Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ollaanpas me Annun kanssa monestakin asiasta samaa mieltä. Kuten siitä ,että Paula Koivuniemi, Charles Blogman ja Finlanders on huonoja.
Tomi Markkola, Tarja Turunen, Arja Koriseva, Ville Valo ja Elvis on hyviä.
14.03.2010 19:12
Mä en nyt viitti tästä asiasta enää enempää vääntää, mut huomauttaisimpa vaan ,että mä lupasin pysytellä TAPSAN palstalta jonkun aikaa poissa. Tää ei ole Tapsan palsta, joten tännne mä voin kirjoitella.
Enkä mä sitäpaitsi oo saanut jäähyä tai bannia tuolta Tapsan palstaltakaan vaan ihan omasta tahdostani oon nyt vähän aikaa sinne kirjoittelematta.
14.03.2010 18:59
Kyllä täällä saa kommentoida kenen kirjoituksia haluaa. Turhaan sitten ite tänne kirjottelet jos et kestä sitä , että niihin voi tulla vastauksiakin. Kirjotit , että kaikki duetot missä Tapsa on mukana on huonoa ja että Tapsa pilaa Arjankin esitykset. Jos se ei oo mollaamista niin mikä sitten ?
Mä en tykkää Helmut Lotista, joten mikä pakko mun on sitä täällä kehua ja ylistää kun itekkin koko ajan Tapsaa halveeraat.
14.03.2010 18:11
Pate Mustajärvi saattaa kyllä hyvinkin olla yksi niistä ehdokkaista. Paljon parempi se on kuin joku YÖ:n Olli Lindholm joka toissa vuonna voitti.
Kari Tapio on jo saanut tuon palkinnon joten onneks sitä ei voi asettaa ehdolle toistamiseen.Mun suosikkini Tapsa Kansa on kans ollut kertaalleen ehdolla. Tapsa ansaitsis sen palkinnon kyllä ihan ehdottomasti, mutta kahta kertaa ei sama artisti saa olla ehdolla.
14.03.2010 13:34
Kaikki duetot joissa Paula koivuniemi ja Kari Tapio ovat yhdessä tai erikseen toisena osapuolena ovat karseita ( mm. Kari Tapion ja Ville Valon "Täällä pohjantähden alla" on hirvee, vaikka Ville Valon lauluista muuten tykkäänkin. )
Ville Valon ja Natalia Avelonin "Summer wine" on just loistava. Parempi kuin se alkuperäinen versio jopa.
Andrea Bocellin ja Sarah Brightmanin " Conte Partiro" on hieno.
Ja Tapani Kansan ja Arja korisevan " Se on rakkautta oikeaa ".
Ja Annulle vaan tiedoksi , että se " Yö on hellä"- levy jossa Tapsa ja Arja laulavat yhdessäkin muutamia biisejä on hyvä. Tapsan ja Arjan ääni soituvat hyvin yhteen. Paljon paremmin, kuin jonkun imelän Lotin lällyääni.
14.03.2010 11:25
Yleisestiottaen just tommonen teikäläisten jatkuva narina ja mm. mun kirjoitusten halveeraaminen, tyhmäks haukkuminen jne... on vienyt mun fiilikseni kirjoitella tänne.
Mä pidän nyt pientä taukoa tänne kirjoittelussa enkä suinkaan sun käskystä tai pyynnöstä vaan omasta tahdostani. NIH! Muhikaa täällä sitten omissa mehuissanne vaan.
05.03.2010 00:24
Mulla ei oo mitään vaaleenpunaisia Tapsukkalaseja, mut Tom Jones ja Sting nyt vaan ovat ällöjä. Tom Jones vielä enemmän. Oikein semmonen limaskaisen oloinen tyyppi.
04.03.2010 21:44
Monella keikalla Tapsa on aloittanut seuraavan biisin heti putkeen kun edellinen on loppunut. Sanonut bändille vaan , että esim :" Kaunis nainen..yy..kaa...koo..." ei siinä tosiaan oo bändin muusikoille jäänyt aikaa mihinkään nuottien pläräämiseen.
Semmoset muusikot jotka haluu kehittyä menee Tapsan bändiin. Vaikka ei sinne kaikki edes pääsekkään. Tapsa vaatii soittajiltakin kovaa ammattitaitoa ( muusikoidenkin pitää osata improvisoida) eikä mitään pillipiipareita.
04.03.2010 21:40
Joopa joo........ mut hyvä kun Tapsan ei oo sentään pakko olla ite paikalla siellä oikeudessa. Olis aika kurja kun tommosen asian takia täytyis Tampereelle asti Espoosta mennä.
04.03.2010 21:33
Sitä vaan ,että ei ne muutkaan aina niin moitteettomasti käyttäydy. Lauri Tähkä nyt on ainaskin kuulemma törttöillyt ennenkin. Iltasanomissahan siitä luki.
