Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Noi konsertit on kaikkee muuta, kuin roskaa. Takuula upeita elämyksiä tarjoo nuo konsertit ( parasta olis ollut, jos Tapsa olis yksinään sen Eri klassin johtaman ison orkesterin säestyksellä laulanut niitä Otsin lauluja, mut hyvä näinkin :-) ) .
Toivottavasti joku noista konserteista televisioitaisiinkin.
17.08.2010 14:58
Kiitti tiedosta :) Ainakin yhteen tommoseen konserttiin on ehdottomasti päästävä !
Toivottavasti Tapsa laulaisi monta laulua tossa konsertissa. Ihan mielenkiintoista on kyllä kuulla niitä virolaisia laulajiakin ja se iso sinfoniaorkesteri säestämässä on varmasti upee.
Aika kalliit liput on vaan, mut mulla on tämän kuun lopussa synttärit, niin täytyy toivoo josko saisi vaikka lahjaksi lipun tonne konserttiin :)
17.08.2010 11:17
Kello oli n.01.00 kun Tapani lopetti keikkansa Ämyrillä. Ämyrillä tanssit jatkuvat lauantaisin klo 01.30, eli siinä jäi sille toiselle orkalle enää puolituntia soittoaikaa. Siksi Tapsa ei tullut encoreille enää.
16.08.2010 15:36
Voi nyt pyhät pieksut sun kanssas !!!! Mitä ällöttävää tossa nyt muka oli ? Ehkä joku nirppanokka löytää siitäkin taas jotain kaksmielistä jos oikein yrittää pinnistellä. Tuokin spiikkaus olis varmaan sun mielestä pitänyt tehdä tylsimmällä mahdollisella tavalla : " Hyvät naiset ja herrat vuoroon tulee Suvi Teräsniska yhtyeineen. Nyt isot ablodit..." spiikkaus olis varmaan ollut sun mieleen.
Tapsa on hyvä kun se käyttää mielikuvitustaan noissa toisten bändien/artistien lavalla spiikkaamisessakin.
16.08.2010 11:42
Hyvää ei voi koskaan kehua liikaa :-)
16.08.2010 11:35
Ensinnäkään mä EN vetänyt Karia tähän keskusteluun vaan sen teki jo aiheen aloittaja itse. Yritä nyt perkule oppia lukemaan.
Toisekseen Tapsa peittoaa Marko Lämsän joka osa-alueella. Ei Tapsa mitään päätään vatkaa ja sillä Marko Lämsällä vasta oli teatraalista esiintymistä. Oikein piti mennä polvilleen lavalle. Yäk! Kyllä vähempikin teennäisyys olis riittänyt.
Ei tartte hyppiä ei, mutta minkä ihmeen takia sen Karin täytyi sitten pitää sellaista ihmeellistä persepitkällä tanttaamista ? Ihan kuin olisi ollut kauhee pissahätä ja yritti pidätellä ettei tule housuihin. Olis seissyt ennemmin sitten vaikka paikoillaan, kuten Jorma Kääriöinen teki jos ja kun ei kerran järkevämmän näköiseen lavaliikehdintään pysty.
16.08.2010 09:50
Tuli vielä mieleen se ,että se oli aika hauska, kun Tapsa kuulutti Suvi Teräsniskan lavalle, niin sanoi yleisölle, että: " Nyt saatte rautaa niskaan." :-)
16.08.2010 07:36
Mä olen tuolla yleistä iskelmä-palstalla kehunut Marko Lämsää. Mun mielestä se on yks parhaita tangokunkkuja, mut siihen eloise esitykseen telkkarissa olen pettynyt. Mun mielestä se kuulosti tosi pliisulta. Ei minkäänlaista intohimoo mukana. Tapsan versiossa on huomattavasti enemmän tenhoa ja imua. Marko Lämsä on hyvä laulaja kuiteskin, muttei yllä Tapsan tasolle.
Kari Tapion uikutusta taas vilkaisin hetken, mutta en voinut sitä kauaa katsella enkä kuunnella, kun alkoi niin naurattamaan ja toisaalta taas alkoi vatsassa kiertää, kun se vaikerrus sai aikaan vatsan väänteitä meikäläisellä ( luojan kiitos en onneksi nähnyt kun Kari lauloi yhdessä Paula Koivuniemen kanssa. Sitten olisi kyllä jo laatta lentänyt).
Naurattamaan alkoi se, kun se Jorma Kääriäisen kanssa lauloi jotain Elviksen biisiä, niin koko ajan se tanttasi paikallaan sillälailla ihmeellisesti. Näytti ihan siltä kun olisi polkenut sellaista ministepperiä ;) HUH! Onko toi nyt oikeesti Kari Tapion käsitys joraamisesta ? Ja Olavi Virran tulkintoihin hän ei yllä lähellekkään. Pyhäinhäväistys edes väittää moista.
16.08.2010 07:25
Mun käsittääkseni Mauno Kuusisto on kyllä elossa. Hän on nyt yli hdeksänkymppinen. Mauno Kuusistohan esiintyi laulamassakin vielä yli kahdeksankymppisenä ja lauloi komeesti vielä silloinkin.
15.08.2010 06:18
Tapsan ei räpellä mitään, vaan tekee laadukasta jälkeä. NIH!
