Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Paskat houssuissa on ittelläs ! Eikä Tapsan jutut oo mitään ällöjä ja harvoin mitenkään kaksmielisiäkään.
14.10.2011 22:06
Olen kanssa kuullut keikalla Tapsalta paljon paremman tulkinnan tuosta Akselin ja Elinan häävalssista.
Tässä joku aika sitten Tapsa lauloi sen yhdellä keikalla kun hältä sitä toivottiin. Bändi soitti aluksi sitä liiankin hitaasti , jolloin kuulosti turhan laahaavalta ja Tapsa joutui venyttämään turhaan sanoja sen vuoksi. Tapsa käskikin sitten bändiä soittamaan sitä vähän nopeemmalla tempolla ja sitten se kuulosti jo siltä kun sen pitääkin . tanssijoidenkin oli helpompi tanssia sitä kun ei tarvinnut niin laahustaa.
Tapsa lauloi sen kyllä niin mahtavasti, että tuntui kun pataljoona hiiriä olis vilistänyt pitkin selkää, kun niin meni kylmät väreet.
Toivoisin että Tapsan joulukonsertti tulisi telkkarista tänä vuonna. TV- taltiointi konserteissa Tapsa laulaa hyvin , mutta tuollaiset yksittäiset biisit ei aina ole siltä onnistunut just suurimmalta osin sen jännittämisen vuoksi, jota sillä usein just telkussa esiintyessä ilmenee.
12.10.2011 19:37
Hahhahhaahha taas... olipas hauskaa. Sun suosikilles noi olis voinutkin tapahtua kaikki yhtäaikaa.
Niin siinä jutussa luki, että Tapsalla meinas takinliepeet syttyä tuleen kun kumarsi vähän liian lähellä palavia kynttilöitä.
09.10.2011 09:05
Jaa-a...enpäs tiedäkkään. Lienee joku tuuraaja. On aikas söde , mutta söde on Tapsakin.
02.10.2011 11:12
Luuleks sä Annu, että mä sun kans jotain matsia alkaisin ottaan yhtään missään. Mähän en käsiäni tollaseen sontaläjään tahri.
30.09.2011 18:20
Einille ei ole maksettu yhtään mitään vaan hän sanoi oman mielipiteensä millaisena Tapsan kokee. Hällä on näkemystä ja kokemusta siitä asiasta. NIH! Tässä yks kerta Eini oli samalla keikalla Tapsan kanssa Riutanharjulla. Kun Eini oli jo oman esiintymisensä päättänyt jäi hän seuraaman tanssilattian puolellta vielä Tapsan keikkaa ja kovasti Einikin näytti Tapsan esiintymisestä ja laulamisesta pitävän.
Tossa haastattelussa etenkin se radiotoimittaja muija yrittää selvästi saada Einiä mollaamaan Tapsaa , mutta ei siinä onnistu. HYVÄ EINI !
Eini on pirtsakan ja viehättävän oloinen aikuinen nainen ja laulaja ( voittaa Paula Koivuniemen 100-0) . Aika monta hyvää biisiäkin hällä on.
30.09.2011 18:18
Että sä Annu osaatkin olla sitten RAIVOSTUTTAVA ja RASITTAVA yhtaikaa !
Eini tuntee Tapsan ja tietää siitä enemmän kuin sä tai muut Tapsan mollaajat yhteensä ! Turhasiis esittää mitään kaikkitietäviä teidän. Tapsa on vähän varautunut ja pidättyväinen , mutta sitten kun siihen tutustaa ja pääsee juttusillekkin niin huomaa kuinka mukava hän on. Ystävällinen ja kohtelias meille faneille yleensä aina. Muistaa moikatakkin ja tervehtiä aina kun keikalla näkee. Tapsa on kiva jätkä vaikka muuta inisette.
Laulajana ja estraditaiteilijanahan Tapsa on aivan mielettömän hyvä. Eini puhu täyttä asiaa tuossa haastattelussa.
30.09.2011 18:12
>Ei sinua kukaan käskenyt ottamaan "osaa" tähän keskusteluun.<
Ei, muttei kieltänytkään. Kyllä mä saan kirjoitella muillekkin palstoille kuin Tapsan ja kommentoida mitä viestejä haluun ilman että mun tarvis pyytää siihen sulta lupa.
25.09.2011 18:11
Susta kyllä kertoo kaiken toi, että ihan nautit siitä kun saat aiheutettua toiselle mielipahaa aikaiseksi juttuinesi. Mä kirjoitin alunperin vähän niinkuin vaan vitsinä ( en niinkään minään kostona) sen vastaukseni ja olit heti kun takapuoleen ammuttu karhu.
25.09.2011 10:46
Mietis vaan montako kertaa olet itte ollut kettuilullas mun ja muiden Tapsan fanien mieltä pahoittamassa tuolla toisella palstalla. Kirjotat vielä paljon loukkaavammin ( mihin edes mä pystyn ( sen esim. tuo yllä oleva viestisikin todistaa ), joten et ainakaan toiseks jää mitä ilkeilyn taitoon tulee.
24.09.2011 23:53
Jaa niin Katri-Helena unohtui.... Olkoon Kari tapion kanssa jaetulla 7:llä sijalla.
