Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. merja.lahdenpera
                                                1. Keskustelu24
                                                2. merja.lahdenpera

merja.lahdenpera

merja.lahdenpera profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Vapaa kuvaus

Kotimaa: ---
                                                Koulutus: ---
                                                Ammatti: Muu
                                                Siviilisääty: ---
                                                Lapset: ---

Liittynyt 22 v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                1 aloitusta · 40 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • Minä oikeasti koko sydämestäni toivon, että pääsisit tänne polliisiksi!! =)) Paras mahdollinen valinta, vaalikamppanjakin on ollut jo monta kertaa! ;))

Minäkin olen jo itseni sinne Turisijan palstoille rekannut, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi kirjoitettua mitään, olen vain lueskellut.. Siinä on asiallinen palsta!!
                                                  18.08.2006 22:55
                                                • sulle muka kielteinen päätös sheriffin toimesta???? EI VOI OLLA TOTTA!!!!

Tämä aloituksesi on, jälleen kerran, asiallinen! Yhdyn täysin mielipiteisiisi!

Mutta mihin viittaat tuolla yrittäjyys jutulla? Kun ei mulla nyt ymmärrys riitä.. ;)
                                                  18.08.2006 22:22
                                                • Tervetuloa vaan meidän rekisteröityneiden joukkoon, rakas heko heko!;)12.08.2006 11:08
                                                • Eli Jussi näin minä tarkoitin! =) Olihan tuo sinunkin ratkaisu yksi fiksu ratkaisu, mutta siinä tilanteessa väkisinkin nousi takajaloilleen..11.08.2006 12:40
                                                • tarvitse tajuta mikä Jussi on! =)

Minä koin vain sen todella loukkaavana miten Jussin, sanoisinko yksityiselämää, täällä riepoteltiin. Rakastui Jussi tai ei, ne asiat eivät kuulu tänne palstalle.

Puskakuoroni ei tarvitse alkaa huutaa, että " mee mummo bingoon! " ;)
                                                  11.08.2006 02:16
                                                • sen tiedän Jussi, että olisit poistattanut ne viestit! Et todellakaan ollut ainoa, joka paineli " ilmoita asiaton viesti "- nappulaa.

Mutta sitä minä en todellakaan ymmärrä miksi et voi vain sanoa, että " kiitos kaverit, on hienoa, että olitte minun puolellani! ". Eikö ylpeys anna periksi? Minusta ainakin tuntuisi hyvältä, jos sellaista hyökkäystä vastaan nousisi oikea haapavetisten armeija! ;) Kyllähän me täällä sinun kanssa tapellaan, mutta silti sinä olet yksi meistä, eikä me katsottu vierestä sellaista suunsoittoa. Uskomatonta, että edes kuvittelit ( toivoit? ) muuta!! Minusta vain tuntuu niin turhalta, että otin myös itseäni kohtaan hyökkäykset sinun puolestasi, ja sinä et ikävä kyllä tunnu arvostavan meidän puolustusta ollenkaan..

Kissa kiitoksella elää, sanotaan. En minä sinulta kiitosta vaadi, voi en todellakaan! Vaan sitä, että arvostaisit myös meidän panostamme kyseisessä hyökkäyksessä.
                                                  11.08.2006 02:11
                                                • Jussi mitä olis tapahtunu, jos me ei oltaisi sinua autettu? Kyllä olet kiittämätön! Luulis olevan ystävien tuki tärkeää, mutta kun ei niin ei.10.08.2006 20:02
                                                • Kyllähän se et tasan tarkkaan ollut sinä, joka ne vierailevat tähdet hoitelit! Me muut täällä sinua puolustettiin, itse olit melkeinpä hiljaa! Mutta mukava huomata, että et anna meidän toisten avulle mitään arvoa. Ei ole pelkoa, että kovin helposti lähden enää sinua puolustamaan.09.08.2006 23:21
                                                • Kyllä se olet sinä, joka olisit ehdottomasti paras poliisiksi tänne!!! Ainakin minun, pesäsiskosi, mielestä. ;))) Ja moni muukin on sitä mieltä! Varmasti ja aikuisten oikeasti! Ja nyt ihailijakuoro ennalta-arvattavasti on eri mieltä, mutta niistäpä me ei välitetäkään!

