Oon kuullut et se poistaa keltaisuuden? Mistä sitä saa ja paljonko maksaa? Onko miten tehokas? Värjäsin hiukset ja taas tuli keltaiset (olis pitäny olla tuhkanvaaleat) Niin auttaako se mua?
Ja sit viel noista hiusväreistä.. et mistä se oikein johtuu et tulee aina keltaiset hiukset?? Voisko johtua siitä et värjään aina sen vanhan sävyn päälle, ehkä pitäis ensin tehdä värinpoisto? Minkä hiusvärin suosittelisitte josta ei varmasti tule keltaista?? En viitsi mennä kampaajalle kun on niin pitkät hiukset nii menis ainaki 100e siihen värjäämiseen :/
hopeashampoo
12
7942
Vastaukset
Mulla ainaki hopeashampoo auttaa pitämään hiukseni vaaleana, eikä kellertävänä. Sitä saa kampaamoista ja kampaamotarvikeliikkeistä, hinta n. 13 eurosta ylöspäin. Itse käytän tällä hetkellä shampoona ja hoitona PPS:n classic blondea, jotka sopii päivittäiseen pesuun. Mullakin on hiuksissa jonkun verran punapigmenttiä, mistä johtuu se kellertäminen. Joillakin sitä pigmenttiä on niin runsaasti, ettei mitkään kaupan kotivärit sovi laisinkaan...Helpommalla varmaan pääset ku käyt kampaamossa värjäyttämässä ja käytät sitte ahkerasti hopeashampoota. Eihän juurikasvun värjäyttäminen sit ole niin kallista. Toivottavasti tästä oli jotain apua :)
- alkup.
pitääks sitä käyttää siis jatkuvasti??? eli jos lopettaa niin kellertävyys palaa vai? päätin nyt kuitenkin värjätä ihan luonnonvaaleiks sit kun tää haalenee, niin ei tarvi enää stressata keltaisista hiuksista. Nyt vois vähäks aikaa hankkia se hopeashampoo..
- ?????
alkup. kirjoitti:
pitääks sitä käyttää siis jatkuvasti??? eli jos lopettaa niin kellertävyys palaa vai? päätin nyt kuitenkin värjätä ihan luonnonvaaleiks sit kun tää haalenee, niin ei tarvi enää stressata keltaisista hiuksista. Nyt vois vähäks aikaa hankkia se hopeashampoo..
blondaus haalenee? Olen blondannut hiuksiani lähes 10v. eikä tätä ole vielä tähän päivään menessä tapahtunut. Hopeashamppoota olen joskus käyttänyt, en pitänyt. Ei poistanut tasaisesti keltaisuutta, osa hiuksista oli jo aivan harmaita kun osa kellersi. Sai myös osan hiuksista punertamaan... Minulla oli toki ollut joskus raitoja, joten selittää hieman tuota ilmiötä. Eikä johtunut huonokuntoisuudesta, parturin sana, muttei kyllä osannut selittää muulla kun aiemmilla raidoilla.
- alkup.
????? kirjoitti:
blondaus haalenee? Olen blondannut hiuksiani lähes 10v. eikä tätä ole vielä tähän päivään menessä tapahtunut. Hopeashamppoota olen joskus käyttänyt, en pitänyt. Ei poistanut tasaisesti keltaisuutta, osa hiuksista oli jo aivan harmaita kun osa kellersi. Sai myös osan hiuksista punertamaan... Minulla oli toki ollut joskus raitoja, joten selittää hieman tuota ilmiötä. Eikä johtunut huonokuntoisuudesta, parturin sana, muttei kyllä osannut selittää muulla kun aiemmilla raidoilla.
tarkoitin et mul yleensä n. kuukauden päästä hiukset ei oo enää keltaiset vaan just vaaleat,kun väri lähtee pesussa.. Ja on mullaki niinku raitoja. se oli semmonen monivärjäys ( joku couleur experte) nii en sit varmaan sais käyttää sitä hopeashampoota..?
alkup. kirjoitti:
tarkoitin et mul yleensä n. kuukauden päästä hiukset ei oo enää keltaiset vaan just vaaleat,kun väri lähtee pesussa.. Ja on mullaki niinku raitoja. se oli semmonen monivärjäys ( joku couleur experte) nii en sit varmaan sais käyttää sitä hopeashampoota..?
Kannattaa oikeasti värjätä hiukset kampaajalla. Itse niihin saa aikaan vain tuhoa kaupan hiusväreillä. Itselläni on vaaleat hiukset ja olen värjännyt kampaajalla. Siellä ne osaa laittaa sellaisen värin ettei siitä tule keltainen. Mulla on myös paljon punapigmenttiä omissa hiuksissa, joten helposti tulee keltaiset, mutta kampaajalla ne kyllä osaa.
Sit kun olet ne kerran saanut vaaleiksi niin ei tarvitse kuin käydä värjäämässä sitä juurta. Eikä se maksa niin paljon kuin koko hiuksiin. Lisäksi sun muut hiukset ei rasitu enempää kun väriä ei laiteta koko päähän. Suosittelen!- alkup.
jaeniver kirjoitti:
Kannattaa oikeasti värjätä hiukset kampaajalla. Itse niihin saa aikaan vain tuhoa kaupan hiusväreillä. Itselläni on vaaleat hiukset ja olen värjännyt kampaajalla. Siellä ne osaa laittaa sellaisen värin ettei siitä tule keltainen. Mulla on myös paljon punapigmenttiä omissa hiuksissa, joten helposti tulee keltaiset, mutta kampaajalla ne kyllä osaa.