Tapsa ihmetteli yks ,kerta, kun radiot ei nykyään soita juurikaan mitään kunnon musaa, vaan sieltä tulee vaan sellaista keskitason sätkätystä. Ja siinä Tapsa oli ihan oikeessa.
14.08.2010 17:57
Tuli vielä mieleen ,että kun kirjoitin alkuviikosta , että lauantaina on Tapsan keikka Ämyrillä ( se lauantaipäivä on mainittu otsikossakin jo) ja luit sen viestin varmaan ainaskin kertaalleen, etkä silti kuiteskaan muistanut , että se keikka on tänään, niin ei sun kannattais irvailla Tapsaa, kun se sen yhden keikan unohti ;)
Jos sä olisit Tapsa, niin sä olisit hojottanut siellä Ämyrillä jo eilen kun muistit , että se oli perjantaina. Voi mahoton ,että kyllä nyt naurattaa, kun teikäläisellä pilkka osuikin omaan nilkkaan.... ;D
14.08.2010 17:53
Se oli faneille lupaus ja sulle ilmeisesti uhkaus. Ja vinkki sulle : ei parane luulla täytyy TIETÄÄ, ennenkuin alkaa suutaan soittamaan. NIH !
Joo, en mä viitti siellä riehua ,että näen koko keikan. Olisi aika mälsää jos sieltä joutuisi kesken kaiken pois ;)
Kukkasen antamista pohdin. Tekis mieli antaa Tapsalle kukka, mutta jännitän sen antamista niin ,että taidan luopua siitä ajatuksesta, niin pystyy paremmin keskittyä keikasta nauttimiseen.
Nimmarin aion kyllä mennä pyytämään. Mulla on ollut nyt ainakin jo varmaan kolme vuotta väliä etten oo käynyt pyytämässä nimmaria. Jännään sitäkin aina niin paljon. Viime kerralla kun oli Tapsan keikalla Ämyrillä, niin näin hänet tauolla seisoskelemassa takahuoneen ovella sinne vievien rappusten yläpäässä, mutta en vaan rohjennut mennä pyytään sitä nimmaria. mä en ymmätrrä miks mun täytyy olla niin kesseli , että jännään niin hirmusesti semmosta asiaa. Kun joltain muilta artisteilta oon mennyt pyytään nimmaria en oo jännittänyt yhtään, mutta viimeksi kun kun olin Tapsan keikalla nimmarijonossa, niin jännäsin niin , että kädet ihan tärisi.
14.08.2010 17:47
Älähän sie Annu ole nyt niin malttamaton. Se keikka on vasta tänään, joten en mitään raporttia oo voinut vielä kirjoittaa. Alan tässä pikkuhiljaa tekemään esivalmisteluja keikkkalle lähtöö varten :) Kirjotan sitten raporttia yöllä keikalta palattuani jos jaksan. Viimeistään sitten ainakin huomennaa aamupäivällä rustaan jotain juttua.
14.08.2010 16:55
JÄLLEEN yksi asia josta olen Annun kanssa samaa mieltä ;) Eli Sauli Lehtosen versio tästä laulusta on ja tulee aina olemaankin ylittämätön. Biisi oli nimenomaan Saulille tehty ja se sointuu hänen äänelleen ja tulkinnalleen täydellisesti. Muiden versiot kuulostaa vaan vesitetyltä jäljittelyltä.
Saulin draaginen kohtalo vielä jotenkin tekee täsät biisistä häenen laulamanaan entistäkin koskettavamman.
12.08.2010 21:33
Do diii... Nyt sitten kirjoitin itsekkin edelliseen viestiini SE vaikka Annua siitä samasta asiasta ripitin. Eipä näköjään pitäis ryhtyä neuvomaan, kun ei itekkään osaa......
12.08.2010 21:28
HIH! Anita on hauska :D Tykkään sen ronskeudesta ja rempseydestä, vaikka en sen äänestä niin kauheesti pidäkkään.
12.08.2010 21:25
Ämyrillä on ihan viihtyisä kahvio, josta on jonkinlainen näköyhteyskin lavalle. Parhaiten tunnelmasta pääsee nauttimaan kuiteskin ehkä siinä lavan edustalla. Pari kertaa on Ämyrillä tullut käytyä ja se on viihtyisän oloinen paikka. Sellaista vanhanajan idylliä siellä. Henkilökuntakin on ystävällistä.
12.08.2010 18:29
En mä nyt kaikista Tapsan sanomisista tykkää. Enimmäkseen Tapsa nyt kummiskin keikoillakin muita juttuja juttelee, kuin alapään juttuja. Joten turha Tapsasta nyt mitään rääväsuuta täällä on leipoa. NIH!
( ps. Oot tainnut lintsata äidinkielentunneilta, kun et tiedä , että ihmisestä kirjoitetaan HÄN, eikä SE. )
12.08.2010 18:25
Kyllä tollasten kaunaisten ja katkerien luusereiden onnettomat sepostukset on sitten säälittävää luettavaa.
12.08.2010 18:01
Tapsalla on aivot just siellä missä niiden pitääkin olla ! Tapsa on fiksu ! Ei oo tärvellyt aivojaan viinalla ja muilla nautintoaineilla, niinkuin eräät artistit.
12.08.2010 14:02
33 / 198