Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lammas-jr
profiilit
lammas-jr
lammas-jr
Vapaa kuvaus
Aloituksia
79
Kommenttia
2723
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lataa ohjelma MoveOnBoot. http://www.snapfiles.com/download/dlmoveonboot.html
Muistaakseni sillä painaa vain oikealla hiiren näppäimella tiedostoa ja kattoo sieltä ton ohjelman jonkun valikon. Sitten se kysyy jotain ja hyväksyt. Mitään muuta ei tarvitse tehdä, seuraavan kerran kun käynnistät koneen, niin tiedosto on poissa.
Aloittelijat pääsee näin helpolla. Pari klikkausta vain.
27.05.2005 08:43
Anna ipanoiden kuunnella. Itse tykkäsin nuorempana Rammsteinista Du Hast-videon takia. Nyt on kaikki cd:t sun muut härpäkkeet.
26.05.2005 21:21
Painoindeksin mukaan olet alipainoinen. Nettilaskurin mukaan 17.9 on sun painoindeksi.
Alipaino: Alle 20
Normaalipaino: 20 - 25
26.05.2005 15:01
Ne serverit on niitä semmosia, mihin yhdistät et voit pelaa sitä. Siis en tosta pelistä tiiä mut onko se joku nettipeli?
26.05.2005 14:56
Kuolet vielä joku päivä nälkään. Ja toi sun syömättömyys tossa haittaa. Epäterveellisempä olla syömättä mitään, kuin vetäisi kilon rasvaa.
Syö pari kertaa päivässä ja liiku kolme kertaa (vähintään puoli tuntia) viikossa. Pysyt hyvässä kunnossa ja hoikkana, olet pirteempi ja jaksat paljon paremmin. Etkä muutenkaan lihoa tossa iässä jos syöt normaalisti. Elimistö tarvitsee kuluttaa suuren osan ruuasta kasvuun sun muihin juttuihin.
Olet selvä anorektikko ja se on sairaus!
26.05.2005 13:18
Ensimmäiseksi lähden heti Espanjaan. Sitten suunnitelmat lähes samat kuin sinulla, mutta ilman pepsiä ja sitten myöhemmin lähden Pariisiin.
Tietenkin katon formulaa ja käyn pyörällä ostamassa leffoja. Autokouluunkin pitäisi mennä.
26.05.2005 08:54
Sun kannattaa puhua sille toiselle ihan rehellisesti. Sulla on ajatukset sekaisin ja todennäköisesti et ehkä halua erota hänestä. Et vain tiedä mitä tehdä.
26.05.2005 08:50
Kuvaisitko ongelmaa tarkemmin. Se on jo selvä, että et pääse pelaamaan, mutta miksi et pääse? Tuleeko virheilmoitus?
Sitten ne koneen tiedot (näyttis, prossu, muisti...).
26.05.2005 08:25
Kamerassa se syy todennäköisesti piilee, mutta tuskin siinä mitään vikaa on. Digikameralla saa helposti tuon tyylisiä kuvia. Tähän varmaan liittyy kameran liike ja suljinaika. En tiedä näistä jutuista mitään.
Ollaan vaan iloisia, että meillä kerrankin on tuore kummituskuva jota ei ole muokattu. Ihan sama.
26.05.2005 08:17
Olen kohdannut sen monta kertaa. Tai siis törmännyt tähän ilmiöön. Joskus se jopa jää putkentukkeeksi, jos on syönyt jotain rankempaa tavaraa.
25.05.2005 22:19
Onhan pieni mielialan laskukin masennusta. Parisuhdeongelmat masentaa toisia paljon ja toista vähemmän. Itseäni se ei ihan mahottomasti masentanut, mutta käytökseen, syömiseen ja nukkumiseen se vaikutti. Jotkut tappaa ittensä tommosen takia. Lehdessäkin oli kerran yksi tapaus.
25.05.2005 16:56
"Kaikki hyvä loppuu aikanaan." Hahhah!! Niinku vessapaperi :D
25.05.2005 12:33
Olen yksi 17v finninaamainen kersa, jolle ei ole Rammstein tarkoitettu, mutta osaa itse korjata avun antajan virheen ja löytää tuloksia kuukelista.
Sitten jotkut huomionkipeä vanhukset, joille taas on Rammstein tarkoitettu, tulee valittamaan ruotsinkieleen vivahtavasta nimihirviöstä. Lisäksi vanhuksilla on suuri tarve valittaa kaikesta. Myös pikkuasioista ja siitä, kun pähkinäpurkin päiväys meni pari päivää sitten ja tuotetta kiikutetaan hyvää vauhtia takaisin kauppaan. Saat tilalle rusinoita.
Osaatkohan pitää tästä suutasi kiinni? Minä en osaisi, joten vanhana ja viisaana näytä mallia.
25.05.2005 12:31
Mä en ehdi edes pierasta. Sen pitäisi olla tosi nopea tärähdys. Voi olla, että se tärähdys kestää sekunnin, mutta kuulet sen tärinän jossain kauempana. Se tärinä kulkee tavallaan aaltoina, eli se ei tärise kerralla joka paikassa.
Täällä päin kun on räjäytelty kalliota dynamiitillä, niin on tuntenut kun se tärähdys tulee kohdalle ja jatkaa matkaa. En tiedä miettikää ite.
25.05.2005 12:15
Mulla oli ihan sama juttu. Nyt taas sinkkuna on jotenkin helpottunut ja vapaa olo, mutta silti ei ole kivaa. Huolestuttaa se toinen edelleen ja kai se on normaalia.
25.05.2005 11:50
Tää lakko on ihan naurettava juttu. Lehdessäkin oli, että paperi ei lopu. Nauratti vaan tuolla Ison omenan Prismassa kun hyllyssä ei ollut rullaakaan paperia.
Saadaan jälleen kiittää ruotsalaisia.
25.05.2005 11:40
On voinut niellä jotain, maha sekaisin tai sitten joku tauti. Ruuassakin voi olla vika, mutta vie ensin sinne lääkäriin ettei tule äkkinäinen suru puseroon.
25.05.2005 11:36
Jätät ne sinne jonnekkin vain. Ajan kanssa ne siitä poistuvat. Hotmailin mailiosoitteet poistuivat muistaakseni 30 päivässä, jos kukaan ei käyttänyt niitä. Eli ei saa kirjautua ollenkaan sisään.
25.05.2005 11:30
Pidän itseäni ehkä hieman masentuneena. Tai pidin ja syynä oli elämän vastoinkäymiset.
Lääkkeitä en halunnut ja purin murheeni veljelleni tai jonnekkin päin nettiä. Myös pelien pelaaminen ja elokuvien kattominen auttoi. Katoin 6 elokuvaa kahden päivän aikana.
Nyt tuntuu jo paljon paremmalta, kun on kesälomakin alkamassa ja kaikkea. Menneet vaivat ovat enään pieniä murheita, joita sitten murehditaan iltaisin, jos siihen on aikaa.
25.05.2005 11:28
Mihin sä sen laitoit? Ja serverin mappi voi olla eri versio tai jotain.
Parhaiten onnistuu lataamalla se mappi sieltä servulta.
25.05.2005 09:03
26 / 137