mar44u
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Koulut: On käyty
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia97 aloitusta · 5292 kommenttia
- Ja samaa kuuluu muualtakin: http://enenews.com/u-s-university-study-23-higher-incidence-of-childhood-leukemia-within-16-km-of-nuclear-facilities-more
- Taitaa sielläkin olla huutava pula lumityöntekijöistä. Jospahan avustaisimme naapuria hädässä palauttamalla sinne sieltä sotilaskoulutuksesta tänne haalitut Siad Barren sotilaat. Mihinpä uhrauksiin emme olisi valmiita omasta huutavasta työvoimapulastamme huolimatta apua tarvitsevan Suuren ja Mahtavan naapurimme hyväksi aidon ja uljaan Ystävyyden, Yhteistyön ja Avunannon nimissä!
- Löytyy sitä terveyttä Amerikan ihmemaastakin: http://enenews.com/cbc-on-tmi-enormous-increase-in-cancer-deaths-reports-say-infant-mortality-rates-doubled-birds-disappeared-many-mutations-observed-video
Virallisen propagandan mukaan TMI:ltä ei päästöjä tullut juuri ollenkaan ja terveysvaikutuksetkin jäivät lähes nollaan. Siitä huolimatta, että 75 % reaktorin polttoaineesta suli käyttöhenkilöstön töppäilyn takia. - Thalidomidin aiheuttamat epämuodostumat olivat aivan eri tyyppisiä.
Tänään näin yhden sellaisen vuosien jälkeen kulkevan Loviisan kadulla. - Se, että sinä et tiennyt ei suinkaan tarkoita, etteivät jotkut muut tienneet.
Intä hullun kanssa ja juokse vasikan kanssa, sanottiin ennen... - Mitä paremmin tunnen toisia, sitä enemmän luotan itseeni. Vähiten luotan ydinkiimaisiin, poliitikkoihin ja viranomaisiin.
Kokemusten perusteella.
Toivottavsti sinunkin silmäsi joskus aukeavat. - Poistaa ne rekattujenkin mielipiteitä niin tältä kuin 50-palstoilta ja varmaan muiltakin. Asiallisia mielipiteitä, mutta kun ei satu olemaan sama kuin seriffin...
Jossain puhutaan jostakin mielipiteen ja sen esittämisen vapaudesta, mutta se kai tarkoittaa samaa kuin Ruotsin töläisten myötämääräysoikeus. Eli siellä saa työläinen määrätä just saman kuin työnantaja... - "jouduttiinhan Jyrki Kataiselle lisäämään henkivartijoita tämän EU:n talouskriisin vuoksi"
Tätähän olenkin aina sanonut: Poliisi on aina rikollisen puolella ja suojelemassa heitä rehellisten reaktioilta.
"Tapa yksi, olet murhaaja. Tapa miljoona, olet sankari." En muista kuka tämän totesi. - Parasta se onkin ulkomailla hölmöiltyään hihkaista "Heja Sverige"!
- Vähän samaa vikaa tietokoneen CD-asemilla.
En osannut itse, en saanut vastauksia Suoli24:n tietokonepalstan viisailta. Vein korjattavaksi, ollut siellä jo toista viikkoa, tyyriiksi tulee...
Miksi ei tietokonetta voi tehdä kerralla valmiiksi niinkuin joku työkalu on? Eihän vasaraankaan tarvitse sovittaa joka tarvetta varten vartta uudestaan. - Ehkä niitä jossakin on tai sitten ei. Eihän täällä ole saatavilla muutakaan, pelkkää roskaa ja rojua vain.
Itse olen etsinyt tavallista reijitintä joka tekisi 7 mm:n reiät normaalin 80 mm:n välein. Vaan kun ei ole. Vain 5,5 millisiä. Ja nekin usein (Clas Ohlsonilla ainakin) muuten susia.
Valmiiksi reijiteyissä papereissa on juuri tuo 7 mm:n reijitys ja ne todella liukkaasti kääntyilevät kansiossa. Siinä syy miksi sellaisen haluaisin. Vaan eihän täällä sellaista ole kaupan! Itse yhden tein, mutta kun ei ollut kunnon materiaaleja niin ei oikein hyvä tullut.
On paljon sellaisia tuotteita joitten valmistus ja myynti on tuntemattomasta syystä lopetettu ja tehty sutta ja sekundaa tilalle jos sitäkään.
On valehdeltu kapitalismin olevan sitä, että huonot tuotteet karsiutuvat kilpailun seurauksena pois markkinoilta. Todellisuudessa onkin käynyt niin, että ne hyvät on karsittu millä syyllä milloinkin pois ja pelkkää roskaa on tullut tilalle jos sitäkään. - Eiköhän tuo aloittaja jo liene saanut lääkityksensä kuntoon kun alkuperäisen viestin ikä lähentelee jo vuotta.
- Mikä niissä latureissa hajoaa? Diodit (lataus- vai magnetointipiirin), käämit, jännitteensäädin vai mikä?
