Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kummallista kun aina täytyy jonkun tommosella ilkeilevällä sävyllä vastata ihan asiallisiinkin kysymyksiin.
20.04.2009 14:21
Kiitti paljon Uralin mukavista keikkatunnelmista ! :D Poistin tosta alta tuon mun aloittaman viestin , koska se on vähän turha kun tässä sun viestissä niitä mun toivomia keikkakuulumisia nyt on ! :) Toivottavasti Tapsa kesään mennessä olisi treenannut bändinsä kanssa siltä uudelta levyltä ainakin pari biisiä ulkoa, niin kuultaisiin niitä ihan livenäkin. Se oli kiva, että Tapsalla oli nyt nimmarikorttejakin mukanaan . Usein just niilläkin keikoilla joilla mä olen ollut ihmiset ovat kyselleet Tapsalta, että eikö sillä ole ihailijakortteja olleskaan mukana. Pyysitkö muuten sä Uralin Tapsalta nimmarin eilen?
17.04.2009 15:44
Oon välillä lueskellut ns. "tavistenkin" blogeja ja blogeissa nyt vaan yleensä on tapana just kertoilla muunmuassa päiväntapahtumista. Mitä itelle tai lähipiirissä on tapahtunut ja sitten tietysti muista ajankohtaisista aiheista.
Nykyään on semmonen tapa toimittajilla, että ne käy lukemassa julkkisten blogeja ja sitten ne kirjoittaa niistä jutun jos löytävät sieltä jonkun kiinnostavan ja/tai huomiotaherättävän aiheen.
13.04.2009 09:27
Jo sä pidät mun juttuja sopimattomina, niin ei sun tartte sen perusteella Tapsaa tai muita Tapsan faneja leimata miksikään. Tapsalla kun on PALJON muitakin faneja, kuin mä. Mun kommentit edustaa vaan mun omia mielipiteitä, ei kaikkien Tapsa-fanien.
Enkä mun ajatusmaailmaan mahdu se,että jos mun suosikkilaulajaa joku ilkeyttään morkkaa ikuiseks mokailijaks ja kaikenmaailman "ei taida polla kestää"- juttuja kirjottelee, niin kyllä miksei muka semmoselle tyypille sais sanoa mitään takaisin ?
12.04.2009 00:40
Mä kyllä tykkään kovin noista sivuista. Mun mielestä ne on hyvät, selkeet ja mielenkiintoiset.
Ei kaikilla artisteilla ole omia kotisivuja ollenkaan, eli mukava kun Tapsalla on omat sivut olemassa.
11.04.2009 21:21
Perseennuolijoita ja tekopyhiä nöyristelijöitä tiedät varmaan sitten sitäkin enemmän.
11.04.2009 21:15
Mä luulen, että sun isältäs lorahti vahingossa melkoienen määrä kusta mukaan, kun sua teki. Ei ole ihan täyspäisen kirjoituksia nuo sun juttus.
11.04.2009 21:11
Noi sun juttus on alle kaiken arvostelun. Oot ihan ala-arvoinen tyyppi muutenkin. Mitä pahaa Tapsa sulle muka on tehnyt, kun sun täytyy sitä täällä kokoajan ilkkua ja solvata ?
11.04.2009 21:05
Joo. Nyt niitä pitää varata vähintäänkin kahdet ylimääräiset mukaan ;)
11.04.2009 00:31
Kyllähän maailmassa on paljon kauniita lauluja. Ei niitten kaikkien laulujen nimiä tule edes mieleen, vaikka sen sävelmän tietäisikin.
Pari mun lempibiisiäni on Andrea Bocellin ja Sarah Brightmanin " Conte Partiro" ja Tapsa Kansan " Yössä toukokuun".
11.04.2009 00:29
JIPPPIII! Aikas mahtava juttu nähdä Tommi ja Tapsa kummatkin nyt yhdellä kertaa. Tätä tilaisuutta ei parane missata ! Se on yks kesän kohokohtia.
10.04.2009 21:31
Andrea Bocelli ja Patrizio Buanne kuuluu kans mun lempilaulajiin ! Naisista Sarah Bringhtman on kans tosi hyvä laulamaan.
