lööpit tehty ja ISOLLA mainittu että Tapani Kansa häiriköi.
ps. En ollut se häirikkö minäkään. Mua ei suinsurminkaan olis saanut sinne konserttiin. NIH!
20.10.2011 11:12
Ei ollut Tapsa. Tapsa on fiksu ei se kenenkään muistokonserttiin mee mesoomaan eikä häiriköimään, jossain puuduttavassa oopperanäytöksessä nyt voikin vähän herätellä porukoita. Se ei haittaa mitään.
19.10.2011 23:08
Älä Tapsan mustamaalaaja jauha soopaa ! Idioottimaista tollanen !!! Viimevuonna Tapsa veti loistavan joulukonserttikiertueen ja edellisvuonna samoin , kuten aikaisemminkin. Ainoastaan silloin 2008 vuonna oli häslinkiä niiden joulukonserttien kanssa. Silloinhan koko syksy oli Tapsalla niin kaaoottinen, että se haittasi joulukonsertteihin valmistautumistakin.
Mut se on onneksi ollutta ja mennyttä. Nyt asiat on paljon paremmin.
Varmasti on upee joulukonserttikiertue tulossa.
15.10.2011 23:25
17 / 198