Onko katsastukseesa hylkäyksen peruste, jos takalasin pyyhin ei toimi?
Ajattelin vaan, kun toimimattomien etuvalojen pyyhkimien suhteen päässee sillä, että ottaa pyyhkimien varret pois. Mihin se perustuu, ettei niitä vaadita, vaikka ne olisivat olleet auton vakiovarusteena? Entä miten katsastusmies suhtautuu etuvalojen pesusuuttimiin, jos ne on paikoillaan, mutta eivät toimi? Siis sellaisissa autoissa, joissa ei ole lampunpyyhkimiä ollenkaan, vaan pelkkä nestesuihku.
Katsastusmiehiä paikalla?
3
117
Vastaukset
Mitään noista ei tarvita enää katsastuksessa. Jotain hyötyä sentään Euvostoliitostakin vaikka kohtuuttomalla hinnalla.
Mitäpä jos kuitenkin oman mukavuutesi vuoksi korjaisit sen takalasin pyyhkijän?- Kusetusta..
Mulla huomiovalon lasi rikki, tuli leima, mutta merkintä r.otteeseen korjattava. En korjannut, vaan teippasin molemmat lasit. Seuraavassa katsastuksessa lamput edelleen teipattuna, nyt leima ilman korjauskehotusta, kun pääsin kotiin niin heti teipit pois.
- Vertailuvoimaa
>> Mihin se perustuu, ettei niitä vaadita, vaikka ne olisivat olleet auton vakiovarusteena?
Onhan monessa autossa tupakansytytin tai radio vakiona, mutta ei niitäkään katsastuksessa tutkita. Eivät ole pakollisia varusteita autossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että337703- 51661
- 109648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574