Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jussi1981
profiilit
jussi1981
jussi1981
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
3
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei kampemies, vaikutan Karttulassa.
07.11.2013 14:29
Kampemies, täällä ollaan toinen kampemies.
18.09.2013 14:40
Itse en ole kokenut vielä surutyötä, ainakaan aikuisiässä mut lapsuuten aikana oli ja enkä sitä ehtinyt ajatella asian. Kun olin nuorena enkä ymmärtänyt asian ollenkaan ja asian meni nopeasti ohi. Jälkeenpäin tajusin asian juonen.
Mutta nyt erään ystävän läheinen menehtyi viikkoa sitten ja se tarttui minuun, kun hän kertoi asian. Silloin tuntui että olen hetken avuton ja enkä tiedä mitä pitäisi tehdä, onneksi kysyin häneltä voinko olla avuksi hänelle vai rukoilenko hänen puolestanne.. Hän pyysi minua rukoilla hänen puolestanne.
Vaikka ollaan uusia ystäviä, tutustuttiin tapahtuman ennen vajaa kuukauden ja voisi sanoa että vielä hieman ventovieraita ollaan. Kuitenkin minä tuen häntä hengen kautta ja rukoilla päivittäin, toivoisin että hän saa voimia suorittaakseen surutyötänne. Iltaisin kynttilää sytytän palamaan ja toivon että Jumala näkee että on olemassa henkilöitä joka kunnioittaa poismenosta..
Joskus tuntuu että onko jotain mitä minun pitäisi vielä tehdä hänen puolestanne vai odotanko että hän pyytää apuani.. Omasta mielestäni että hyvältä tuntuu jos kertoa asian positiivisella mielellä läheisestä ja helpottaako sen asian ollenkaan vai ei..
Hänen läheisen menettäminen oli nopea ja aikaisin, hänellä olisi vielä ikää jäljellä ja ystävä on vielä nuori. Molemmat ovat rakkaita toisillenne ja ovat myös ylpeitä asiasta sekä yhteisestä elämästä.
Voimia teille surutyön suorittaneille sekä lukijoille..
25.11.2008 10:35
Varmaan kyllä kasvaa uudet lehdet, mutta ehkä vasta keväällä tai onkohan kasvilla kaikki kunnossa, ettei ole mitään tautia iskenyt ennnen lehden pudotusta ja onko runko hyvässä kunnossa, ei ole mitään halkeilua. Jos halkeilua löytyy eli tarkoittaa kasvi on kuivunut liikaa, kastele sitä kosteammaksi ja eiköhän ala kohta ilmestyä uutta lehteä..
07.12.2005 13:09
Tuskin ne ovat kasvitautia, varmaan on vaan saanut liikaa valoa ja siksi laikut ilmestyvät..
Kun kultaköynnös on varjoinen kasvi ja ei viihdy paahtavassa valossa.. Se ei leviä muihin kasveihin ollenkaan.
07.12.2005 13:05
1) Anopinkieli on hidaskasvuinen, ja hidas versoaa uutta lehteä alun tyvelle tai viereen kasvaa.. Nimittäin minulla oli vuosi sitten kesällä otettu anopinkielen lehtykkä yhdeltä henkilöltä, leikkasin sen kuuteen osaan ja yksi menehtyi sen jälkeen.. Nyt yli vuoden on kulunut, niin uusia alkua kasvoivat alun viereen muutamia kappaletta..
2) Aloe vera on mehikasvi, kastelua niukasti talven mittaan ja ravinteita ei talven aikana ollenkaan, vaan ainoastaan keväästä syksyyn..
3) Jukkapalmu ei ravinteita lainkaan talven aikana vaan nuikkaa kastelua ja ravniteita käytetään vaan keväästä syksyyn..
01.12.2005 19:17
Ehkä agressiivisuutta johtuen "kiusaa" kultakaloja.. Ja muuten on normaalia sekä platyt eivät pitäisi nyppiä ollenkaan kultakalojen pyrstöä..
14.01.2005 22:19
Kyllä on oikea päätös, ja vihdoinkin pojat saavat jäädä tahdonsa mukaan äidin luokse Suomeen..
Tuskin minä uskon että äiti piilottaa pojat uudelleen ja isä ei varmaan vie asian korkeimpaan oikeuteen
26.11.2004 11:10
1 / 1