merja.lahdenpera
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia1 aloitusta · 40 kommenttia
- Minä oikeasti koko sydämestäni toivon, että pääsisit tänne polliisiksi!! =)) Paras mahdollinen valinta, vaalikamppanjakin on ollut jo monta kertaa! ;))
Minäkin olen jo itseni sinne Turisijan palstoille rekannut, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi kirjoitettua mitään, olen vain lueskellut.. Siinä on asiallinen palsta!! - sulle muka kielteinen päätös sheriffin toimesta???? EI VOI OLLA TOTTA!!!!
Tämä aloituksesi on, jälleen kerran, asiallinen! Yhdyn täysin mielipiteisiisi!
Mutta mihin viittaat tuolla yrittäjyys jutulla? Kun ei mulla nyt ymmärrys riitä.. ;) - Tervetuloa vaan meidän rekisteröityneiden joukkoon, rakas heko heko!;)
- Eli Jussi näin minä tarkoitin! =) Olihan tuo sinunkin ratkaisu yksi fiksu ratkaisu, mutta siinä tilanteessa väkisinkin nousi takajaloilleen..
- tarvitse tajuta mikä Jussi on! =)
Minä koin vain sen todella loukkaavana miten Jussin, sanoisinko yksityiselämää, täällä riepoteltiin. Rakastui Jussi tai ei, ne asiat eivät kuulu tänne palstalle.
Puskakuoroni ei tarvitse alkaa huutaa, että " mee mummo bingoon! " ;) - sen tiedän Jussi, että olisit poistattanut ne viestit! Et todellakaan ollut ainoa, joka paineli " ilmoita asiaton viesti "- nappulaa.
Mutta sitä minä en todellakaan ymmärrä miksi et voi vain sanoa, että " kiitos kaverit, on hienoa, että olitte minun puolellani! ". Eikö ylpeys anna periksi? Minusta ainakin tuntuisi hyvältä, jos sellaista hyökkäystä vastaan nousisi oikea haapavetisten armeija! ;) Kyllähän me täällä sinun kanssa tapellaan, mutta silti sinä olet yksi meistä, eikä me katsottu vierestä sellaista suunsoittoa. Uskomatonta, että edes kuvittelit ( toivoit? ) muuta!! Minusta vain tuntuu niin turhalta, että otin myös itseäni kohtaan hyökkäykset sinun puolestasi, ja sinä et ikävä kyllä tunnu arvostavan meidän puolustusta ollenkaan..
Kissa kiitoksella elää, sanotaan. En minä sinulta kiitosta vaadi, voi en todellakaan! Vaan sitä, että arvostaisit myös meidän panostamme kyseisessä hyökkäyksessä. - Jussi mitä olis tapahtunu, jos me ei oltaisi sinua autettu? Kyllä olet kiittämätön! Luulis olevan ystävien tuki tärkeää, mutta kun ei niin ei.
- Kyllähän se et tasan tarkkaan ollut sinä, joka ne vierailevat tähdet hoitelit! Me muut täällä sinua puolustettiin, itse olit melkeinpä hiljaa! Mutta mukava huomata, että et anna meidän toisten avulle mitään arvoa. Ei ole pelkoa, että kovin helposti lähden enää sinua puolustamaan.
- Kyllä se olet sinä, joka olisit ehdottomasti paras poliisiksi tänne!!! Ainakin minun, pesäsiskosi, mielestä. ;))) Ja moni muukin on sitä mieltä! Varmasti ja aikuisten oikeasti! Ja nyt ihailijakuoro ennalta-arvattavasti on eri mieltä, mutta niistäpä me ei välitetäkään!
Mutta jospa se olisi niin, että " no news, good news " ? Minä en ainakaan jaksa hetkeäkään uskoa, että olisit ylläpidon mielestä näitä " pahoja poikia "! ;) Ja ei syy voi olla siinä, että tämä palsta ei tarvitsisi sheriffiä. Minun mielestäni tällä palstalla käy välillä sellaisia ylilyöntejä, että voisi käydä kunnianloukkauksesta. Siispä, me tarvitsemme Sutta tänne! Ja pian! =)
Minäkin toivotan sekä omaan pesään että muillekin kaikkea hyvää ja mielellään sateista syksyä! ;) Siis sen vuoksi, että on ollut liian kuivaa.. - vai pitäisikö sanoa pesäsisko ( vai pesä-äiti, niinkuin Jussi kerran kuvitteli minut sinun äidiksi.. ;) ) vastaa.. Äh, nämä on niin vaikeita nämä sukusielusuusasiat, että jätämpä ne puskakuoroni lässyn lässyn- ihailijat ry ab: lle! ;))))
Mutta i alla fall, mukava kuulla sinustakin, Susi! Mitenkäs se sheriffi- juttu etenee? Olen laittanut äkäistäkin postia ylläpidolle, kun täällä sama haukkuminen ja saman asian jauhaminen vain jatkuu..
