Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En mä tiedä tosta käpy jutusta mitään. Mahtaako se olla tottakaan..... Jospa Jyrki Hämäläinen lasetti vaan omiaan siinä jutussa....
Frederikin vessapaperirulla ja Dannyn tennissukka kalsareissa jutista olen kyllä kuullut/lukenut.
18.10.2010 16:40
Kyllä sun täytyy pahasti häiriintynyt olla kun tommoset kicksit saat jonkun toisen saamasta rangaistuksesta . Ei kyl naurata yhtään.....
14.10.2010 17:53
Tapsa EI ryyppää ja pidä huoli vain omista lääkkeistäs !
14.10.2010 17:48
Tuon Heijastuksen ja Älä kiiruhda mä haluun ehdottomasti kuulla Tapsan laulamana ! :-) Varmaan aikas mageen kuulosia ne, mut Muuttuvat laulut, Rakastan elämää ja Saarenmaan valssin tilalla olis saanut olla jotain muuta. Kuten Ilta Djeprillä, Kun päättyy työ, Laulu Volgalle... siis jotain tommosia biisejä, joissa Tapsa pääsis oikein käyttää sitä ääntään kunnolla . Tossa ei oo yhtään esim. semmosta operettimaista biisiä joissa Tapsa on parhaimmillaan tuon tyyliisissä konserteissa.
Vaikkei Tapsa tossa konsertissa sitten niitä kipaleita laulakkaan jotka olisins halunnut sen laulavan, niin innolla odotan että pääsen Tapsaa ja sitä hienoa orkesteria kuuntelemaan hienoa orkesteria kuuntelemaan.... Ja meneehän ne muutkin solistit siinä samalla.
(Tapsa lauloi tuon "Muuttuvat laulut" biisin muutama vuosi sitten jo yhdessä televisoidussa konsertissa ( konsertin nimi tais olla muistaakseni "Laululla on tekijänsä" )enkä tykännyt siitä siloin. Mun mielestä se biisi ei sopinut Tapsan äänelle yhtään. )
14.10.2010 17:46
Niin kirjotin ja seison kanssa tuon kommenttini takana. Vaikka en mä kaahailua mitenkään ihannoi enkä hyväksy.
10.10.2010 09:30
Tapsa ei oo missään taajamissa kaahaillut, vaan yleensä moottoritiellä tai maantiellä jossa on vähintään 80 kilometrin nopeusrajoitus. Harvemmin siellä liikkuu mitään jalankulkijoita tai pyöräilijöitä jotka vois joutua yliajetuksi. NIH!
10.10.2010 09:28
"Villan" ja "Lääketieteen tohtorin" postaukset on ihan syvältä ! Lääketieteen tohtori vois sanoa ,että miksi tollasta harrastamaansa pakkomielteistä ilkeilyä kutsutaan lääketieteen termein ?
Ja mä kun ajattelin ,että jos en vastais tähän topiciin mitään ,niin ilkeilijätkin jättäis sen noteeraamatta mut ei.
Joten laitan nyt sitten oman vastaukseni tähän, ( vaikka tän koko viestiketjun aloituksineen sais mun puolesta poistaa, kun se tulee aiheuttamaan vaan kränää.)
Taidokas
Ammattimies
Perfektionisti
Ajaton
Nokkela
Ilopilleri
Karismaattinen
Artisti
N
Suloinen
A-luokkaa
07.10.2010 23:49
Ei Tapsa oo ketään eikä mitään piinannut ja häiriköinyt. Turha laittaa taas Tapsan syyksi sitäkin , että se on saanut joltain hihhulilta häirikköpuheluja.
07.10.2010 19:26
Aina sun tarttee olla kalvamassa mua ! En tosiaankaan tekis mitään tommosta, josta koitus mitään kiusaa Tapsalle tai sen läheisille. Ei se varmaan oo edes kukaan Tapsan fani, vaan joku sen vastustaja joka tykkää olla häiriöksi ja haitaksi. Tiedä vaikka olisi joku täälläkin Tapsaa dissanneista.
Treffeille pyytämisessä ei sinällään kai ole mitään pahaa, JOS kerran kohde on sinkku, mutta yksi puhelu riittää ja sen jälkeen jätetään rauhaan jos kieltävän vastauksen saa.
