habbo ei ole viisas paikka

zeko-paatti-89

Siis Älytöntä peleta jotain Habboa... se on penikoitten hommaan,,, itse en pelaa sitä..
siis oikeesti aikuistukaa??? missä viipyy järki

13

1034

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikuinen

Eiks se oo joku alle 10v. sivusto? Mitä se sinua liikuttaa, jos kerran itse olet "jo" 15v.??

• Mc-ViltzU

Itse olen 16 ja käyn habbo hotellissa kaverini antoi vaan ne tavarat...
        Käyn siellä siksi että siellä käy kavereitani ja pääsen hobaksi ja olen paljon koneella....
        Mutta en mene ostamaan itse tuolta mitää...!!!!
        Se on vaa rahan väärin käyttöä jos sinne menee ostelee niitä kolikoita...!!!!!

• LoLLoPeLLe
        Mc-ViltzU kirjoitti:

Itse olen 16 ja käyn habbo hotellissa kaverini antoi vaan ne tavarat...
        Käyn siellä siksi että siellä käy kavereitani ja pääsen hobaksi ja olen paljon koneella....
        Mutta en mene ostamaan itse tuolta mitää...!!!!
        Se on vaa rahan väärin käyttöä jos sinne menee ostelee niitä kolikoita...!!!!!

Sanoppa tuo et se on ''rahan väärinkäyttöä''ylläpidolle niin susta tulee hobba....kokeiles.. ;P

• ...aikuistuisit itse? Käyks siellä muka muitakin kuin penikoita? Nekin jotka tänne yleensä kirjottelee, voi olla penikoita.
      Sitten, se ei ole peli, vaan chatti.

Tosi lapsellista tulla tänne itkemään kun jotkut haluaa käydä Habbossa. Oon miettiny että miten se häiritsee teitä? Siis syntymässä on varmasti tapahtunu joku vahinko. Kätilö ottanut vahingossa kuristusotteen? En tiedä...

• Craztoise

Mä oon käyny kattomassa, ja oon huomannut, että KAIKKI maksaa!!!!!

• Craztoise kirjoitti:

Mä oon käyny kattomassa, ja oon huomannut, että KAIKKI maksaa!!!!!

Tietenkin kaikki kamat ja ne vitun klubit maksaa!! Mutta siellä saa olla ilmaseks niin kauan ku vaa jaksatte.

• Lauruskainen
        lammas-jr kirjoitti:

Tietenkin kaikki kamat ja ne vitun klubit maksaa!! Mutta siellä saa olla ilmaseks niin kauan ku vaa jaksatte.

Nii kaikki kamat maksaa!!! Mut hei, elämä on kallista!!!!!!!

• Sirpale

Vai että ihan peikoitttenpaikka! Mun mielestä se on tosi hyvä paikka, mut sun siellä tarvii käyä jos on niin hirveetä...

• oph

Rahan tuhlausta moinen.

• pipari

ei sun tartte mesoo jos jotku käy siellä! ja tää on sulle opi vanhempiesi virheistä ja käytä kondoomia!!

• Sande

Enkun habbo on kiva sillee, ku voi tutustuu muu maalaisiin, esim brasseihi jotka ei tiiä hölkäsen pöläystä Suomesta tai lumesta.. Tai voi harjotel ruottin ja saksan giält.. Ei habbo aina nii lapselline oo hej! Olen ite 16 ja jaksan habotella comissa ;)

• juha

Samaa mieltä.

• Lol,nobot

niimpä. Kyseinen henkilö on varmasti avannut tämän theardin siksi, että häntä raivostuttaa kun pienet tai isommatkin luulevat habon olevan heidän parhaakseen. Ja muutenkin aika vituttavaa varmasti on, kun muut eivät ymmärrä kuinka naurunalaiseksi he itsensä saattavat kehumalla habboa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      557
      1818
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      887
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      873
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      806
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      729
    6. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      717
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      68
      695
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      638
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe