Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Tapsukalla sen sijaan ei ole mitään vaikeuksia elämässään ollut mikä olisi sen laukaissut."
Ja mitähän säkin Tapsan elämästä muka tiedät.
28.04.2011 18:49
Haista sä kusimulli p***ka !
28.04.2011 18:47
Puhu Annu siitä Mikko Mäkeläisestäsi vaan kun pelleksi jotakuta luonnehdit. Se jos joku näyttää ihan pelleltä niissä revityissä ja kauhtuneissa farkuissaan. Aina se sama valkoinen vyökin. Eikö se raasu muita vöitä omista ja eikö sillä ole varaa ostaa ehjiä farkkuja? Luulisi nyt sentään sen verran yleisöä arvostavan että jos kerran farkkuja on keikalla käytettävä niin ne olisi edes ehjät ja muutenkin siistit. Rikki revityt farkut ovat sitäpaitsi olleet poissa muodista jo pitkän aikaa ja Mäkeläisen myös usein suosimat VALKOISET pillifarkut MIEHILLÄ ei ole koskaan olleetkaan muodissa.
Tapsasta tulee mieleen vähän niinkuin Tauno Palo tuossa kansallispuvussa. Jos ja kun Tapsa tuolla keikalla lauloi Etelä-Pohjalaisia lauluja niin tuo asu sopi mainiosti siihen tilaisuuteen.
24.04.2011 22:12
Kyllä sä Annu voit ihan rohkeasti ja rehdisti myöntää, että tuon aloitusviestin kirjoittaja olet. Se on ihan Rakkaudestahan se hevonenkin potkii. Ei sen asian myöntämistä tarvitse kainostella... Mun ei tartte muilla nimimerkeillä kirjoitella,että Tapsa on mun mieleeni, kun se tiedetään muutoinkin.
24.04.2011 21:59
Mikä se sitten muka on jos ei tauti/sairaus ?
24.04.2011 21:51
Ihan virkeältä ja vetreältä vaikuttaa vaikka onkin jo 83-vuotias.
17.04.2011 13:37
Mä en edes tiedä sen Martin ikää, mut luulen ,että on nuorempi kuin miltä näyttää. Ikä nyt on ihan sivuseikka jos muuten on hyvä ja mun mielestä se Martti ainakin eilisessä lähetyksessä lauloi parhaiten. Ulkomuotonsa nyt ei erityisemmin ole munkaan mieleen, mutta olispa kerrankin vähän erllainen Idols-voittaja. Ei niiden kaikkien tarvi aina olla niin samasta muotista.
Ja onhan se ihan symppiksen ja vaatimattoman oloinen. Sä ite kun aina sitä artistin käytöstaitoa peräänkuulutat.
Ilpon äänestä ja hiukan olemuksestakin mulla tulee Ville Valo mieleen.
Tykään siitä, mutta se Ali on ihan hirvee möllöttävä mölytoosa ! Olispa pudonnut eilen sen Stiinan sijasta.
11.04.2011 17:52
1. Piipitä mitäs lystäät, mutta Tapsalla on laulaminen ja tulkinta erinomaisesti hallussa.
2. -
3. Mun hampaat on ihan kohtuuhyvässä kunnossa kiitos kysymästä vaan. Eikä mun tartte kysyä sultä lupaa, etä koska ja mihinaikaan voin nettiä käyttää.
Tapsan hampaat ja hammasvälit ei mua häiritse. Joitakuita (kuten esim. näköjään sua ) ilmeisesti häiritsee kun sille on niistä ihan uran alusta lähtien oltu huomauttelemassa. Jotkut ihmiset osaa olal kyllä sitten niin pinnallisia ja turhamaisia , että ihan ärsyttää.
4. Mä en todellakaan näe Tapsassa mitään naismaisia eleitä ja elkeitä. Mun mielestä se on hyvinkin miehekäs. Maskuliininen suorastaan.
Mutta onneksi ei kuitenkaan mikään macho eikä sovinisti.
11.04.2011 13:46
Hanki toimiva kuulolaite jos Tapsan laulamisen piipityksenä kuulet. Se kun on niin kaukana piipityksestä kuin vaan olla ja voi. NIH!