- Ei minulla ole kuluneen 50 vuoden aikana sulanut yhtään akun napaa enkä koskaan ole sellaista kuullut muillakaan tapahtuneen, vaikka aina olen navat ja napakengät rasvannut ennen kiinnitystä. Ja aion rasvata vastakin olit sitten mitä mielipuolta olitkin.
Ja nuo suuret plussasi ja muille antamasi miinukset kaikki jo tietävätkin feikiksi joten turhaa touhua on sekin. - Mitään noista ei tarvita enää katsastuksessa. Jotain hyötyä sentään Euvostoliitostakin vaikka kohtuuttomalla hinnalla.
Mitäpä jos kuitenkin oman mukavuutesi vuoksi korjaisit sen takalasin pyyhkijän? - Niinhän se "paljastui". Entäpä jos säteilyn lähde olikin Kiinassa?
Säteilysaasteen isotooppijakautumasta pystytään määrittelemään saasteen lähdetyyppi, esim. onko se voimalaitos, pommi vai muu. Samoin mahdollisen onnettomuuden tapahtuma-aika jollakin tarkkuudella. Tästä huolimatta meille ei kerrota läheskään kaikkea.
Ainakin Tsernobylin tapauksessa onnettomuuden tyyppi ja noin-aika tiedettiin Suomessa jo ennen kuin itse saastelaskeuma oli tullut Suomeen. Jopa minulle se kerrottiin useita tunteja ennen kuin saasteet näkyivät Suomen mittauksissa. Paikka selvisi myöhemmin.
Samoin Kuolan ydinvoimalan räjähdyksen jälkeisestä laskeumasta pystyttiin päättelemään kyseessä olleen nimenomaan voimalaitosreaktori eikä mikään muu. Asia on kuitenkin salattu ja säteilysairaudet ja -kuolemat pantu pommikokeiden piikkiin. Salaaja löytyy Suomesta; Neuvostoliitto ilmoitti tapahtuneen Suomen ja Ruotsin ulkoministeriöön ja suositteli ainakin Sallan ja Kuusamon evakuointia. Salaamisen syy on minulle tuntematon. Jos joku tietää sen, kuulisin mielelläni.
Radonin tytäraineet ovat radonin tytäraineita eivätkä itse radonia. Samalla tavalla kuin Talvivaaran uraanin tytäraineet (mm radon, radium, polonium, torium, radiolyijy) eivät ole uraania eivätkä ne ketään tunnu kiinnostavan vaikka ovat paljon pahempia ympäristömyrkkyjä kuin itse uraani.
Puskastahan on hyvä huudella mitä tahansa... Ja useimmat valheet kerrotaan jättämällä kertomatta valitut asiaan vaikuttavat tekijät jolloin kuulijalle välitetään valheellinen mielikuva asioista. - Paperi on paperi ja käytäntö on käytäntö sanoo venäläinen sananlasku.
Luotatko sinä tosiaan viranomaiseen?
Toivottavasti silmäsi joskus avautuvat. - Taas nollatutkimus veronmaksajien rahoilla. Onhan tuo tiedetty iät ajat.
Kun suurituloiset itse värkkäävät verolait, niin mitä muuta niiltä voi odottaa? - Vaihtovirtalaturin latausjännite mitataan aina akun navoista moottorin käydessä reipasta tyhjäkäyntiä ja akun ollessa täysi. Pitäisi olla rajoissa 14,1 - 14,6 V.
Vaihtovirtalaturi on mitoitettu niin, ettei se pysty nimellisjännitteellä antamaan liikaa virtaa. Siksi siinä ei ole virransäädintä niinkuin oli tasavirtalaturissa.
Mittaapa vielä jännitehäviö laturin maan ja akun maan väliltä moottorin käydessä. Jos sitä alkaa mainittavammin löytyä, tarkasta moottorin ja korin sekä korin ja akun miinusnavan välinen jännitehäviö. Jostakin puuttuu kaapeli tai on huono kosketus. Näitäkin on joskus tullut vastaan...
Ja se latausjännitteen mittaus nimenomaan akun navoista eikä kaapelikengistä. Joskus sillä on merkitystä - lasittuneet/hapettuneet kosketuspinnat kaapelikengissä. Putsaus hiomanauhalla pari kertaa pyöräyttäen. Väliin saa panna tavallista laakerirasvaa hapettumisen estämiseksi, kosketus ei siitä häiriinny. - Millainen on ilman kierto autossasi? Eli kiertääkö se takaosassa ollenkaan?
Peugeot 205:ssa ilma poistui jo takapenkin jalkatilasta kiertämättä ollenkaan auton takaosassa ja takalasi sekä takasivuikkunat huurtuivat. Tuli kuntoon pienellä muutostyöllä kun järjestin ilmankulun auton sisällä järkevämmäksi.
Vieläkö jossakin autossa on sisäilmankierrätysmahdollisuus? Miksi ihmeessä? Jos on, niin sitä ei saa käyttää koskaan, se aiheuttaa juuri aloittajan kuvaamia oireita!