Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
heikki.partanen1
profiilit
heikki.partanen1
heikki.partanen1
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2
Kommenttia
27
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulla on kans pari narttu kettistä kotona vanhempi on 5v ja nuorempi vajaat 2v:Vanhemmalla tein viime keväänä pennut.Mistä vanhemmista sinun koira on?
16.02.2005 18:16
Itselläni on kyllä pari karkea karvaista kettuterrieriä mutta aina tänne metsälle saa tulla jos kerran kiinnostaa metsästettävää kyllä löytyy
16.02.2005 17:28
ei ole ollut nyt kapisia elukoita enää mutta viime vuonna saatiin 15 kettua josta kolme oli tervettä ja parin syksyn aikaan saatiin supeja kovasti joissa oli kapia ja jotain ihmeen visvaa mutta ne vähenty kun niitä on joitakin kymmeniä vähennelty vuosien varrella
15.02.2005 19:57
Juu mulla on kaksi kk terrieriä 5v ja vajaat 2v toinen kumpikin narttuja toinen söi multa 150mk ja toinen ei ole tuhonnut mitään muuta kun vähän omaa koppia.Minkälaisia terrieriereitä teillä on ja minkälaisista vanhemmista ja harrastatteko terriereillä mitään
11.02.2005 20:04
kyllä se ainakaan kk terrieri ole kerta sen sileä karvainen se televisiossa oleva ja kk:lla on karkea karva ja itselläni on 2 kk terrieriä kotona eikä tv:n koira siltä näytä
11.02.2005 19:44
miksi sinne lähteä urakalla riehumaan kun voi tehdä tuntilaisenakin ja urakoitsijalle maksetaan palkka tuntityönä niin miksi särkemään ja repimään suotta tuntipalka on kyllä kohdillaan itsellini tarjottiin samaa ja päiväraha vielä päälle
11.02.2005 19:19
Itse olen käyttänyt haaskalla supin ruhoja ja ketulle toimii piisami parhaiten ja loukkuihin olen laittanut supin sisäelimiä ja olen näillä keinoilla saanut jokusia supeja
02.02.2005 20:25
2 / 2