Mutta jospa se olisi niin, että " no news, good news " ? Minä en ainakaan jaksa hetkeäkään uskoa, että olisit ylläpidon mielestä näitä " pahoja poikia "! ;) Ja ei syy voi olla siinä, että tämä palsta ei tarvitsisi sheriffiä. Minun mielestäni tällä palstalla käy välillä sellaisia ylilyöntejä, että voisi käydä kunnianloukkauksesta. Siispä, me tarvitsemme Sutta tänne! Ja pian! =)

Minäkin toivotan sekä omaan pesään että muillekin kaikkea hyvää ja mielellään sateista syksyä! ;) Siis sen vuoksi, että on ollut liian kuivaa..
                                                  09.08.2006 01:05
                                                • vai pitäisikö sanoa pesäsisko ( vai pesä-äiti, niinkuin Jussi kerran kuvitteli minut sinun äidiksi.. ;) ) vastaa.. Äh, nämä on niin vaikeita nämä sukusielusuusasiat, että jätämpä ne puskakuoroni lässyn lässyn- ihailijat ry ab: lle! ;))))

Mutta i alla fall, mukava kuulla sinustakin, Susi! Mitenkäs se sheriffi- juttu etenee? Olen laittanut äkäistäkin postia ylläpidolle, kun täällä sama haukkuminen ja saman asian jauhaminen vain jatkuu..

Loppukesän jatkoja myös sinne pesän pohjoissiipeen! ;)))
                                                  08.08.2006 00:56
                                                • yli akan ymmärryksen!! ;) Onko tämä rekisteröitynyt oikea vai feikki Sakke?

Muuten, ihana, että palasit! Kyllä on heko hekoa ja Sakkea kaivattu, vaikka sormea ( = nyrkkiä ) on tullut heiluteltua teidän jutuille! Mutta eikö se ole vähän niinkuin meidän naisten tapa... ;)
                                                  08.08.2006 00:49
                                                • nyt ymmärtänyt oikein, että sinä Sakkeus olet sama kuin " entinen " Sakke? Mikset rekisteröisi tuota nimimerkkiäsi?07.08.2006 12:03
                                                • sitä on oltu koko ajan! =)
                                                  Ei vain jaksa jatkuvasti sormea heristellä. ;)
                                                  Niin, nimimerkkikin on vaihtunut " nimen " väärinkäytösten ja niiden ehkäisyn vuoksi..

Ent. lässyn lässyn
                                                  07.08.2006 01:36
                                                • minunkin lusikkani tähän soppaan iskeä! ;) Itse olin " pöyristyneen järkyttynyt " sen vuoksi, että meiltä loppui Posti!! Siellä henkilökunta oli aivan ihana ja todella ystävällinen. Oli myynnissä oheistuotteita ja paikka oli muutenkin siisti ja oli hyvä asioida. Ei ollut pitkiä jonoja..

Mutta sitä minä en ymmärrä, että täällä, "julkisella areenalla", mollataan Siwan työntekijöitä! Onko se millä lailla heidän vikansa, että Posti päätti siirtyä sinne? En oikein jaksa uskoa, että Siwan työntekijät kynsin hampain vaativat itselleen lisää työtä ja vastuuta. Sitä paitsi, kuka meistä on seppä syntyessään? Hän heittäköön ensimmäisen kiven. Yhtä lailla sinulla ja minulla olisi homma hakusessa, kun uudet tehtävät nakattaisiin eteen. Ei voi olettaa, että heti osaa kaiken kyselemättä! Ja minä ainakin olen tyytyväinen Siwan asiakaspalveluun, ei ole moittimista.

