Tänään televisiossa

Ankke

TV2:ssa Marko Lämsä veti niin upeasti Eloisen, että Tapsan versio kalpeni. Uskomattoman hieno ääni Marko Lämsällä.
Kun käänsin kanavaa Kari Tapio lauloi sykähdyttävästi Angelicuen, lähes Olavi Virran tasoisesti.
Marko Lämsä ja Kari Tapio taitavat olla Suomen parhaat laulajat.

16

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heisulivei...

Kyllähän Marko ja Kari nyt Tapsukan voittaa mennentullen :)

• OK.

Ei yltänyt Marko Lämsä lähellekkään falskilla falsetillaan Tapsan laulamaa Eloise-versiota, vaikak Tapsa oli sen biisin levyttäessään vasta 20-vuotias ja Marko Lämsä on sentään jo 32-vuotias ja useita vuosia laulanut.
      Kari Tapion laulua Angelicuesta taas ei voi verrata Olan versioon samalla vuosituhannellakaan. Karin versio kalpenee meneen tullen, niin Olalle, kuin Tapsallekkin. Niin tuskaisen ja vaivalloisen näköiseltä se Karin esitys näytti ja kuulosti ,että sai pelätä, että pyörtyykö se kohta siihen lavalle ja pettääkö ääni tottaalisesti. Ihmeellisiä väkinäisiä kiekaisuja päästi aina kun piti vähän korkeammalta laulaa. Väpättävää vibraattoa kyllä piisaa.

• Haihatin

Niin uskomattoman huono esitys, osittain veti nuotinvierestä.

Huutoa niin kuin karaokebaarissa!

• Gabriela*

vai valskeilla falseteilla, kuules OK, hanki kuulolaite. Luulet tietäväsi mutta et tiedä luulevasi. Sä olet lähinnä huvittava ikuisilla puolustuspuheillasi, oli asia sitten mikä tahansa. Ruusunpunaiset lasit ota myös silmiltäsi, please. Oletko jo ekalla luokalla vai vielä kenties esikoulussa?

• Mä olen tuolla yleistä iskelmä-palstalla kehunut Marko Lämsää. Mun mielestä se on yks parhaita tangokunkkuja, mut siihen eloise esitykseen telkkarissa olen pettynyt. Mun mielestä se kuulosti tosi pliisulta. Ei minkäänlaista intohimoo mukana. Tapsan versiossa on huomattavasti enemmän tenhoa ja imua. Marko Lämsä on hyvä laulaja kuiteskin, muttei yllä Tapsan tasolle.
      Kari Tapion uikutusta taas vilkaisin hetken, mutta en voinut sitä kauaa katsella enkä kuunnella, kun alkoi niin naurattamaan ja toisaalta taas alkoi vatsassa kiertää, kun se vaikerrus sai aikaan vatsan väänteitä meikäläisellä ( luojan kiitos en onneksi nähnyt kun Kari lauloi yhdessä Paula Koivuniemen kanssa. Sitten olisi kyllä jo laatta lentänyt).
      Naurattamaan alkoi se, kun se Jorma Kääriäisen kanssa lauloi jotain Elviksen biisiä, niin koko ajan se tanttasi paikallaan sillälailla ihmeellisesti. Näytti ihan siltä kun olisi polkenut sellaista ministepperiä ;) HUH! Onko toi nyt oikeesti Kari Tapion käsitys joraamisesta ? Ja Olavi Virran tulkintoihin hän ei yllä lähellekkään. Pyhäinhäväistys edes väittää moista.

• Annu.

Sinä se et osaa pitää Karia pois mistään keskustelusta. Oot aika ääliö.
        Ensikskin, Lämsä peittoaa Tapsukan mennentullen, sekä äänellään, ulkonäöllään että esiintymisellään.
        Tapsukka aina vatkaa sitä päätään silleen ihmeellisesti ja sille kyllä sais nauraa vatsansa kipeeks, jollei alkais oksettaa ja siihen aina viimeistään tyssää sen katsominen. Sit on ne muut eleet mitkä on tosi ällöttäviä.