Loppukesän jatkoja myös sinne pesän pohjoissiipeen! ;))) - yli akan ymmärryksen!! ;) Onko tämä rekisteröitynyt oikea vai feikki Sakke?
Muuten, ihana, että palasit! Kyllä on heko hekoa ja Sakkea kaivattu, vaikka sormea ( = nyrkkiä ) on tullut heiluteltua teidän jutuille! Mutta eikö se ole vähän niinkuin meidän naisten tapa... ;) - nyt ymmärtänyt oikein, että sinä Sakkeus olet sama kuin " entinen " Sakke? Mikset rekisteröisi tuota nimimerkkiäsi?
- sitä on oltu koko ajan! =)
Ei vain jaksa jatkuvasti sormea heristellä. ;)
Niin, nimimerkkikin on vaihtunut " nimen " väärinkäytösten ja niiden ehkäisyn vuoksi..
Ent. lässyn lässyn - minunkin lusikkani tähän soppaan iskeä! ;) Itse olin " pöyristyneen järkyttynyt " sen vuoksi, että meiltä loppui Posti!! Siellä henkilökunta oli aivan ihana ja todella ystävällinen. Oli myynnissä oheistuotteita ja paikka oli muutenkin siisti ja oli hyvä asioida. Ei ollut pitkiä jonoja..
Mutta sitä minä en ymmärrä, että täällä, "julkisella areenalla", mollataan Siwan työntekijöitä! Onko se millä lailla heidän vikansa, että Posti päätti siirtyä sinne? En oikein jaksa uskoa, että Siwan työntekijät kynsin hampain vaativat itselleen lisää työtä ja vastuuta. Sitä paitsi, kuka meistä on seppä syntyessään? Hän heittäköön ensimmäisen kiven. Yhtä lailla sinulla ja minulla olisi homma hakusessa, kun uudet tehtävät nakattaisiin eteen. Ei voi olettaa, että heti osaa kaiken kyselemättä! Ja minä ainakin olen tyytyväinen Siwan asiakaspalveluun, ei ole moittimista.
Tietenkin minä toivoisin, että Posti olisi siellä missä ennenkin. Mutta nyt, kun tilanne on mitä on, toivoisin, että me kaikki jaksaisimme odottaa mahdollisista jonoista huolimatta omaa vuoroamme. Pitää ymmärtää, että ajan mittaan homma helpottuu ja työt rutinisoituu! Ja jos on sanottavaa, lähetetään tästä edespäin palaute suoraan Postin " isokenkäisille ", täällä näiden asioiden käsittely aiheuttaa vain pahaa mieltä asianomaisille ja heidän läheisilleen! Jookos? =)
Ja vielä, Siwan/Postin työntekijöille KIITOS! Jaksakaa, kyllä se joskus helpottaa! =) - ravintola-alan töitä etsit, kannattaa ottaa yhteyttä ainakin ABC:lle. Siellä on mainio ravintola! Ja onhan täällä toki muitakin ravintoloita, puhelin käteen vain! =) Oletteko muuten keskustasta vai sivukylältä asuntoa etsimässä? Voitaisiin hiukan neuvoa.. ;)
- Olisin halunnut rekata itselleni nikin " Ocean " eli meri sen merkiksi, että välillä tuntuu kuin olisin meri; myrskyinen ja välillä tyyni. ;))) Mutta se oli varattu, joten sanaa hiukan muuntelin.. Siinä sen tarina. =)))
- että tässä en ole minä eli alkuperäinen lässyn lässyn.
Ootpa melkonen, kun piti minun entinen nikki varastaa!!!! - Tuossa ylempänä ilmoitat, että sinulla on naisia vaikka muille antaa, ja tässä taas sanot, että kun yksikin joutaa sulle.. =))))
T: lässyn lässyn - maalla on paras asua minun, entisen lässyn lässyn, mielestä. Ei liian kaukana kuitenkaan, mutta sillai, että ei naapurit ole liian lähellä. Tahdon omaa rauhaa!
Minä taas en lähtisi Haavistontielle asumaan sen takia, että rivitalot siellä ovat minun mielestäni liian tiheässä.. - mainio aloitus Jussi!! Flikan kanssa olen samaa mieltä, että näitä enemmän.
Minua kiinnostaa kierrätys. Kierrätän lasin, pienmetallin, paperin, pahvin. Ja kovasti kaipaan muovin kierrätyspistettä, sillä muovi jätettä tulee aika paljon. Ihmetyttää miksi Haapavedellä ei ole muovin kierrätyspistettä!