lukekaa tärkeää.......!!!

tyyppi tyyppi

sanoisko joku sims lomalla serial numberin kun itseltäni on mennyt ohje kirja hukkaa oikeesti tiedän että muutkin toimii kaveri kerto ni voixko joku ihana ihminen kertoo?? :)

6

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jenkkapoo

No mähän oon ihana...mut en tiiä tohon vastausta, joten en voi kertoo :(

• 1500-9874009-0973804-6601

En tiedä toimiiko koska ETIN just IHAN ITSE.
      Ja "ohjekirja hukassa" on vanha tekosyy :D vaikka puhuisitkin totta.

• tyyppi tyyppi

kiitos avusta

• schtzuitzi

mä oon miettiny täällä tota et ku kaikki kyselee noita numeroita ja muut sitte vastaa että ostaisit se n pelin etkä kopiois.. ku miks se peli pitäis kopioida niin et sitä numeroo tarttee? öö.. mun kaveri koppas mulle yhen pelin ja laitto et se ohittaa sen kohan.. tai jotain! niin et sitä numeroo ei tartte.. et jos sen koppaa ni eiks kannattais mieluummin tehä niin!

• schtzuitzi kirjoitti:

mä oon miettiny täällä tota et ku kaikki kyselee noita numeroita ja muut sitte vastaa että ostaisit se n pelin etkä kopiois.. ku miks se peli pitäis kopioida niin et sitä numeroo tarttee? öö.. mun kaveri koppas mulle yhen pelin ja laitto et se ohittaa sen kohan.. tai jotain! niin et sitä numeroo ei tartte.. et jos sen koppaa ni eiks kannattais mieluummin tehä niin!

En oo ikinä kuullu et sen vois jotenki ohittaa. Ja niitä numeroita löytyy netistä ja alkuperäinen kysyjä ei ollu kopioinu peliä mistään vaan hukannut sen ohje-läpyskän.

• schtzuitzi
        lammas-jr kirjoitti:

En oo ikinä kuullu et sen vois jotenki ohittaa. Ja niitä numeroita löytyy netistä ja alkuperäinen kysyjä ei ollu kopioinu peliä mistään vaan hukannut sen ohje-läpyskän.

en mäkään tiiä miten se sen tekee! mut ainaku se hakee jollekki jonku pelin ni ei niissä koodeja tartte.. simsseissäkään.. ja sitä mä just et loppujen lopuks varmaan aika harva joka noita koodeja kysyy on kopioinu sen! tai enhän mä tiiä.. mut kaikki alkaa aina sitä valittaa! ei se kuitenkaan nyt niin kauheeta oo yhtä koodia antaa x)!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      557
      1818
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      887
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      873
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      806
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      729
    6. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      717
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      68
      695
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      638
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe