sadetakki runkkaus

sadetakki123

Käytättekö mitään asuja ku runkkaatte ittellä on päällä sadetakki ja kurahousut ku runkkaan ne on tosi kiihottavat

25

4378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika12345

      Hei vaan. Kyllä joskus runkkailen sadepöksyissä ja takissa, tulee mahtava fiilis.

      • Punkkariko

        Vain niin sinä olet ratkaissut pesuasian,sadevaatteet ovat varmasti helppoja pitää siisteinä,eikö.


    • mä ainakin

      ...vedän kurahanskat kätee ja tumputan nii lujaa etttei niistä sen jälkee oo enää mitään jäljellä

    • Rukkaboy

      Mä kanssa runkkaan kurikset jalassa ja sadatakki päällä. Nytkin on kurahousut jalassa ja seisoo...

    • tilaisuutta odottava

      Itselläni on tilaisuuden tullen runkatessa vaimon kumi/pvc sadetakki ja nahkahame.
      Mälliiä lentää aina tosi paineella ja paaljon noilla vehkeillä.

    • Kontiorunkkari

      Mulla on aina runkatessa Kontio - kumisaappaat jalassa, sadetakki päällä ja keltaiset kummikäsineet!

    • Semmoiset kurahousut joissa on reikä tai aukko edessä ovat oikein "käytännölliset" :P

      • moikka kari sulla samanlaiset mieltymykset sadeasuihin kun mullakin mulla on kurahosut jossa on edessä reikä ja siitä hyvä vetää keteen sadetakki päällä myös
        kumpparit jalassa kulli hyväilee kurahousuja sadetakkia kurahanskoja kumi/pvc hanskaa ja spermaa lentää paljon.


    • Kahluuhousu Mies43

      Minä löysin kirppikseltä käytetyt kahluuhousut, pukeudun usein niihin kun kiima iskee päälle. On erittäin kiihottavaa ajatella, millaisen tai millaisten miesten jalassa ne ovat olleet. Hiplailen kovaa kaluani housujen läpi ja lopuksi roiskin mahtavan spermalastin housujen sisään. :)

    • kari1888

      Kahluuhousut on kyl kans makeita :P Itseltä löytyy useita :)

      Jos jotakuta kiinnostais touhuta jotain kanssani niin Tampereella asun ;)

    • bi-kalu-runk

      mulla usein mustat sukkahousut,mihin tein kalun mentävän reijän.Kiimasta Kiimasta

    • 19875

      verkkarit on myös aika seksikkäät varsinkin jotkut mustat adidakset eikä mitään halpis verkkareita.

    • moikka ota yhteyttä niin runkataan kimpassa sadeasuihin kunnon mällit sisäpuolelle tai ulkopuolelle

    • Kampemies

      Nokian saappaissa, sade, maasto ja työvaatteissa tulee usein vedeltyä. Jos saman asian harrastajia löytyy Keski-Savon alueelta niin antakaapa kuulua niin pistäydytään vaikka metsässä...

    • Kampemies, täällä ollaan toinen kampemies.

    • Riku1984

      Onko kenelläkään kokemusta kylpytakki päällä runkkaamisesta ja miten se tuntuu ?

      • Anonyymi

        Kivahan se on.


    • Kampemies

      Missä päin Jussi vaikuttaa?

      • aika kumiteräsaappaiden

        Täälläpä sitä olisi pussihousuta antaa aitoa maalaismiehen mehukasta kalua vaikkapa toiselle savon jussille..haluttaiskos.


    • Hei kampemies, vaikutan Karttulassa.

    • Kampemies
    • Anonyymi

      Sadeasut parasta

    • Anonyymi

      Kyllä käyrän sadevaattet ja kumisaappaat ja kumi hanskat ja kaasunaamari ooh ihaniii kamppeita

      • kyllä sadetakin alla pitää olla verkkosukat ja kumi tissit


      • Anonyymi00019

        Kaasunaamari antaa hyvän säväyksen. Muuten on käytössä Kontio kumisaappaat, kuravaatteet, kumikäsineet ym. kumia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe