Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lammas-jr
lammas-jr
lammas-jr
Vapaa kuvaus
Aloituksia
79
Kommenttia
2723
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eli kirjoitus virhe tai oikeastaan väärä sana. "miten se vaihtaa viestit" ei vaihtaa vaan näyttää. Ja Suomi24:n pitäis tehdä näille ongelmille jotain.
21.12.2004 08:49
Eikä näkynyt mulla toisenkaan viestin jälkeen silleen "normaalisti" Piti vaihtaa sitä juttua miten se vaihtaa viestit ja kaikki ei tätä kikkaa tiedä.
21.12.2004 08:47
En usko, että perhosen siiven isku vaikuttaa jotenkin maapallon toisella puolella.
Aku Ankassa oli joku juttu et se voi aiheuttaa vaikka tornadon toisella puolella maapalloa. Ettei vaan olis siitä jääny mieleen. Hehheh...
Mitäköhän siitä tulisi, jos ihminen voi vaikuttaa säähän? Ei välttämättä hyvä juttu. Joku voi tahallaan aiheuttaa vaikka mimmosen myrskyn.
21.12.2004 08:36
Arvaa tuliko siinä vähän kiire. Äitiii!!! Myös askeleita on kuulunut. Ei sisällä vaan ulkona. Omalla pihalla minne muilla ei pitäisi olla asiaa paitsi ehkä naapureilla. Ja mitä ne siellä kello 11 tekee? Ja pimeässä? Äänet on aina loppuneet eikä ketään ole sen jälkeen näkynyt tai kuulunut.
20.12.2004 14:03
Kerran näin unta (yllätys), tajusin että se on unta ja menin meidän talon katolle. Ajattelin lähteä lentoon niin kuin teräsmies. No, vähän tahmeasti siinä ilmassa heiluin ja oli vaikea päästä eteenpäin.
Luulen että joku satu-setä tai täti on keksinyt että noidat lentää luudilla. Noitavainoista ja niistä jutuista oon kuullut vaikka mitä, mutta mitään asiaa ei ole ollut, että ne olisi lentäneet luudalla.
Ehkä olet kattonut pienenä jotain Muumeja tai sitten niitä Harry Potter leffoja. Molemmissa on lennetty luudilla.
20.12.2004 13:57
Ne on niitä ihmeen valkonaamasia hihhuleita jotka laahustaa tuolla kadulla mustissa vaatteissa. Tai jotain tommosta :D
20.12.2004 13:48
Sain jo uuden kännykän. Muistaakseni 6610i. Sitten Taru Sormusten Herrasta trilogia, FlatOut pc:lle, Toca Race Driver pc:lle ja oli jotai muitakin leffoja. Ei nyt jaksa muistaa.
Ja kissalle kävin ostaa karvisen :D. Siis sen leffan.
20.12.2004 13:46
Hain cs:ään kaikki kivat härpäkkeet ja testasin omalla servulla botteja vastaan kun ei viitti hakea banneja publicilta. Ne teki siitä pelistä todella mauttoman. Mutta ei niitä troijalaisiakaan tullu.
20.12.2004 13:42
Ja tiedän miksei ne tänne osaa tulla. Ne on vaan niin tyhmiä ja nyt vittuilee joka päivä tuolla habbo palstalla.
19.12.2004 13:45
Lataat sen steamin siihen toiseen koneeseen ja kirjaudut niillä tunnuksilla sisään mitä käytit siinä toisessa koneessa. Eli ne tunnukset, mitkä oot ite luonut ekalla kerralla. Uutta accountia ei pysty tekemään.
19.12.2004 13:44
Mulla toimii ihan hyvin. Aluks asensin sen cd:ltä ja se paska nyki ihan sairaasti. Imutin steamista ja toimi kuin unelma. Steamista taitaa tulla ne päivitykset ja kaikki.
19.12.2004 13:43
Tietenkin kaikki kamat ja ne vitun klubit maksaa!! Mutta siellä saa olla ilmaseks niin kauan ku vaa jaksatte.
19.12.2004 12:04
C:\Documents and Settings\[käyttäjä]\Omat tiedostot\EA Games\The Sims 2
Siäl on Downloads kansio.
19.12.2004 12:02
Lehdissä oli kun lapset kouluissa haukkuu huoriksi ja homoiksi. Se on sitä kovistelua kun ei keksitä mukamas pahempaa sanottavaa kun halutaan loukata toista.
(Toivottavasti ei tullu kahteen kertaan. No luultavasti tuli mut varmuudeks laitetaan viel toinen.)
17.12.2004 23:10
Lehdissä oli kun lapset kouluissa haukkuu huoriksi ja homoiksi. Se on sitä kovistelua kun ei keksitä mukamas pahempaa sanottavaa kun halutaan loukata toista.
17.12.2004 23:07
...aikuistuisit itse? Käyks siellä muka muitakin kuin penikoita? Nekin jotka tänne yleensä kirjottelee, voi olla penikoita.
Sitten, se ei ole peli, vaan chatti.
Tosi lapsellista tulla tänne itkemään kun jotkut haluaa käydä Habbossa. Oon miettiny että miten se häiritsee teitä? Siis syntymässä on varmasti tapahtunu joku vahinko. Kätilö ottanut vahingossa kuristusotteen? En tiedä...
17.12.2004 23:02
Ehkä et osaa vain käyttää sitä. Edelliseen meseen sai semmosen lisäpluginin. Kysy kaverilta miten ja mistä se sen tekee.
17.12.2004 18:17
En oo ikinä kuullu et sen vois jotenki ohittaa. Ja niitä numeroita löytyy netistä ja alkuperäinen kysyjä ei ollu kopioinu peliä mistään vaan hukannut sen ohje-läpyskän.
17.12.2004 18:12
Vois olla vaikka siellä. Ja jos katoit niin kato uudestaan.
17.12.2004 18:09
Kyl toiki mun muistaakseni toimii. Mut ainahan voin muistaa väärin.
17.12.2004 13:24
65 / 137