Ja minkätakia Jari Sarasvuo sai vaan yhden kuukauden ajokiellon, kun Tapsa saa ylinopudesta aina monta kuukautta ajokieltoa ? Tarttis kai Tapsankin väsätä joku armoanelukirje poliiseille. Mut Tapsa ei semmoseen alennu, kun on sen verran suoraselkänen mies. NIH!
26.02.2010 19:10
Tapsan vastustajat ne on onnistuneet häätämään täältä porukkaa.
Kai ne mollaajat tykkäis , että tänne ei kirjoittelis Tapsan fanit olleskaan, niin ne sais täällä sitten rauhassa Tapsaa morkata ja ylistää Tom Jonesejaan, Jorma Hynnisiään, Kari Tapiotaan yms........
26.02.2010 19:05
>Olen ennenkin täällä sanonut, että en pidä Tapani Kansaa kummoisenakaan laulajana ja miehen julkinen käytös ällöttää, minulla on toki oikeus mielipiteeseeni <
Tokihan sulla on oikeus omaan mielipiteeseesi mutta Tapsan faneilla ei. Sehän tuli tosta sun kirjoituksesta hyvin ilmi. Kun jotkut eivät olekkaan sun ja muiden Tapsan mollaajien kanssa samaa mieltä vaan sanovat eriävän mielipiteensä esim. Tom Jonesista, niin sitten alkaa fanien nimittely ja haukkuminen.
25.02.2010 23:53
Ei mitään hirmusen sävähdyttävää, mutta hyvä rutiinisuoritus kuitenkin. Vähän liikaa kailotusta ja tässä laulussa kuulostaa vähän kolkolta/kovalta tuo lauluääni. Oon vähän kyllästynyt tohon "Kulkuri ja joutsen" lauluun, joten voi olla että senkään vuoksi tosta ei niin kauheesti jäänyt mitään mieleen. Olispa Tapsa mielummin laulanut tossa konsertissa vaikka sen " Kulkuriveljenin Janin ".
Grönistä sen verran ,että sen laahaava ja venyttävä laulutyyli ärsyttää mua.
25.02.2010 23:46
No jos tosta viimeisimmästä Tom Jonesin keikasta on sulal aikaa jo 40 vuotta, niin eipä näköjään ollut kovinkaan kummoinen elämys ja kokemus kun et ole sen jälkeen Tom Jonesin keikalla mennyt vaikka se on ainakin 3 kertaa viimisen parinkymmenen vuoden aikanakin Suomessakin esiintynyt.
25.02.2010 08:01
Ehkä on sitten hyvä etten ole ollut tuota Tapsan "machoilua" näkemässä, JOS toi sun juttus nyt yleensäkään pitää paikkansa... sitä kyllä vähän epäilen.
Tapsa on tyylikäs ja charmikas esiintyjä . Ei mikän ihme makkarankuori asuissa heiluva, surkuhupaisa vemputtaja, kuten Tom Jones.
Tapsan fanit on sen verran fiksuja että ei mitään alushousujaan lavalle heittele. Mun mielestä sellanen pikkuhousujen heittely on tosi noloa ja ällöttävää ja kertoo vaan joidenkin yleisössä olevien vähä-älyisyydestä.
25.02.2010 07:58
Jos Tapsa olis esim. englantilainen laulaja ( tiedän, että Tom jones on Walesilainen) tai hällä olis parempi kielitaito, niin Tapsakin saattais olla maailmantähti. Mutta ei se maailmantähteys ole mikään autuaaksi tekevä asia, kuten monien ulkomaalaisten tunnettujen laulajien elämästä on huomattu ( ei se kuuluisuus takaa onnellisuutta). Joten hyvä näin.
25.02.2010 07:48
Onksse sitten sun mielestä jotenkin ihailtavaa , että on naisten mies ? Mua ainakin ällöttää tollanen machoilu. Onneks Tapsan ei oo tarvinnut alentua moiseen. Tapsalla riittää pätevyyttä laulajana ei sen oo tarvinnut yrittää päteä jonain lipevänä gigolona tai mahtisonnina.
24.02.2010 16:16
Tapsalle riitti sentään vaan käpy sinne uikkareihin, mutta Tomppa Jonesin kalsareissa on varmasti täytteenä milloin tennissukkia ja milloin vessapaperirulla tms....
24.02.2010 16:12
Sting on ällö, kuten tuo biisikin. Tapsan laulamana sen pystyy sentään kuuntelemaan.
24.02.2010 16:09
Putsaa nyt jo lopultakin ne vaikut korvistas tai/ja laita se kuulolaite päälle. Tom Jonesin laulamisessa ei ole herkkyyden hiventäkään. Tom Jonesin ääni kuulostaa siltä, kuin työntäis hiekassa kieritettyä märkää oksaa oksasilppuriin. Siis yhtälailla korvia riipivältä.
Mussuta mitäs mussutat, mutta Tapsalla on paljon kauniimpi ääni ja tulkintataito kuin Tom Jonesilla.
24.02.2010 16:07
38 / 198