Sit kun olet ne kerran saanut vaaleiksi niin ei tarvitse kuin käydä värjäämässä sitä juurta. Eikä se maksa niin paljon kuin koko hiuksiin. Lisäksi sun muut hiukset ei rasitu enempää kun väriä ei laiteta koko päähän. Suosittelen!se tulee maksamaan jos on sellaset selän puoliväliin ulottuvat hiukset? 100e vähintään:/
- Kannattaa miettiä mistä maksaa
jaeniver kirjoitti:
Sit kun olet ne kerran saanut vaaleiksi niin ei tarvitse kuin käydä värjäämässä sitä juurta. Eikä se maksa niin paljon kuin koko hiuksiin. Lisäksi sun muut hiukset ei rasitu enempää kun väriä ei laiteta koko päähän. Suosittelen!Ei todellakaan osaa kaikkialla!
Kampaajienkin ammattitaitoa löytyy ihan aasta ööhön, toiset osaa, toiset ei. En kuitenkaan kehota värjäämään kotona, vaan etsimään oikeesti osaavan kampaajan.
- hopeata
Suosittelen LOREALin Silver shampoota. Itse aine on väriltään violettiä, ei kannata säikähtää.
Levitetään märkiin hiuksiin, kammataan hiukset ja huuhdellaan heti huolellisesti.
Hiukset ovat kuivuttuaan ihanan platinat ja kellertävyydestä ei ole tietoakaan! Ja jos latvat ovat enemmän keltaiset niin silloin sitä voi laittaa pelkästään latvoihin. Käsittely uusitaan tarvittaessa.
Se on kampaamo tuote. Itse tilasin omani Hair Hausesta- Gloss1
4R:n ja Paul Mitchellin hopeashampoot ovat tosi toimivia. Mullakin hiukset vetää keltaseks, mutta noilla väri kirkastuu silminnähden. Mä olen käynyt kampaajalla, mutta hiusten pigmentistä johtuen, ne keltaistuu kyllä väkisin eniveis, eli en usko että kampaajasta mitääns uurta hyötyä sullekaan on.. Kokeile vaan noita shampoita, ja päätä sitten :)
http://meikkistudio.blogspot.com/
- BlondMe-90
Hopeashampoo kyllä poistaa keltaisuutta, mutta sitä ei suositella käytettäväksi joka päivä.
Värjäsitkö hiuksesi värilla vai laitoitko vaalennusaineen? Jos laitoit valkaisuaineen niin tulee hiuksista melkeinpä aina keltaiset, koska jauhe polttaa kaiken pigmentin hiuksesta pois.
Kaupanväreillä harvoin onnistuu vaaleiden hiusten värjäys, mutta väri jota voisit kokeilla on Brilancen Scandinavian Blonde. Sillä pitäisi tulla tuhkan/harmaan vaalea. Kuinka vaaleat hiuksesi ovat nyt? - huikkelis
Kyllä kotikonsteilla saa hiukset vaaleiksi melko helpostikkin jos vaan jaksaa kehtaa hetken aikaa kävellä oransseilla/keltasilla hiuksilla :D itselläni on ainakin ihan hopean harmaat hiukset täysin kotona värjäty. Minulla oli ennen todella tumman ruskeat hiukset ja niistä sitten värjäsin tähän. Mulla kesti about kesti about kuukaus. Eli eka tein kaks värinpoistoo (tiiän oli vähä ehkä liikaa mutta ekalla värin poistolla eí tullu lähes mitään tulosta..) käytin Nutrisse Truly Blond Extremly Blonding ja sit sen jälkeen pari kertaa Nutrisse jotain tuhkan vaaleaa sävyä (vie keltasuutta) ja sitten vielä sen jälkeen etsijn kaupoista vaaleimman tuhkan sävysen värin minkä vaan löysin laitoin sen päähän no oli vieläkin semmonen haaleen kellertävä. Menin Cybershoppiin ja ostin sieltä semmosen liilan (ei kestoväri) hiusvärin ja laitoin sitä VÄHÄN hoitoaineeseen ja iskin sitten sen päähän 5-10min ja huolellinen pesu, sen jälkeen ei enään kellertäny vaan oli aika vaalean tuhkan väriset hiukset. Sen jälkeen kävin ostamassa hopeeshamppoon ja sillä pari kolme kertaa viikossa pesen tukan ja koska haluan pitää hyvin vaaleanana hiukseni välillä jätän sen pidemmäksi aikaa päähän :) Sanoisin että jos hiukset kestää ni tee ihmees kotona tulee hiukksen halvemmaks mut jos on vähänki herkkä hiuspohja tai ei niin vahvat hiukset älä lähe yrittämään kotona :)
- My_hair
Iteläni on tosi paksut keskelle selkää ylttävät hiukset niihin menitäys tuubi värjäys ainetta ja makso 75€ Tok hinnat vaihtelee ja kyseinen väri oli pelkkä sävyte. Joka muuten kestää yhtähyvin ko kestoväri eikä vahingoiita hiusta yhtä paljon;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173796
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1722315Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731557Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231017- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42862Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73831Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72790- 100789