10.04.2009 21:29
En oo haukkunut kaikkia artisteja. Ei munkaan tartte kuiteskaan ihan kaikista laulajista pitää ja saan kans sanoa jos en jostain tykkää, kun täällä Tapsasta tykkäämättömätkin käy aina kurnuttamassa ja haastamassa riitaa.
10.04.2009 20:52
Joo mä en ainakaan ole erityisemmin tuosta politiikasta kiinnostunut. Sen vuoksi en viitti tähänkään juttuun ottaasen enempää kantaa, muta Ninaa vastaan mulla ei ole mitään ja on ihan hyvä tuossa Tapsan managerina.
09.04.2009 14:32
Aikamoiset pakkelit sillä ainakin oli naamassa.Eikä tullut oikein Delilahista mitään, kun Paula yritti sitä "laulaa".
Paulan parina laulanaut Olli Lindholm oli kyllä vielä järkympi. Sillä on ihan samanlaienen ääni kuin Nykäsen Matilla.
04.04.2009 17:06
Ihan asiaa Nina kirjoitti. Se Hesarin haastattelu oli aika kökösti laadittu. Ei se asiavirheitä vilissyt sepostus mitenkään kovin ammattimaisen toimittajan kirjoitukselta vaikuttanut.
02.04.2009 17:36
No en mä kyllä mitään ihmeempiä tempauksia ole Tapsan nähnyt tekevän lavalla. Lähinnä sellaista hauskaa huulenheittoa välispiikeissä ja hassuttelua, mitä yleisön viihdyttämiseen kuuluu ( joskus on sitten saattanut olla jotain bändin ojentamista lavalla, mutta harvemmin kuitenkin ).
Vapaa-ajalla niitä kommelluksia sitten varmaan enemmän sattuu itse kullekkin.
Jotenkin huvittava ja hellyyttävä oli se , kun Nina blogissaan kirjoitti taannoin,että kun heidän kääpiö-luppakorvakaninsa Puppe kuoli, niin Tapsa oli ollut siitä murheissaan ja jonkun ajan päästä oli löytänyt vielä Pupen papanoita terassilta. Tapsa oli soittanut Ninalle (joka oli Madeleinen luona Tukholmassa) ja kysynyt, että pitäisikö ne jätää siihen terassille ikäänkuin muistoksi Pupesta.
02.04.2009 17:26
En mä mikään yksivaltias kuvittele olevani,enkä mitään suljettua palstaa halua perustaa, kun en mä tykkää yksikseni jutella.
Mä ehkä hätiköin vähän sen poiston kanssa, joten sorry nyt sitten. Mä en poistele enempää nyt enää.
Ja kyllä sekin oli ala-arvoista ,että mun aloittama viestiketju poistettiin tuolta Kari Tapion foorumilta ( en siis ite poistanut sitä ) vaikkei siinä ollut mitään törkyä kirjotettu mun, eikä kenenkään muunkaan toimesta.
30.03.2009 20:22
Mut ihan sen takia, kun siinä mentiin niin aiheen vierestä. Vai kuinka moni noista viesteistä sitten muka sun mielestä liittyi siihen aiheeseen jonka mä aloitin ? Eli mähän pyysin siinä viestissäni konserttikuulumisia jos joku palstaa lukevista on menossa ensiviikolla Tapsan konserttiin/konsertteihin Lappiin. Mä en kysynyt, että kuka tykkää Tapsasta ja kuka ei.
ps.Aloita sitten ite joku aihe,ettei tartte nurista poistetuista viesteistä..
30.03.2009 16:52
Mun suosikkiartistissa mua kiehtoo ainakin sen upea lauluääni, lavakarisma, huomioi hyvin yleisön, monipuolinen lauluohjelmisto ja hyvät biisit, luonteva ja mukaansatempaava lavaesiintyminen, hauskat välispiikit, huumori ja silmänpilke, tyylikäs ja charmikas habitus, persoonallisuus, ja se että osaa heittäytyä ja eläytyä tunteella laulamiinsa lauluihin. Mä en tykkää sellasista artisteista, jotka laulaa jotain melankolisia ja mollivoittoisia biisejä suu korviin asti hymyssä.
30.03.2009 16:07
54 / 198