En uskalla

erota

En uskalla erota, vaikka ehkä haluaisin. Ongelmana on juuri tuo "ehkä". Kun en ole aivan varma. Mutta ei tunnu hyvältä. Toisaalta tuntuu, mutta ei sitten kuitenkaan. Ei tarpeeksi. Jotenkin toivon, että jos eroan tuntuu keveämmältä ja paremmalta. Mutta ei se varmaan niin mene. Tulee vaan helvetillinen ikävä ja en luota tekemääni päätökseen. Ei kai tähän kukaan osaa mitään sanoa...

6

1935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sun kannattaa puhua sille toiselle ihan rehellisesti. Sulla on ajatukset sekaisin ja todennäköisesti et ehkä halua erota hänestä. Et vain tiedä mitä tehdä.

    • kirjoittaja

      Hän sanoi joskus, että olen hyvä hänelle, koska olemme "samaa tasoa". Joku muu oli ollut "parempaa tasoa" ja minä juuri sopiva, koska en ole siis ilmeisesti liian hyvä. Vituttaa kuulla tuollaista, kun haluaisin kokea olevani juuri sellainen mistä toinen unemoi.

      Saan kyllä katseita baarissa ja kehuja muiltakin miehiltä kuin häneltä, mutta poikaystäväni kanssa koen itseni rumaksi ja huonoksi. En pidä itsestäni ja vertaan koko ajan itseäni muihin ja mietin millainen se tyttö mahtoi silloin joskus olla, jonka varjoon koen auttamattomasti jääväni. ; (

      Eikö hyvässä suhteessa kuulu tuntea, että toinen ei vain tyydy sinuun vaan haluaa valita juuri sinut? En pääse yli noista jo yli vuoden takaisista sanoista. Vaikka asiasta on puhuttu, ja puhuttu ja puhuttu ja puhuttu.......

    • juuri eronnut

      Meillä oli sama juttu...Paitsi että meillä oli vähän molemmilla sama asia, että kumpikaan ei "uskalatanut" erota. Kuitenkin kun saatiin puhuttua, päätettiin että erotaan..Jos meidät oikeesti on tarkotettu yhteen niin ehkä me vielä joskus palataankin.Jos yhtään epäilet, niin kannattaa puhua kumppanillesi.Voin sanoa että se helpottaa vaikka kipeää tekeekin. Mulla ainakin helpottuneempi olo kun sai puhuttua kaikki asiat selviksi ja ollaan kuitenki hyvissä väleissä. Päätös oli molemmille vaikea, mutta jotain oli tehtävä..ei kannata kiusata itseään herättelemällä toiveita liikaa..Tosi kipeää tää tekee, mutta eihän sitä tiedä vaikka jonain päivänä vielä oltaisiin yhdessä..

    • Muutosvastarinta

      Noin minäkin ajattelin. Mutta kyllä se on niin, että tasan sinä tiedät mitä haluat, et vain uskalla tunnustaa sitä edes itsellesi. Ole itsellesi rehellinen, jos hyvältä ei tunnu, niin silloin ei tunnu, vaikka miten haluaisit. Sisimmäsi tiedät. Eikö niin?

      Ihan samanlaisten ajatusten jälkeen, minä päätin että nyt on viimeinen aika vihdoin erota. Se on elämäni parhaimpia päätöksiä. Liian pitkään mietin mitä haluan, olisiko ratkaisu oikea ja hukutin itseni niihin ajatuksiin. Se oli tuskallista aikaa, välittömästi kun päätös oli tehty ja sitä konkretisoitu uudella osoitteella, tajusin miten oikea päätös oli. Ikävä ei ole ollut pätkääkään, olo on niin helpottunut ja sellainen tietty tuska minussa on poistunut. Olen lähestulkoon jopa onnellinen, pitkästä aikaa, ja erosta on vasta vähän aikaa.

    • eve

      Mä en kans uskalla erota, päästää irti.. Tuntuu etten ole enää onnellinen tässä suhteessa.
      HIRVEETÄ...

      • juttu minullakin

        Mä mietin myös ihan kokoajan, mitä tekisin.. Toisaalta en ole onnellinen, mutta en halua päästää irti ihanimmasta miehestä jonka olen tavannut. Asumme yhdessä ja rakastamme toisiamme.
        Silti tuntuu, että rakkaus on vain minun puoleltani kaveruutta. Olen alkanut taas kiinnittää huomiota ympärilläni oleviin miehiin ja siihen, että oikeasti myös muut kuin oma avopuolisoni on kiinnostuneet minusta. Muutaman kerran olen jo tietyn "rajan" ylittänyt ja inhonnut itseäni sen takia. Kun avopuolisoni on niin ihana ja täydellinen, en voi muuta kuin inhota itseäni. Olen itsekäs ihminen, joka kaipaa vapautta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      173
      1676
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      969
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      85
      809
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      190
      450
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe