Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos jonkun asentteessa on vikaa, niin teikäläisten ( eli Tapsan vastustajien) asenteessa. Tulkitsette aina Tapsan sanomiset tai tekemiset osoitukseksi ylimielisyydestä. Pikkumaista ja umpimielistä porukkaa sanon mä !
05.02.2010 15:29
Noo katotaan nyt. Voi hyvinkin olla, että mä just noin toimin kuten sä tuossa sanoit ;) ... no ei vaan ainaskaan . Ei tää nyt ihan niin vakavaa ole kummiskaan. Sitäpaitsi eipäs nyt taas liioitella. En mä sentään lehmänoksennusmölinäksi Mikon laulua ole luonnehtinut ( muistaakseni ainakaan).
(Mut viimeksi kun Tapsa lauloi yhdessä Petri Munckin kanssa sen loppubiisin, niin ne sai siitä silloin täydet kymmenen pistettä. Eli sikäli vähän paineita Mikollekkin JOS he nyt samalla puolella laulavat yleensäkään.)
04.02.2010 14:48
En oo kyllä itteeni muita paremmaks täällä väitänyt enkä nostanut muiden yläpuolelle. Enkä oo ketään Tapsan arvostelijaakaan hihhuliks sanonu, toisin kun teikäläisistä monet nimittelee ja halveeraa täällä Tapsan faneja tyyliin : Ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu yms.... Ei kai se että tykkää jostain laulajasta mistä joku toinen ei tykkää tee siitä toisesta yhtään sen tyhmempää kun se toinenkaan on.
03.02.2010 17:59
Kyllä Tapsa varmaan sitä kaahaamista ja kortitta ajoaan katuu. Tuskin hän nyt niillä asioilla ylpeileekään. Kaikilla ei vaan oo tapana kerätä irtopisteitä lehtienpalstoilla ruikuttamalla , että kyllä nyt kaduttaa ja hävettää. Kai sen nyt tietää sanomattakin. Eikä tehtyä saa tekemättämäksi sillä vaikka miten lehdessä tai jossain muussa hastattelussa Jeesustelis.
Ja tansseista sen verran , että kyllä Tapsa laulaa myös hyvää tanssitavaa musaa. Monien tanssijoiden olen kuullut kehuvan kovasti esimerkiksi sitä, kun Tapsa laulaa argenttiinalaisia tangoja. Niitä, kun ei kovin monen muun orkesterin/esiintyjän ohjelmisttossa ole ja monet kummiskin haluaisi tanssia myös argenttiinalaista tangoa, kun se on kummiskin aika erityylistä, kuin suomalainen tango. Eikä ne Tapsan laulamat laulut oo mitään laahaamis/laahustamisbiisejä. Kyllä Tapsan ohjelmistoon kuuluu mm. Elviksen vauhdikkaita rockenroll-biisejä . Rakkautemme Valssin Tapsa laulaa usein, ja vaikken tanssia osaakkaan niin ei varmaan paljon hienompaa valssia oo tanssia. Se on niin kepeä ja lennokas valssi ( se vaan nopeutuu loppuakohden) , että välillä kun katselee niitä tanssipareja, niin tuntuu ,että ne ihan liitää siinä parketilla.
Toki Tapsalta löytyy rauhallisempaan ja hempeän tunnelmalliseenkin menoon lauluja. Tapsa itse sanoi viime kesänä yhdellä keikalla ,että tanssipaikka musiikin täytyy tarjota erillaisia rytmejä. Viime kesänäkin lauloi keikalla lauluja laidasta laitaan Vesivehmaan jenkasta Oskar Merikannon Anniinaan.
Itsensä muiden yläpuolelle nostamista mä olen havainnut Annussa ja Wanhassarouwassa. He kun ovat aina mielipiteineen oikeassa ainaskin omasta mielestään. Heti jos joku on eri mieltä niin hän on ääliö, lapsellinen, pieni, reppana, hurmosfani, tms.
