Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Koulut: On käyty Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

97

Kommenttia

5292

1. Taitaa sielläkin olla huutava pula lumityöntekijöistä. Jospahan avustaisimme naapuria hädässä palauttamalla sinne sieltä sotilaskoulutuksesta tänne haalitut Siad Barren sotilaat. Mihinpä uhrauksiin emme olisi valmiita omasta huutavasta työvoimapulastamme huolimatta apua tarvitsevan Suuren ja Mahtavan naapurimme hyväksi aidon ja uljaan Ystävyyden, Yhteistyön ja Avunannon nimissä!
  2. Niinhän se "paljastui". Entäpä jos säteilyn lähde olikin Kiinassa?

Säteilysaasteen isotooppijakautumasta pystytään määrittelemään saasteen lähdetyyppi, esim. onko se voimalaitos, pommi vai muu. Samoin mahdollisen onnettomuuden tapahtuma-aika jollakin tarkkuudella. Tästä huolimatta meille ei kerrota läheskään kaikkea.
    Ainakin Tsernobylin tapauksessa onnettomuuden tyyppi ja noin-aika tiedettiin Suomessa jo ennen kuin itse saastelaskeuma oli tullut Suomeen. Jopa minulle se kerrottiin useita tunteja ennen kuin saasteet näkyivät Suomen mittauksissa. Paikka selvisi myöhemmin.

Samoin Kuolan ydinvoimalan räjähdyksen jälkeisestä laskeumasta pystyttiin päättelemään kyseessä olleen nimenomaan voimalaitosreaktori eikä mikään muu. Asia on kuitenkin salattu ja säteilysairaudet ja -kuolemat pantu pommikokeiden piikkiin. Salaaja löytyy Suomesta; Neuvostoliitto ilmoitti tapahtuneen Suomen ja Ruotsin ulkoministeriöön ja suositteli ainakin Sallan ja Kuusamon evakuointia. Salaamisen syy on minulle tuntematon. Jos joku tietää sen, kuulisin mielelläni.

Radonin tytäraineet ovat radonin tytäraineita eivätkä itse radonia. Samalla tavalla kuin Talvivaaran uraanin tytäraineet (mm radon, radium, polonium, torium, radiolyijy) eivät ole uraania eivätkä ne ketään tunnu kiinnostavan vaikka ovat paljon pahempia ympäristömyrkkyjä kuin itse uraani.

Puskastahan on hyvä huudella mitä tahansa... Ja useimmat valheet kerrotaan jättämällä kertomatta valitut asiaan vaikuttavat tekijät jolloin kuulijalle välitetään valheellinen mielikuva asioista.
  3. Millainen on ilman kierto autossasi? Eli kiertääkö se takaosassa ollenkaan?
    Peugeot 205:ssa ilma poistui jo takapenkin jalkatilasta kiertämättä ollenkaan auton takaosassa ja takalasi sekä takasivuikkunat huurtuivat. Tuli kuntoon pienellä muutostyöllä kun järjestin ilmankulun auton sisällä järkevämmäksi.

Vieläkö jossakin autossa on sisäilmankierrätysmahdollisuus? Miksi ihmeessä? Jos on, niin sitä ei saa käyttää koskaan, se aiheuttaa juuri aloittajan kuvaamia oireita!