Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jaeniver
profiilit
jaeniver
jaeniver
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
4
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei!
Löysitköhän etsimäsi jumbokupin? Minulla olisi myynnissä kaksi valkoista jumbokuppia lautasineen. Ota yteyttä, mikäli olet edelleen kiinnostunut
[email protected]
Yst. Laura
04.09.2012 21:30
Kannattaa oikeasti värjätä hiukset kampaajalla. Itse niihin saa aikaan vain tuhoa kaupan hiusväreillä. Itselläni on vaaleat hiukset ja olen värjännyt kampaajalla. Siellä ne osaa laittaa sellaisen värin ettei siitä tule keltainen. Mulla on myös paljon punapigmenttiä omissa hiuksissa, joten helposti tulee keltaiset, mutta kampaajalla ne kyllä osaa.
Sit kun olet ne kerran saanut vaaleiksi niin ei tarvitse kuin käydä värjäämässä sitä juurta. Eikä se maksa niin paljon kuin koko hiuksiin. Lisäksi sun muut hiukset ei rasitu enempää kun väriä ei laiteta koko päähän. Suosittelen!
08.08.2005 10:34
no tollasta en sietäisi poikaystävältäni edes kännissä..
22.04.2005 18:10
Kiva ehdotus :) Tosin en oikein tiedä mikä siideri olisi mieluista kun poikaystävä ei juo yleensä kuin saunakaljan... Toi muki on myös kiva ehdotus. Jos ostais sellaisen tosi ison aamukahvimukin :) Voisin vaikka itse maalata sellaisen ja lasittaa uunissa. Sitten se ainakin olisi ihan uniikki :)
Ajattelin myös tulostaa ensimmäisen sähköpostin jonka sain häneltä kun aloimme seurustelemaan ja kiinnittää sen itsetekemään korttiin. Se on niin suloinen viesti :)
Mutta kiitos kamalasti vinkeistä! :)
28.01.2005 18:48
1 / 1