Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mä OSTIN tuon me naiset- lehden tänään ( huom! en lukenut sitä kaupassa tälläkertaa ;) ).
Ihan kiva se Ninan haastattelu siinä oli. Ihan fiksusti asiaa puhui. Ei lähtenyt Tapsaa mitenkään syyttelemään ja mollaamaan.
16.10.2008 19:25
Typerää tollaneen toisen dissaaminen kokoajan. Sulta itteltäs ei taida onnistua mikään muu, kuin toisten ärsyttäminen ja mollaaminen. Sen sä kyllä hallitset hiton hyvin.
16.10.2008 19:22
Se vaan lisäis hekuman huippua, jos Tapsa laulais siinä samalla.
16.10.2008 19:18
Ensinnäkin Tapsa ei ole mikään lavaraakki. Ettäs tiedät ! Toisekseen Tapsa kyllä usein laulaa erillaisiakin lauluja keikoillaan. Erityisesti valssit ja tangot vaihtelevat esiintymispaikkakuntien ja vuodenaikojenkin mukaan ( kesällä keikalla soi mm. Valkovuokot - tango ja syksyllä Punaiset lehdet) ja mm. erityisesti Somerolla esiintyessään laulaa usein Unto Monosen tangoja ( Sinitaivas, Satumaa,Tähdet meren yllä yms...)
Kolmanneksi siinä olet oikeassa ,että se on oikein kiva ja ihana tunne, kun Tapsa hymyilee ja iskee silmää sulle. Nimimerkki:" Kokemusta on" :)
13.10.2008 21:14
Joopa joo, mut ei Tapsa ole mitään sössinyt. Kyllähän ihmiset paljon eroaa nykyään. Tämäntästä sitä saa lehdistä lukea, että milloin kukakin julkkis on eronnut.
11.10.2008 22:20
Kari Tapion fanejahan teistä täällä kurnuttavista morkkaajista ainakin suuri osa on. Eli varmaan kalikka kalahtais oikeaan osoitteeseen.
Eli voin mä aloittaa sen Kari Tapion mollaamisen, jos sitä kerran niin kerjäätte.
Ja kyllä mä tiedän mitä toi sanonta merkitsee, mutta kun Tapsa jos kuka on sellanen mies, jolla sitä munaa onkin. Tapsalla on asennetta, rohkeutta ja suoraselkäisyyttä olla omaitsensä , eikä ole mikään yli-imelä mielistelijä. Muutenkin monet voisivat ottaa siitä oppia ,että miten erotaan tyylikkäästi ja ystävinä ex-puolisostaan,eikä kamalan riidan, vihan ja haukkumisen kanssa, niinkuin monet tekee.
08.10.2008 20:36
Just joo, ja mistäs muka tollasta päättelet? Jos et satu tietämään, niin naisella ei kyllä yleensä ole munia ja mun tietääkseni Karita Mattila on nainen.
Tiedoksi vaan sekin ,että jos tahallanne ärsytätte ja provosoitte niin kyllä mäkin voin taas ruveta kettuilemaan teidän lempparilaulajistanne. NIH!
08.10.2008 11:10
Tapsa on TAITEILIJA isolla T:llä ! Soile Isokoski ujeltaa, kuin kuin sumusireeni samalla tyylillä kaikki laulut mitä laulaa.
Tapsa sentään osaa vaihtaa laulutyyliäkin aina tarvittaessa biisin mukaan.
29.09.2008 21:13
Niin just. Sitä samaa mä olen kans miettinyt ,että miksette vertaa vaihteeksi esim. Frederikkiä, Topi Sorsakoskea, Janne Tulkkia, Mattia ja Teppoa, Jari Sillanpäätä, Mikko Mäkeläistä,yms. oopperalaulajiin, kun Tapsaakin olette niihin aina niin mieluusti vertailemassa ?
Todistatte tuolla touhullanne vaan sen, että Tapsa on ainoa kevyenmusiikin artisti, jota voi edes verrata myös taidelaulajiin.NIH!
27.09.2008 11:55
Ei Karita Mattila edes ole mikään laulaja, vaan ilkosillaan lavalla heiluva diiva.
25.09.2008 11:11
Hieno juttu, jos toi pitää paikkansa. Mä suhtaudun siihen vielä kyllä vähän varauksella, koska toihan ei ole vielä mitään varsinaista fakta tietoo. Torstainahan ne ehdokkaat virallisesti julistetaan.
Mut mahtavaahan se olis jos Tapsa viisuehdokkaaksi olis suostunut ! Pääsee sitten edustamaan suomea tai ei, mutta toivottavasti se biisi olis ainakin jokatapauksessa sellainen hieno, mahtipontinen/dramaattinen ballaadi, jossa Tapsan komea ja lyyrinen baritoniääni pääsis hyvin oikeuksiina.
22.09.2008 23:56
Arvostelet siis vaikket ole nähnyt, etkä kuullutkaan edes koko keikkaa. Ärsyttää tollaset ennakkoluuloiset kekkulit >:(
20.09.2008 17:12
No sittenpä sen näkis jos Tapsa siinä ohjelmassa olis, että mitä siitä tulis. Ei etukäteen voi tietää.
06.09.2008 12:06
Siis toi Merja Larivaara on täysin kalsa akka ! On niin diiva ja tosikkomainen, kuin vaan olla saattaa. Onneks se tippui viimevuonan siitä tanssiohjelmasta jo heti alussa pois. Sellasta koikkelehtimista ja suun mutristelua pystynyt katselemaan.
06.09.2008 12:04
En tiedä vaan , että mitä ne tampesterilaiset sitten ovat, mut kyllä Tapsalta ainakin se jalkatyökin luonnistuu. Kuten myös lantion pyörityskin. Eli ei ole mikään tönkkösuolattu muikku.
06.09.2008 12:01
Kerrankin olen samaa mieltä Petter X:n kanssa.
Ärsyttää vaan se, että Danny niin härskisti käytti kilttiä Armia hyväkseen ja nyt on sitten vielä hakemassa julkisuutta suremalla Armin haudalla... ja vielä oikein VERKKAREISSA!!! Voi pyhä sylvi sentään !!!Kertakaikkiaan äklö äijä.
Jos ja kun kerran oikein pitää lehdistö mukaan ottaa, kun Armin haudalla käy, niin luulisi nyt sitten älyävän pukeutua edes vähän kunnioittamammin ja arvokkaammin, kuin kauhtuneisiin verkkareihin ja sen iänikuisen auton pölykapselin kokoisen kaulassa roikkuvan medaljongin olisi voinut edes nyt poikkeustapauksessa tunkea sinne verkkaritakin alle!
05.09.2008 21:49
Mä oikein toivoisin ,että Tapsa olis siinä ohjelmassa tanssimassa, ja olis siinä niin hyvä ,että teikäläiset sais taas pitkän nenän.
05.09.2008 20:24
Tapsa ei ole mikään "toteemipaalu". Tapsa kyllä liikkuu lavalla, jos siinä on tilaa liikkua. Joskus vaan ne tanssilavojen esiintymislavat on sen verran ahtaita, ettei siellä niin kauheesti ympäriinsä hypitä.
05.09.2008 20:21
>Löytyy usealta hänen levyltäänkin. <
Laulaako se aina niitä samoja biisejä useammalle eri levylle ?
05.09.2008 20:13
Tapsa ei ole mikään huonokuntoinen ettäs tiedät!
Tapsan esiintymisessä on energiaa enemmän, kuin monella muulla. Mutta ei se tarkoita sitä, että kaikenaikaa esiintyessään pitäis hymyillä suu korvissa.
04.09.2008 23:55
59 / 198