Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

116

Kommenttia

3958

1. Noo katotaan nyt. Voi hyvinkin olla, että mä just noin toimin kuten sä tuossa sanoit ;) ... no ei vaan ainaskaan . Ei tää nyt ihan niin vakavaa ole kummiskaan. Sitäpaitsi eipäs nyt taas liioitella. En mä sentään lehmänoksennusmölinäksi Mikon laulua ole luonnehtinut ( muistaakseni ainakaan).

(Mut viimeksi kun Tapsa lauloi yhdessä Petri Munckin kanssa sen loppubiisin, niin ne sai siitä silloin täydet kymmenen pistettä. Eli sikäli vähän paineita Mikollekkin JOS he nyt samalla puolella laulavat yleensäkään.)
  2. Kyllä Tapsa varmaan sitä kaahaamista ja kortitta ajoaan katuu. Tuskin hän nyt niillä asioilla ylpeileekään. Kaikilla ei vaan oo tapana kerätä irtopisteitä lehtienpalstoilla ruikuttamalla , että kyllä nyt kaduttaa ja hävettää. Kai sen nyt tietää sanomattakin. Eikä tehtyä saa tekemättämäksi sillä vaikka miten lehdessä tai jossain muussa hastattelussa Jeesustelis.

Ja tansseista sen verran , että kyllä Tapsa laulaa myös hyvää tanssitavaa musaa. Monien tanssijoiden olen kuullut kehuvan kovasti esimerkiksi sitä, kun Tapsa laulaa argenttiinalaisia tangoja. Niitä, kun ei kovin monen muun orkesterin/esiintyjän ohjelmisttossa ole ja monet kummiskin haluaisi tanssia myös argenttiinalaista tangoa, kun se on kummiskin aika erityylistä, kuin suomalainen tango. Eikä ne Tapsan laulamat laulut oo mitään laahaamis/laahustamisbiisejä. Kyllä Tapsan ohjelmistoon kuuluu mm. Elviksen vauhdikkaita rockenroll-biisejä . Rakkautemme Valssin Tapsa laulaa usein, ja vaikken tanssia osaakkaan niin ei varmaan paljon hienompaa valssia oo tanssia. Se on niin kepeä ja lennokas valssi ( se vaan nopeutuu loppuakohden) , että välillä kun katselee niitä tanssipareja, niin tuntuu ,että ne ihan liitää siinä parketilla.
    Toki Tapsalta löytyy rauhallisempaan ja hempeän tunnelmalliseenkin menoon lauluja. Tapsa itse sanoi viime kesänä yhdellä keikalla ,että tanssipaikka musiikin täytyy tarjota erillaisia rytmejä. Viime kesänäkin lauloi keikalla lauluja laidasta laitaan Vesivehmaan jenkasta Oskar Merikannon Anniinaan.

Itsensä muiden yläpuolelle nostamista mä olen havainnut Annussa ja Wanhassarouwassa. He kun ovat aina mielipiteineen oikeassa ainaskin omasta mielestään. Heti jos joku on eri mieltä niin hän on ääliö, lapsellinen, pieni, reppana, hurmosfani, tms.
  3. Sä nyt ainakin tunnut kovasti uskovan tuon " Kordinin" sepostuksia.