Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eipä se sun llempparilaulajas, eli se Myrskylyhdyn hoilaaja mikään siistin ja tyylikkään pukeutumisen malliesimerkki ole. Ei siistiin pukeutumistyyliin kuulu ,että esiintyjä pukeutuu risoihin, revittyihin farkkuihin. Nuorekkaasti voi pukeutua tyylikkäästikkin. Siitä esimerkkejä mm. Tomi Markkola ja Tommi Soidinmäki. Ja jos kerran sukkien värin on tärkeää olla oikeanlaiset, niin kyllä se kravaatin pituuskin on oltava oikeanlainen. Ehkei niin silmiinpistävä juttu, kuin sukkien väri, mutta oikeaoppinen kravatin pituus on sellaienen ,että kravatin pää ulottuu juuri vyönsoljen kohdalle ( Katsokoot vaikka mallia esim. Tapsa Kansan ja Kari Tapion kravaattien pituudesta ).
Se EI SAA olla niin pitkä , että lieraa jossain jalkovälissä, eikä niin tynkä ,että loppuu siihen mahan päälle ( Nimenomaan sellaisia lyhyitä kravatteja on Mikko Mäkeläisen kaulassa roikkunut ainakin parissa TV-esiintymisessä. )
22.12.2009 16:02
No, en mä nyt Veskuu laulajana mitenkään ihaile, mut näyttelijänä se on ihan hyvä.
Tapsan puolia mä voisin pitää vaikka miten, mut en mä Veskuu täälä nyt tämän enempää puolustele, kunhan nyt vaan sanoin mielipiteeni tähän asiaan.
22.12.2009 12:27
Kyllähän Vesku sais ennenmuuta oman terveytensä ja hyvinvointinsa takia sitä painoaan pudottaa. Luulisi ,että niitä kiloja lähtisi alkuun suht nopeasti ja helpostikkin pois terveellisemmällä ruokavaliolla ja jonkinlaisen liikunnan lisäämisellä, kun sitä ylipainoa on noin reippaasti.
Vesku sanoi jossain haastattelussa ,että hän tuntee itsensä onnelliseksi lavalla laulaessaan. Miks häneltä pitäisi kieltää onnellisuus ? Kun hällä kerran on ne omat faninsa jotka häntä käy kuuntelemassa, niin laulakoon. Kenenkään ei oo pakko häntä kuunnella eikä katsella.
21.12.2009 21:36
Ei Vesku ole mikään mun suosikkilaulaja en mä sitä sen takia puolusta . Enkä tahallaan halua olla eri mieltä, kuin sä, mut mun mielestä Veskua vois kans vähän ymmärtää. Vesku on boheemi sielu ja kun hällä nyt on ollut kaikenlaisia kipuja ja sairauksia , niin on aika pinnallista ja turhamaista morkata sitä pukeutumista. Diabeteksessä jalat monasti turpoaa, niin että on tosi tuskallista pitää minkäänlaisia kenkiä jalassaan pitempää aikaa. Äläkä nyt viitsi alkaa miksikään Lenita Airisto kakkoseksi sen tennissukka hössötyksen kanssa.
21.12.2009 17:48
Niin tiedetään sunkin mielipitees jo perinpohjin ja silti olet vastannut tähän kysymykseen.
21.12.2009 17:23
Oo sä hiljaa, kun et mistään mitään tiedäkkään. Veskun kokoisen miehen on ehkä aika vaikea löytää mitään tarpeeksi isoa ja hyvin istuvaa pukua tms. Ja sukkasillaan hän oli, koska diabeteksen takia Veskun jaloissa on särkyä ja kipua, jos ja kun kenkien riisuminen helpotti hänen oloaan, niin se sallittakoon silloin.
21.12.2009 17:20
Ja mähän en pyytänyt sun kommenttejas tänne, vaan sellasen ihmisen, joka siellä konsertissa oli oikeesti ollut.
21.12.2009 17:15
Mulla on ihan yhtälaieen oikeus vastata mielipiteeni tähän kysymykseen, kuin muillakin. NIH!
Jätä sitten lukematta mun vastaus josse ei miellytä.