24.09.2011 21:25
1. Tapani Kansa
2. Georg Malmsten
3. Laila Kinnunen
4. Mauno Kuusisto
5. Carola
6. Olavi Virta
7. Kari Tapio
8. Tapio Rautavaara
9. Arja Koriseva
10. Jari Sillanpää
24.09.2011 21:24
Oon kerankin samaa mieltä Annun kanssa. Kyllä aika Ö-luokan artisteilta useimmat noista muistokonsertissa esiintyvistä tuntuu olevan.
Ville Valo, Reijo Taipaleen ja Tapani Kansan olisin halunnut tuonne konserttiin laulamaan ja toki myös Mikko Mäkeläinen olis äänenesä puolesta sopinut tuonne konserttiin laulamaan Karin lauluja.
24.09.2011 21:06
Perskarvat sulla nousee pystyyn eikä mitkään muut. On se kumma kun heti muka löytyi Karin ääninen laulaja, vaikka just fanit hehkutitte kun Kari oli kuollut ettei toista samanmoista ääntä ole.
24.09.2011 21:00
Jokainen laulaja rauhoittuu keikan jälkeen omalla tavallaan. Parempi se kun ,että imuroi kun ,että Tapsa olis soittanut kotiin ja herättänyt Ninan lämmittämään hälle maitoa ja lihapiirakkaa ja hieromaan varpaitaan, kuten eräällä Mika Pohjosella oli tapana tehdä tanssilava keikoilta kotiin palalaillessaan. Siinä huushollissa ainakin matonhapsut on suorassa. Kun vaimon hommana on Mikan määräyksestä niiden harjaaminen.
23.09.2011 23:30
Mä en ole mikään äreä mutta ärsyttää vaan tollaset tyypit jotka luulee aina olevansa oikessa ja tietävänsä kaikesta kaiken.
Tapsa ei oo mikään räpeltäjä vaan perehtyy huolella siihen mitä tekee ja tekee hommansa hyvin oli kyseessä sitten mikä musiikintyylilaji tahansa.
15.09.2011 13:27
Oon kerran ollut Markku Aron keikalla eikä sillä silloin ainakaan ollut minkäänlaista kommunikointia eikä kontaktin luomista lavan edessä olevaan yleisöön nähtävissä ( eipä siinä tosin montaa kuuntelijaa ollutkaan. Ehkä neljä tai kolme.) Laulaa luritti vaan kiiruusti ne iänikuiset biisinsä ja se oli siinä. Ihan mitäänsanomaton vaikutelma jäi siitä keikasta.
>Hän ottaa illan aikana huomioon yleisönsä mielipiteet ja toiveet ja myös toteuttaa niitä niin paljon kuin ajan puitteissa on mahdollista. <
just joo... eli ts. nuoleskelee seeprakenkien ja muiden himotanssijoiden (jotka luulee omistavansa koko lavan) perseitä kieli ruskeena minkä ehtii.
15.09.2011 13:20
Mestari märisijä Annu taas lempipuuhassaan kun saa Tapsaa mollata. Ehkei sun kannattais lukea ihan noin vaikeaa tekstiä heti aamutuimaan kun selvästikkään sun pikkuriikkiset harvat aivosolusi eivät ole valmistautuneet käsittelemään näin "vaikeita " asioita ;) Ehkä joskus tuossa iltapäivällä alkais olemaan järjenjuoksusi jo vähän virkeämpää. Tässä tullaan taas siihen, että tekeepä Tapsa mitä hyvänsä niin teille Tapsan inhoajien mielestä se tekee aina väärin. Jos Tapsa laulais vaan iskelmiä niin se ei olis hyvä, kun sitten se ei osaa muuntautua. Mutta kun Tapsa laulaa lauluja monista eri musiikin lajeista, niin sitten se on taas teidän mielestä joku joka paikan häslääjä joka ei hallitse mitään.
Eikä Tapsa mitään huomiota noilla kaahauksillaan tms. hae. Kyllä hän mieluusti olis pois lööpeistä semmosten takia.
Työ tekijäänsä kehittää niinkuin sanotaan ja kun tekee niitä hommiaan laaja-alaisesti eikä fakkiudu johonkin tiettyyn muottiin niin saa laulajan työstä kokemusta vähän laajemmallakin perspektiivillä.
15.09.2011 09:32
Mä en oo missään Tampereella Georg Ots konsertissa ollut enkä missään naistenvessassa raivonnut, vaikka muhun tässä aiheen aloittajan viestissä selkeesti halutaan viitatakkin. Ihan huuhaata varmaan koko juttu veikkaan mä.
Ens täällä mustamaalataan Tapsaa ja sitten aletaan mustamaalaamaan vielä fanejakin.
13.09.2011 23:21
Ei oo teillä mitään näyttöjä tolle väitteelle että Tapsa ei muka tunne nuotteja. Tapsa on kummiskin muksuna jo opiskellut viulunsoittoa useammankin vuoden. Kyllä siellä varmaan ne perusasiat ( eli nuoteista soittaminen) opetetaan heti aika varhaisessa vaiheessa.
Tapsa on myös säveltänyt useampiakin biisejä . Vähän hankalaa vois olla säveltäminen jos ei muka yhtään mitään nuoteista tajuais.
Eikä Tapsan lavaesiintyminen/koreografia ole mitenkään tönkköä. Ihan luonnikkaan oloisesti esiintyy. Ei siellä lavalla nyt tarvi heilua kuin heinämies tai esittää jotain sirkustemppuja . Tapsa ei esiinny yliampuvasti, muttei myöskään puuduttavasti vaan sopivan rennosti ja luontevasti.
12.09.2011 17:22
18 / 198