Nina kertoo uudessa Me naisissa

5

548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoh hoijaa...

Ninalla jäänyt rikkinäinen levy päälle...

• Hyvä liitto

Samaa levyä pyörittävät muutkin eronneet naiset. On kuulemma ollut niin kauheeta, niin kauheeta se elämä miehen kanssa. Mikseivät lähteneet, kun tajusivat liiton olevan poskellaan? Myöhäistä se on vinkua monen "hukkaan menneen" avo-/avioliittovuoden jälkeen.

• Mä OSTIN tuon me naiset- lehden tänään ( huom! en lukenut sitä kaupassa tälläkertaa ;) ).
      Ihan kiva se Ninan haastattelu siinä oli. Ihan fiksusti asiaa puhui. Ei lähtenyt Tapsaa mitenkään syyttelemään ja mollaamaan.

• eronnut myös

sitä ex-puolisoaan mollata,se kuuluu eroprosessiin ja ihan tervettä.
        Se siinä onkin ,että muut ei saa mollata eli rakkautta on eronkin jälkeen,näin se on.

• Huvittunut sukulainen
        eronnut myös kirjoitti:

sitä ex-puolisoaan mollata,se kuuluu eroprosessiin ja ihan tervettä.
        Se siinä onkin ,että muut ei saa mollata eli rakkautta on eronkin jälkeen,näin se on.

Ex-puolisoa onkin hyvä mollata, kun itse oli liiton aikana täydellinen. Näinkö ajattelit itsesikin olleen, nimim. "eronnut myös"? Mollaaminen ei välttämättä kuulu eroprosessiin, eikä varsinkaan ole tervettä, mutta naisillehan kaikki on sallittua ja katkeruus onkin voimavara.

Olen kohtalon oikusta ja sukurasitteesta johtuen saanut seurata vierestä erään parin erotouhuja ja täytyy sanoa, että en ole ikinä kierompaa ja ketkumpaa naista nähnyt tai kuullut. Haukkuminen ja mollaaminen on jo edennyt lähes sairaudeksi ja sitä se jollain tavalla varmasti onkin.

Nainen on jo kolmatta eroaan hakemassa. Liitoissa oleellinen osa on aina ollut miehen varallisuus ja nainen on eroissa saanut aika helvetisti rahaa. Nyt homma meneekin niin, että nainen joutuukin maksamaan omaisuudestaan puolet tälle miehelle, josta nyt eroaa. Siis maksamaan niistä isoista rahoista, jotka hän kuppasi kahdelta edellisetä mieheltään. Samalla menee naiselta hiljattain kuolleen äidin perinnöksi jättämät asunnot ja osakkeet rahoiksi ja sitä kautta jakoon.

Kyseessä ei ole ihan pieni summa, joten nainen on niin saatanan käärmeissään, kun tulee menettämään rahansa. Avioehtoa ei ollut, joten kärsikööt vuorostaan nahoissaan oman oveluutensa.

Tästä "riemastuneena" eukko on soitellut kaikki sukulaiset moneen kertaan läpi ja haukkunut miestään sen minkä ehtii. Se kielenkäyttö on hämmästyttänyt jopa asiaa hoitaneet lakimiehet ja tuomarit. Niin uskomattoman törkeää puhetta ei varmastikaan kukaan ole kuullut kuin mielenvikaisen suusta.

Tällaista "tervettä mollaamista" on kuulemma enemmänkin liikkeellä. Pitäkää varanne, miehet, ja katsokaa tarkkaan kenen kanssa päädytte avioon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      104
      2301
    2. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1430
    3. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1428
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      31
      1424
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1243
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      340
      1094
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      995
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      944
    9. 122
      821
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      806
    Aihe