Mitä tulee Karin esiintymiseen niin ei siellä konserttilavalla moni muukaan artisti hypi ja keiku, ei myös se sun arvoisa idolis Tapsukkakaan. Lavoilla on eri asia ja ne kerrat mitkä oon ollut Karin lavakeikoilla niillä hän on kyllä antanut mennä vauhdikkaasti. Monellakos Karin keikalla ootkaan ollut?
        On sulla kyllä nuo vertaukset aika ihmeellisiä. Eikä tuossa konsertissa Kääriäinenkään ihmeemmin bailannut.
        Itse oot aina vinkunut että ei esiintyessään pidä riekkua ja hyppiä lavalla ja nyt sitten oot ihan eri mieltä. Päättäisit jo kumpi on mielestäsi oikea tyyli.

Kumma kyllä miks kidutat itseäsi katsomalla/kuuntelemalla laulajaa josta et pidä. Siinä vasta masokisti. Minä kun aina vältän ohjelmia joissa Tapsukka on, koska mulle tulee siitä huono olo.

• Annu. kirjoitti:

Ensikskin, Lämsä peittoaa Tapsukan mennentullen, sekä äänellään, ulkonäöllään että esiintymisellään.
        Tapsukka aina vatkaa sitä päätään silleen ihmeellisesti ja sille kyllä sais nauraa vatsansa kipeeks, jollei alkais oksettaa ja siihen aina viimeistään tyssää sen katsominen. Sit on ne muut eleet mitkä on tosi ällöttäviä.

Mitä tulee Karin esiintymiseen niin ei siellä konserttilavalla moni muukaan artisti hypi ja keiku, ei myös se sun arvoisa idolis Tapsukkakaan. Lavoilla on eri asia ja ne kerrat mitkä oon ollut Karin lavakeikoilla niillä hän on kyllä antanut mennä vauhdikkaasti. Monellakos Karin keikalla ootkaan ollut?
        On sulla kyllä nuo vertaukset aika ihmeellisiä. Eikä tuossa konsertissa Kääriäinenkään ihmeemmin bailannut.
        Itse oot aina vinkunut että ei esiintyessään pidä riekkua ja hyppiä lavalla ja nyt sitten oot ihan eri mieltä. Päättäisit jo kumpi on mielestäsi oikea tyyli.

Kumma kyllä miks kidutat itseäsi katsomalla/kuuntelemalla laulajaa josta et pidä. Siinä vasta masokisti. Minä kun aina vältän ohjelmia joissa Tapsukka on, koska mulle tulee siitä huono olo.

Ensinnäkään mä EN vetänyt Karia tähän keskusteluun vaan sen teki jo aiheen aloittaja itse. Yritä nyt perkule oppia lukemaan.
        Toisekseen Tapsa peittoaa Marko Lämsän joka osa-alueella. Ei Tapsa mitään päätään vatkaa ja sillä Marko Lämsällä vasta oli teatraalista esiintymistä. Oikein piti mennä polvilleen lavalle. Yäk! Kyllä vähempikin teennäisyys olis riittänyt.
        Ei tartte hyppiä ei, mutta minkä ihmeen takia sen Karin täytyi sitten pitää sellaista ihmeellistä persepitkällä tanttaamista ? Ihan kuin olisi ollut kauhee pissahätä ja yritti pidätellä ettei tule housuihin. Olis seissyt ennemmin sitten vaikka paikoillaan, kuten Jorma Kääriöinen teki jos ja kun ei kerran järkevämmän näköiseen lavaliikehdintään pysty.

• Annu.
        Justiinax kirjoitti:

Ensinnäkään mä EN vetänyt Karia tähän keskusteluun vaan sen teki jo aiheen aloittaja itse. Yritä nyt perkule oppia lukemaan.
        Toisekseen Tapsa peittoaa Marko Lämsän joka osa-alueella. Ei Tapsa mitään päätään vatkaa ja sillä Marko Lämsällä vasta oli teatraalista esiintymistä. Oikein piti mennä polvilleen lavalle. Yäk! Kyllä vähempikin teennäisyys olis riittänyt.
        Ei tartte hyppiä ei, mutta minkä ihmeen takia sen Karin täytyi sitten pitää sellaista ihmeellistä persepitkällä tanttaamista ? Ihan kuin olisi ollut kauhee pissahätä ja yritti pidätellä ettei tule housuihin. Olis seissyt ennemmin sitten vaikka paikoillaan, kuten Jorma Kääriöinen teki jos ja kun ei kerran järkevämmän näköiseen lavaliikehdintään pysty.

