Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä mun mielestä sittenkin lopulta oikea kilpailija voitti. Kyllä sillä Teemulla enemmän tango-ääni on kuin Leif Lindemanilla. Arja Korisevan niskoille on tosiaan turha Leiffin kakkossijaa laittaa. Ei Arja sitä kisaa yksin pisteillään ratkaissut .
Mikko Mäkeläinen tuntui jotenkin vaan ylijännittävän. Ilmeistään sen huomasi, vaikka Satumaan lauloikin sentään suht´hyvin.
12.07.2014 16:24
Naisartisteista ei kukaan oikein säväyttänyt. Ihan outuja oli ne tangotkin joita lauloivat. Jarno Kokko ei ollutkaan nyt niin hyvä kun oletin sen esikuunteluvideon perusteella . Jarmo Honkanensella ei ole kyllä yhtään tangoääni. Hautaluoma ja Leif Lindeman oli tänään parhaat. Lindeman on myös mukavimman oloinen, joten toivottavasti hän voittaa koko kisan.
Mikko Mäkeläinen oli jotenkin pelottavan näköinen laulaessaan. Olikohan jotenkin huumattu kun silmät seisoi päässä ? :o Tai sitten liian pieni puku kiristi. (Voisi muuten vaihtaa jo sitä suippopää- kampaustaan vähän fiksummaksi ja miehekkäämmäksi. )
15.06.2014 22:53
Eikö sulla todellakaan järkevämpää tekemistä ole kuin pohtia ihmisten ikiä ? Tapsa on ihana, IHANA, I.H.A.N.A !
Ja sä iänikuinen hapannaama voit työntää pääsi sinne kuluisaan paikkaan mihin päivä ei paista.
14.06.2014 19:29
Annulle vaan tiedoksi e ttä Tapsa on pohjimmiltaan hyvinkin herkkä ja vahvasti tunteva ihminen. Kaikki jotka Tapsan hiukankin paremmin tuntevat tietävät sen.
Tapsa on sanonut Vain Elämää- ohjelmasta sanonut ,että se itkemisen määrä on siinä vähän hassua ja totesi , että tottakai hänkin liikuttuu, mutta ei viitsi ihan ammatiksi asti itkeä.
14.06.2014 14:35
Tapsa on IHQU !
14.06.2014 14:31
Hohhoijaa....Mä taas olen keksinyt todellista hyötykäyttöä Mäkeläisen Mikon levyille. Ostin niitä ison määrän kun sai halvalla ( 50sentiä kappale ) Anttilan Ale-laarista ja ripustin CD:t marjapensaiden oksiin roikkumaan. Auringon valon osuessa niihin ne peilaa ja kimmaltelee ja se pelottaa räkättirastaita yms. muita lintuja, niin ettei ne tule syömään pensaista marjoja. Harmi van kun ei saa siiihen yhdistettyä sitä levyillä olevaa ääntä ts. mylvimistä . Pelote olisi niin ollen vielä tuplasti tehokkaampaa, mutta toisaalta naapureilta voisi tulla valituksia kammottavasta melusaasteesta.
07.06.2014 23:01
HEHHEH! Tapsa eläytyy lauluihin elein ja ilmein myös ja se on vaan hyvä täysin ilmeetön laulajakin olisi aika puuduttavaa katseltavaa.
No siinäpähän sun silmäsi pyörii sitten TV:n ääressä kuin rulettipallot tai hedelmäpelirullat kun kyyläät suu makeaa vettä täynnä kun Miksukkasi jollottaa tangojomarkkinoilla. Voi kai sen kesäiltansa niinkin viettää jos ei parempaa keksi.
29.05.2014 21:38
Jollottakoon sitten vaan vaikka kymmenettä kertaa siellä tangomarkkinoilla jos se tangokunkun- tittelin saaminen hänelle jotenkin autuaamman olon tekee.
Oot aika pölvästi jos et tiedä mitä "silmät kaljeillaan" tarkoittaa. Se tarkoittaa sitä että katse on lasittunut ja nauliintunut yhteenkohtaan. Tangomarkkinoiden sivuilta kun katsoin sen pätkän jossa Mikko lauloi niin se näytti ja kuulosti sellaselta kun jossain kamapäissään laulaisi.
ps. Mua ei kyllä vähemmässäkään määrin kiinnosta Mikon kiltin sisältö. Ajatuskin siitä näkymästä lähinnä puistattaa.