Ite en kyllä kehtais enkä uskaltais yhtään ketään kysyä treffeille puhelimitse. Enkä muutenkaan soitella Tapsalle tai kellekkään muullekkaan julkkikselle.
06.10.2010 16:40
En oo kumpikaan noista ehdotuksistasi, mut mielummin olen sitten vaikka kahelin lapsellinen, kuin tylsän aikuismainen, joka ei osaa innostua mistään muusta kuin korkeintaan ehkä rahasta.
05.10.2010 16:36
Tommonen postaus olikin taas niin helkkarin tärkeää ja kannattavaa kirjoittaa tänne, kun ei liity ite aiheeseen mitenkään. Ja minkä takia täytyy yrmiä mun kommenttejani aina. Pahansuopaan panetteluun ei puututa, mutta aitoon ja vilpittömään innostukseen kyllä.
04.10.2010 22:02
No en mä nyt niin sanois ,että mä sitä niin puolustelenkaan, mut jos Tapsa olis myöhästynyt keikalta muuten, niin onhan tuo sitten vähän ymmärrettävämpää, kuin ihan huvin vuoksi kaahaaminen vaan.
02.10.2010 19:46
Ei toi moottoritiellä kesäaikaan nyt niin kauhean iso ylinopeus ole, mut en mä silti tykkää että Tapsa kaahaa tolleen. En tahdo Sammy Babitzinin kohtaloo Tapsalle.
02.10.2010 16:42
Hehheh taas niin. Tykkään huumorista ja mielikuvituksellisista jutuista, mutta tommosta pilkkaavaa huumoria mä en ymmärrä. Sulla ittelläs taitaa pyöriä ne nahkatakkiset pollarit mielellessäs.
02.10.2010 16:26
Joopa joo.....Ei mulla kylläkään ole mitään alkoholiongelmaa ettäs tiedät !
Ja tohon juttuun vielä palatakseni Tapsa ei tuolloin 2008 joulukonserttikiertueella ollut oma ittensä. Siinä oli syksynmittaan kaikenlaista kohua ja yksityiselämän mullistusta sattunut ( parisuhdeongelmia), joten ne haittas Tapsan keskittymistä ja valmistautumista noihin konsertteihinkin, mutta siitä on nyt selvitty ja se on ollutta ja mennyttä eikä noita tarttis tänne aina kaivaa esiin vanhoja juttuja.
02.10.2010 07:05
Tapsa on miehekäs niin ääneltään, kuin olemukseltaankin ,eikä mitään Femisoijaa syö.
01.10.2010 06:28
Joo joo. Toi nyt on ollutta ja mennyttä. Viime vuoden joulukonserttikiertueella oli ihan eri meininki. Olin parissakin eri kirkossa Tapsan laulamia joululauluja kuuntelemassa ja ne oli mahtavia konsertteja molemmat. Yleisö oli haltioissaan ja syystä.
01.10.2010 06:26
Tapsan olemassa olo ei todellakaan oo mikään moka ! Tapsa on parempaa, kuin lottovoitto ! Kiitos vaan Tapsan vanhemmille .
27.09.2010 18:25
Hetkota mitäs hetkotat. Kylllä mä saan idoliini luottaa. NIH!
Kukas sitä sitten ymmärtäis jos fanitkin kääntäis sille selän.
23.09.2010 23:21
Kyl mä ainakin pidän Tapsan selityksiä uskottavampana.
Tapsan tietäen siellä Viking Linellä on varmaan hyvinkin käynyt niin ,että Tapsalla on pinna palanut jonkun kännikalan häiriköintiin ja sitten se on ehkä vähän ylireagoinut siihen.
Ja Asikkalan kirkkokonsertin unohtamista pidän hyvinkin mahdollisena, kun Tapsalla oli useampi keikka putkeen, niin se yks on sitten epäonnisesti vahingossa kaikessa tohinassa unohtunut.
Mä pidän Tapsaa rehtiä tyyppinä, joka ei tekemisiään ja sanomisiaan kauheasti turhanpäiten selittele jos ne juttu ei oo kanssitten totta.
Tapsallahan on semmoenen mottokin ,että: " Kun kerrottotta tänään, niin muistat huomennakin kertoa sen oikein."
23.09.2010 20:32
30 / 198