(Vertaus pääsiäistipuihin oli siinämielessä osuva ,että Tapsa melkein yhtä söötti kuin ne.)
10.04.2011 20:34
Ali ? Jaa se karmeen ykstoikkoisella äänellä kollottava tyyppi ? HUH !!! On valovuosia jäljessä Tapsaa.
( Idols- finalisteista paras on Martti ja toiseksiparas Ilpo. NIH! )
Kato vaan niitä omia hampaitas. Ne on varmaan ristiinrastiin sun suussa ja osa jo mustaks mädäntynyt.
Ja mitä naismaisia elkeitä Tapsalla muka on ? Sano nyt yksikin jos osaat ja pystyt .
10.04.2011 20:31
Hienoa! Kiitti kuulumisista Melina ! :) Voi että kun olis ollut kiva olla siellä kanssa . Oliko Tapsalla joku bändi säestämässä vai joku yksittäinen säestäjä ?
09.04.2011 07:57
Siis noi sun juttus on niin ällöttäviä ! Työnnä SÄ se näppäimistös ahtariis.
09.04.2011 07:50
No en mä nyt kauheesti sellaisten artistien TV-esiintymisiä katsokkaan joista en tykkää, mutta viimeksikin Mikko Mäkeläinen oli ängennyt samaan ohjelmaan Tapsan kanssa (Tartu mikkkiin), niin pakkohan sitä Mikkoakin oli nähdä ja kuulla siinä samalla. Oli se siinä kyllä yllättäen ihan siedettävä sillä kertaa.
Eri artistien tanssikeikoilla käyn uteliaisuuttani ja aikanikuluksi joskus. En mä useinkaan negatiivisella aseneteella niille keikoille mene. enkä keskity väenväkisin niitä negatiivisia puolia löytämään, mut joskus vaan joku artisti on ollut livenä pettymys, mutta enemmän on niitä joiden keikka on ollut ihan ok.
08.04.2011 17:56
Ja hehheh.... Taitaa olla taas jo perjantaipullo korkattuna kun on niin älyvapaata juttua.
08.04.2011 17:42
Ei voi kun nauraa sun juttujas Annu. Oot sä vaan niin käsittämättömän huvittava tapaus.
06.04.2011 14:48
Samaa mieltä olen ,että kotisivuista pitäisi kyllä jonkun huolehtia ja pitää keikkakalenteria paremmin ajantasalla.
05.04.2011 21:05
Neuvoisin sua Annu muuttamaan vaikka Siperiaan, niin voit kuunnella siellä myskihärkien mylvintää ja kuvitella olevas Mikko Mäkeläisen keikalla.
05.04.2011 21:04
MAHTAVAA! :) Harmi kun Poriin on niin pitkä matka ettei sinne asti tule varmaan lähdettyä. Mutta hauskaa ja antoisaa iltaa sulle Melina ja nauti Tapsasta minunkin puolesta :) Missä tuo keikka Porissa muuten on ? Jossain ravintolassa vai jossain muussa tapahtumassa ?
05.04.2011 16:08
No ei mulla ole mitään musiikillista koulutusta, mut kyllä mä nyt sen pystyn kuulemaan ,että kuka osaa soittaa hyvin jotain istrumenttia ja kuka laulaa.
Ja toi nyt on ihan potaskaa, että säestäjät konserteissa olis olleet muka aina Tapsaa parempia . Tapsa on musiikillisesti hyvin lahjakas ja sillä on näkemystä, innovatiivisuutta, hyvä sävelkorva ja osaa ite kertoa miten haluaa itseään säestettävän. Kaikki ei osaa.
05.04.2011 09:13
Mä en kyllä osaa nimetä parasta. Kaikki edellä mainitut ( myös nim.merk. "KasOksaVärähtää" mainitsemat ja ite lisäisin vielä myös mm. Pentti Kotirannan ja Heikki Elon ) ovat ihan loistoluokan pianisteja. Ei Tapsa säestäjäkseen mitään rupumuusikkoa kelpuuttaisikaan oli kyse sitten esim. lava-/festarikeikasta, viihdekonsertista tai yksinlaulukonsertista.
04.04.2011 07:59
23 / 198