21.12.2009 13:46
Mun inhokki-listani :
- Charles Plogman ja sen kaikki lälly-laulut
- Finlanderssin koko imelä poppoo
- Paula "diiva" Koivuniemi
- Kari Tapio
- Mikko Mäkeläinen
21.12.2009 09:48
En mä tota konserttia kokoanaan jaksanut katsella, kun ei oikein nappaa mun makuuni tollanen keikistely, keimailu ja kähiseminen. Kyllä Katri-Helenassa on tyyliä ihan erilailla.
Paula on keimaileva diiva, joka kyllä osaa lavalla olla mielin kielin( etenkin jos sattuu vielä TV-kameratkin olemaan paikalla), mutta justhan luki Hymyssä, että jollain keikalla fanit olisivat halunneet kätellä Paulaa, mutta tämä vaan nakkeli niskojaan ja piti kätensä visusti selkänsä takana, ettei vaan joutuisi kättelemään ketään.
21.12.2009 09:42
Sä saat tykätä siitä nössöilijästäsi ihan rauhassa, mut Suomessa on vähän ansioituneempia ja pitempäänkin laulaneita laulajia, jotka tunnustuspalkinnon ansaitsis ennemmin, kuin Mikko Mäkeläinen.
20.12.2009 11:23
Ja toi on sitten sun käsitykses siitä lämpimästä joulumielestä mitä sä olet peräänkuuluttanut.
19.12.2009 20:45
Toi oli typerä, asiaton ja loukkaava viesti !
19.12.2009 20:05
Aikas hyvän vitsin murjaisit täytyy myöntää. Milläköhän näytöillä se Mikko Mäkeläinen muka jonkun tunnustuspalkinnon ansaitsis? Opettelis nyt ihan ekaks edes arvostamaan yleisöään ja pukeutumaan kans keikoillaan sen mukaisesti.
19.12.2009 19:04
Sillon kun mun lempparilaulajaa aletaan ihan vaan ilkeyttää morkkaamaan kusipääksi ja muuten turhanpäiten vähättelemään , niin kmä en löysää yhtään mitään! Ettäs tiedät sinäkin nyt sen >:(
19.12.2009 18:49
Tapsa on mahtava laulaja ! Ettäs tiedät !!! Ylinopeus kohelluksia tms. ei lasketa miksikään meriiteiksi. Tapsa on nimenomaan LAULAMALLA ja hyvällä esiintyjän karismallaan paikkansa monen sydämessä ja yhtenä eturivin artistinamme ansainnut.
19.12.2009 18:21
"Konstan joululaulu" on Matin ja Tepon laulamana mielettömän kaunis. Se kannattaa kuunnella. Mun mielestä se on paras levytetty versio tosta laulusta. Joku Garam ( en muista etunimeä) laulaa sen kans ihan nätisti, mutta Mati ja Teppo mun mielestä vielä kauniimmin.
14.12.2009 12:25
Joo, mä olen kirjoittanut välillä tyhmästi ja pyydän jälleen anteeksi, vaikka sä et näköjään pystykkään anteeksi antamaan. Ihmettelen mitä tommonen kaunaisuudessa oleminen kannattaa . Vatvoa nyt toisen sanomisia iankaiken. Kyllä mäkin oon täällä loukkaantunut jostain kommenteista verisestikkin, mutta en mä jaksa ja viitsi niitä loputtomasti vatvoa ja niistä kaunaa kantaa.
14.12.2009 12:23
Hyvä haastattelu oli . Tapsa puhui järkevästi ja täyttä asiaa mm. joululaulujen sanomasta. Kiva oli kuulla myös Tapsan joulunvietosta. Vähän turhan lyhyt se haastattelu oli. Ei edes 10 minuuttia kestänyt. Siinä ajassa ei kovin montaa kysymystä ehditty esittää, kun Tapsalla on Tapana vastata aika pitkästi ja miettii aika tarkkaan mitä sanoo, niin se puhe on vähän sellaista hidasta ja harkitsevaa. Konserteissa ja keikoilla juttu tulee kyllä rennommin ja luonnikkaammin.
14.12.2009 12:17
Kyllä mä ainakin sua kohtaan tunnen sympatiaa ja toivon kaikkee hyvää. Miks mä vihaisin ja inhoisin sua, kun en tiedä susta mitään muuta, kuin sen , että sulla nyt vaan sattuu olemaan erillainen musiikkimaku ja mielipiteet joistain asioista, kuin mulla. Mun mielestä asiat ja mielipiteet voi tapella, muttei ihmiset.
13.12.2009 20:36
44 / 198