03.02.2010 11:53
Ei Tapani hae mitään oikeutusta millekkään vaan kertoo vaan sen mistä hänen ei aina niin hyväksyttävä käyttäytymisensä johtuu. Sinäkin kun sitä olet aina paheksumassa, niin eikös se ole hyvä tietää sunkin.
31.01.2010 20:02
Mulla on salainen puhelinnumero enkä ala sitä täälä nyt julkisesti ilmoittelemaan kellekkään.
Hölmöyttäni otin tuon Kari Tapion täälä puheeksi, mutta koska itse sen aloitin, niin sallinette , että sen Kari Tapio- aiheen tässä yhteydessä myös lopetan. Eli ei siitä enempää.
31.01.2010 19:55
No joo, Et säkään Tapsasta niin nätisti oo kirjoittanut, joten älä leiki pyhimystä yhtään ja syyllistä taas yksin mua. Eikä tässä keskustelussa nyt enää enempää Kari Tapiosta.
31.01.2010 11:06
No ei nyt jaksa tästä asiasta enää enempää tapella. Kyl Tapsa, Mikko ja kumppanit osaa pitää hauskaa siellä ja laulavat hyvin , joten oon varma, että saadaan taas hyvä ja kiva jakso.
31.01.2010 11:02
Toivon kolmen parhaan joukkoon Heli Kajoa ( oli mun suosikki), Antti kleemolaa ja Kuunkuiskaajia. Ihan hyvä ,että Kuunkuiskaajat sinne Oslon viisuihin Suomesta lähtee. Mukavan iloinen ja reipas meininki ja hyvin osasivat esiintyä ja huomioida yleisön .
31.01.2010 10:57
Kyllähän se piti arvata ,että sulta ei Tapsalle empatiaa heru, kuten ei yhtään mitään muutakaan positiivista sanottavaa.
Kari Tapio on jättänyt keikkojaan tekemättä, kun on jäänyt ryyppyputki päälle. Se alkoholismi on sairaus kans. Ja Kari ja Karin fanit ovat selittelemässä sitä sillä ,että laulajan työ on niin stressaavaa. Joutuu viettämään pitkiä aikoja poissa kotoa yksin hotellihuoneessa vain minibaari ja televisio seuranaan joten houkutus on suuri ryyppäämiseen. kumma kun Tapsa tai moni muukaan artisti ei silti oo alkoholin kanssa ruvennut läträämään ja pettänyt monien satojen kilometrien päästäkin tullutta yleisöään kun ei olekkaan saapunut keikalle. Kyllä sen Karin touhuille sultakin tuntuu silti vaan empatiaa löytyvän. Tiedä sitten mitä semmosta se on tehnyt , että se sun empatias ansaitsee ja taas mitä niin pahaa Tapsa on tehnyt ettei ansaitse ?
30.01.2010 19:55
No, kyllä mäkin sen ymmärrän, että tossa mistään totisesta kilpailemisesta ole kiinni. Kunhan nyt vaan kirjotin testatakseni miten pahasti Annu repii jumppatrikoonsa.
Ja mun mielestä kyllä Tapsa kuulostaa tuhannesti paremmalta , kuin Mikko. Täytyy toivoo ,että siellä nnyt kaikki pääsis laulamaan tasapuolisesti. Viimeks kun tapsa oli tossa ohjelmassa, niin Paula Koivuniemi oli siinä mukana silloin kans ja se oli kokoajan äänessä kähisemässä, niin ettei muut päässeet niin paljon laulamaan. Ainaskin Tapsaa olisin halunnut kuunnella enemmän.
Mä en muista/tiedä miten oli Mikon laita silloin kun hän viimeksi tossa ohjelmassa oli, että pääsikö laulamaan riittävästi vai oliko joku/jotkut muut silloin äänessä enemmän.