29.05.2014 20:19
Miks pitäisikään olla mun keksimä ? Tenajuttuihin ei liene kellään yksinoikeutta ei edes sulla vaikka niiden suurkäyttäjä oletkin ;)
Miksi vaihtaisin huonompaan ? Mulle kun kelpaa vaan paras. Ei oo Tapsan voittanutta. Ei oo eikä tuu . NIH !
29.05.2014 20:13
siis hohtoa tarkoitin....
29.05.2014 18:06
Aikasempien kausien ohjelmia olen vain ohimnnen vilaissut enkä kyllä tykännyt. Jotenkin niin teennäisen oloista touhua niillä artisteilla ja suurinosa TODELLA ärsyttäviä laskelmoituine herkistymisineen , ilmeilyineen ja eleineen..
Toivottavasti kolmannesta kaudesta tulis parempi ja siellä olisi oikeesti kiinnostavia ja hyviä ja AITOJA artisteja mukana. Se olisi tietysti aivan mahtava juttu jos Tapsa olisi mukana. Sitten ohjelmassa olisi jotain hohota ja mielenkiintoakin.
29.05.2014 18:05
Onko kiltin alta pöllähtelevät "lemmenaromit" karkottaneet fanit vai minkä takia Mikko Mäkeläinen on niin epätoivoinen , että piti tangomarkkinoille taas osallistua vaikka jokunen vuosi sitten oli jo siellä kisailemassa eikä mainittavaa menestystä saanut. Sääliksi käy, kun täytyy tuollaiseen laskelmoituun tusinahömppäkisaan turvautua suosionsa nostattamiseksi jo toistamiseen.
Silmät kaljeillaan se mylvii kyllä kaikista tangoista niin karmeen kuulloiset versiot että saisi hypätä kaivoon ulisemaan.
29.05.2014 18:00
Sä ( siis Annu) olet seniili homehekorvainen muumioitunut fossiili ! Ei ole sun horinoillasi eikä mielipiteilläs minkään valtakunnan merkitystä. Me vaihtaan nyt ne Tenas kuivempiin jos vaikka sitten tulis sullekkin vähän parempi mieli.
29.05.2014 17:48
Sun leukavelmun on turha syytää noita typeriä ja älyvapaita loukkauksias taas täälläkin.
Kyllä huomaa ,että et tiedä Tapsasta tuon taivaallista. Tapsa on laulaja, josta yksipuolisuus on niin kaukana kuin olla voi .Hänestä on vaikka minkä tyylisten biisien esittäjäksi. Tapsa kun olisi ohjelmassa ollut, niin teikäläiseltäkin olisi loksahtanut väkäleuka lattiaan. Tapsa ei yllätyksiä kaihda ja osaa heittäytyä ja laittaa täysillä likoon itsensä .
29.04.2014 22:35
Mulla on ihan yhtäläinen oikeus sanoa mielipiteeni kuin sullakin.
29.04.2014 17:29
Kyllä Diandra paremmin lauloi. Jari on muutoinkin turhan äitelä mun makuun ainakin.
28.04.2014 22:21
Kultaisen käytöksen mallioppilas se täällä taas päätään paukuttaa. Tapsa ei ole mikään k...pää, ettäs tiedät sen.
23.04.2014 16:01
Oon lukenut muiltakin pastoilta ja esim. Facebookista kehuja tuosta keikasta joten koita nyt vaan kestää se ,että Tapsa saa upeesta keikasta runsaasti kehuja ja kiitosta paikallaolleilta.
23.04.2014 15:58
Turha luulla ittestäs liikoja. Et sä mua hermostumaan saa noilla lapsellisilla provosoinneillas. Mikko Mäkeläisestä mä voisin lasettaa vaikka mitä nasevaa, mutta säälin sun verenpainettas.
13.04.2014 22:09
No ei kuule ole sen kiltin alla mitään mikä mua kiinnostais. Sen verran munatonta touhua sillä on. Jollain suurennuslasilla jos katsois, niin vois joku katkarapu sieltä kiltin alta pilkistää.
13.04.2014 22:03
5 / 198