Aloittaja mainitsi Karin eräänä silloin esiintyvistä artisteista mut sinä otit hänet käsittelyyn ja haukuit totaalisesti. Siinä on vissi ero. Että koita nyt perkule ymmärtää ettei aina tartte haukkua artistia josta ei pidä. Hänet voi ohittaa ja keskittyä sellaisiin joista pitää. Ai niin...eihän niitä sulla ole kuin yksi ja sitä kehumaanhan et ikinä kyllästy. Lukijat tosin ovat kyllästyneet tuohon Tapsukan ylistämiseesi.

• Annu. kirjoitti:

Aloittaja mainitsi Karin eräänä silloin esiintyvistä artisteista mut sinä otit hänet käsittelyyn ja haukuit totaalisesti. Siinä on vissi ero. Että koita nyt perkule ymmärtää ettei aina tartte haukkua artistia josta ei pidä. Hänet voi ohittaa ja keskittyä sellaisiin joista pitää. Ai niin...eihän niitä sulla ole kuin yksi ja sitä kehumaanhan et ikinä kyllästy. Lukijat tosin ovat kyllästyneet tuohon Tapsukan ylistämiseesi.

Hyvää ei voi koskaan kehua liikaa :-)

• 8:)
        Annu. kirjoitti:

"Minä kun aina vältän ohjelmia joissa Tapsukka on, koska mulle tulee siitä huono olo. "
        Mutta ihana Tapani Kansa on mielessäsi päivin ja öin.
        Ja etenkin öisin:))
        Aamulla on kiire Tapani Kansa palstalle kertomaan kuinka ällö T.K on.
        Niin, rakkaudestahan se hevonenkin potkii.....

• niin on...
        Justiinax kirjoitti:

Hyvää ei voi koskaan kehua liikaa :-)

Tuo sun ylenmääräinen kehumisesi saa monet Tapsukasta pitävätkin tykkäämään hänestä vähemmän noiden sun sekopääkirjoitustesi ansiosta.

• no name
        Annu. kirjoitti:

Lopeta jo Annu tuo turha räkätys ja pysy poissa.Ei sinua kenenkään tule ikävä.Nolaat vain itsesi.

• Annu.
        no name kirjoitti:

Lopeta jo Annu tuo turha räkätys ja pysy poissa.Ei sinua kenenkään tule ikävä.Nolaat vain itsesi.

Vastasin tuossa Justiinaxin räkätykseen joten käske vaan senkin pysyä pois. Mikäli et ole lukenut koko viestiketjua niin lukaiseppas ja mieti kuka tässä räkätti ihan ekaksi. En olisi edes muutoin vastannut. Ja mikä olet ketään käskemään.

• näin on
        no name kirjoitti:

Ihan totta Annu tuossa kirjoittaa. Kyllä Justiinax tuossa aloitti Karin haukkumisen vaikkei siihen ollut mitään syytä. Etkä sinä ole mikään palstapoliisi.

• Shade
        näin on kirjoitti:

Ihan totta Annu tuossa kirjoittaa. Kyllä Justiinax tuossa aloitti Karin haukkumisen vaikkei siihen ollut mitään syytä. Etkä sinä ole mikään palstapoliisi.

Voi sitä kaunaa ja katkeruutta mitä Justiinaxilla on. Välillä Jorma Hynninen saa paskasen kaunan päälleen, välillä Mikko Mäkeläinen ja Kari Tapio. Oikeastaan en ole ärsyyntynyt vaan säälin sinua.

• vilhelmiinuska
        no name kirjoitti:

Mitäs se tanemannesärkynytsydän täällä taas vaahtoaa. Pysy vaan itse poissa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      42
      2880
    2. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      62
      2804
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      49
      2262
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      340
      1956
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1729
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1545
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1358
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1217
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      42
      1136
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1096
    Aihe