Mut varmasti tästä tulee nyt kiva jakso ! :)
30.01.2010 15:32
>Harmi ettei ole jonkun muun laulajan kanssa<
HAH! Oot sä Annu kans naurettava. Aiemmin, kun oli tiedossa, että Tapsa on Tartu mikkiin ohjelmassa niin pähkäiltiin sitä ,että kukahan muu artisti olis hyvä siinä jaksossa, niin sä ite toivoit ,että olis Kari Tapio tai Mikko Mäkeläinen laulamassa Tapsaukan suohon. No nyt Mikko siellä on. Teikäläisellä taitaa vaan nyt ollakkin pelko perseessä ,että Tapsukka laulaakin Mikon suohon ...ja se pelko ei ole ollenkaan aiheeton :)
Mä toivonkin ,että Tapsa ja Mikko olis eripuolilla ja Tapsa pareineen voittais kirkkaasti. Mä jo nyt niin nautin siitä kun pääsen täällä hehkuttamaan sitä voittoo ja näkemään Mikon myrtsin ilmeen ! :D Harmi vaan kun en pysty näkemään Annun vielä happamampaa ilmettä.
30.01.2010 13:01
Tapani ei ole mikään kaheli ,että tiedät ! Ja miksi pitää tolleen nimitellä artistia jos ja kun hän ei ole samasta muotista valettu, kuin 99% suomalaisista artisteista.
29.01.2010 19:28
Sä voit kuunnella Amadeuksen särkyvää ääntä ihan rauhassa en ole sitä sulta kieltämässä. Esim. Viime kesänä yhdelläkin keikalla Amadeus yritti laulaa Hopeisen kuun loppuvenytyksen mutta yritykseksi se jäi, kun ääni petti alkuunsa. Uusintayritys oli vielä surkeampi. Tapsa sensijaan kajauttaa sen upeesti ja helposti, kuin vettä vaan. Eikä tarvitse pelätä ääneen särkymistä ja pettämistä.
Mä pidän siis sentään tasoa laulajien suhteen, ihan kaikki ei kelpaa mulle. Sorry vaan.
29.01.2010 15:14
Täytyy sanoo , ettei ole mun korvaa miellyttävää laulamista. Hyvää on se , että ääni on kuitenkin ihan persoonallinen. Viime vuosien tangokuninkaallisia kun ei oikein lauluäänen perusteella tahdo toisistaan erottaa, mut tän kyllä tunnistaa.
28.01.2010 18:14
Aina sen täytyy laulaa se iänikuin Myrskyn jälkeen ja Enkeleitä seitsämän veisuunsa joka tilanteessa. Miten joku sotaveteraani laulukin sopii johonkin Haitin katastrofin hyväksi järjestettyyn konserttiin ? Eihän siellä Haitissa mitään sotaa ollut vaan maanjäristys.
Kai sen taas täytyi saada ahneuttaan vaan teostomaksut taskuunsa kun nuo omat loppuunkalutut biisinsä lauloi.
28.01.2010 00:13
Jorma Hynninen nyt ainaskin on niin puisevan kuivakka laulaja/persoona/esiintyjä, että ihme kun yleisöstä kukaan hereillä pysyy sen laulaessa.
27.01.2010 23:36
Tarvinneeko tuota ylinopeutta niin kaikille olla pahoittelemassakaan.... Mua ainaskin vähän ärsyttää joskus semmonen kun jotkut on esim. heti lehdessä muka niin katuvaisina selostamassa, että huomaamatta tuli ajetttua ylinopeutta ja kyllä nyt hävettää, ei tule toistumaan ja plääplää...
"Hän tuomitsi opettajan, joka oli häntä sairaana opettanut, itsessään ei näe kyllä mitään vikaa."
Äläs nyt . Kyllähän Tapsa siinä sano ,että on välillä hävennyt silmät ja korvat päästään kun on tullut niin tyhmästi käyttäydyttyä ( siis arvosteltua ihmisiä, toisia laulajia, instituutioita jne...)
27.01.2010 22:38
Sä nyt ainakin tunnut kovasti uskovan tuon " Kordinin" sepostuksia.
27.01.2010 22:25
Kyllä on näköjään Tapsan inhoojilla semmonen Tapsan mustamaalaus ja vähättely puhti taas meneillään ,että hohhoijaa vaan. Tommoseen edes jaksa eikä viitsi ottaa muuten mitään kantaa.
27.01.2010 00:14
41 / 198