Tietenkin minä toivoisin, että Posti olisi siellä missä ennenkin. Mutta nyt, kun tilanne on mitä on, toivoisin, että me kaikki jaksaisimme odottaa mahdollisista jonoista huolimatta omaa vuoroamme. Pitää ymmärtää, että ajan mittaan homma helpottuu ja työt rutinisoituu! Ja jos on sanottavaa, lähetetään tästä edespäin palaute suoraan Postin " isokenkäisille ", täällä näiden asioiden käsittely aiheuttaa vain pahaa mieltä asianomaisille ja heidän läheisilleen! Jookos? =)

Ja vielä, Siwan/Postin työntekijöille KIITOS! Jaksakaa, kyllä se joskus helpottaa! =)
                                                  03.08.2006 01:32
                                                • ravintola-alan töitä etsit, kannattaa ottaa yhteyttä ainakin ABC:lle. Siellä on mainio ravintola! Ja onhan täällä toki muitakin ravintoloita, puhelin käteen vain! =) Oletteko muuten keskustasta vai sivukylältä asuntoa etsimässä? Voitaisiin hiukan neuvoa.. ;)03.08.2006 01:09
                                                • Olisin halunnut rekata itselleni nikin " Ocean " eli meri sen merkiksi, että välillä tuntuu kuin olisin meri; myrskyinen ja välillä tyyni. ;))) Mutta se oli varattu, joten sanaa hiukan muuntelin.. Siinä sen tarina. =)))01.08.2006 12:44
                                                • että tässä en ole minä eli alkuperäinen lässyn lässyn.

Ootpa melkonen, kun piti minun entinen nikki varastaa!!!!
                                                  29.07.2006 23:40
                                                • Tuossa ylempänä ilmoitat, että sinulla on naisia vaikka muille antaa, ja tässä taas sanot, että kun yksikin joutaa sulle.. =))))

T: lässyn lässyn
                                                  28.07.2006 11:36
                                                • maalla on paras asua minun, entisen lässyn lässyn, mielestä. Ei liian kaukana kuitenkaan, mutta sillai, että ei naapurit ole liian lähellä. Tahdon omaa rauhaa!

Minä taas en lähtisi Haavistontielle asumaan sen takia, että rivitalot siellä ovat minun mielestäni liian tiheässä..
                                                  27.07.2006 20:22
                                                • mainio aloitus Jussi!! Flikan kanssa olen samaa mieltä, että näitä enemmän.

Minua kiinnostaa kierrätys. Kierrätän lasin, pienmetallin, paperin, pahvin. Ja kovasti kaipaan muovin kierrätyspistettä, sillä muovi jätettä tulee aika paljon. Ihmetyttää miksi Haapavedellä ei ole muovin kierrätyspistettä!
                                                  26.07.2006 12:01
                                                Edellinen
                                                Sivu 2 / 2

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                Lista loppui

Osallistu keskusteluun

• Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."0

Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…

• Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttää2

Elämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …

• Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!115

Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…

• Omenamuffinsit - Tämä vinkki saa leivonnaiset sulamaan suussa1

Omenamuffinsit on maistuva tapa saada omenasato talteen. Herkku onnistuu mainiosti myös kaupan omenoista. Mehevät omenamuffinsit syntyvät helposti muokkaamalla tavallista muffinssitaikinaa, et tarvitse herkulliseen lopp…

• Suomi24:n uudistuksia 202653

Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…

Suomi24 Viihde

• Danny, 84, teki hätkähdyttävän ratkaisun – Missä on 25-vuotias Helmi Loukasmäki?Ilkka ”Danny” Lipsanen on musiikkineuvos ja musiikkilegenda.
                                                • Ellinoora saa rajua ryöpytystä TTK:sta – Erityisesti yksi ele saa suomalaisten veren kiehumaanEllinoora on mukana Tanssii Tähtien Kanssa -kisassa.
                                                • Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.

Stara

• Tekoäly tunnisti solujen vanhenemisen – tutkijat nuoruuden lähteelläEspanjalaiset tutkijat ovat kehittäneet tekoälytyökalun, joka tunnistaa veren kantasolujen ikääntymisen.
                                                • Britannian lentokentillä uusi teknologia korvaamassa passinBritannia ottaa käyttöön uuden rajatarkastusjärjestelmän. Matkustajan henkilöllisyys tunnistetaan kasvojen perusteella.
                                                • Asiantuntija: Moni tekee virheen kesämökin laittamisessa talviteloilleMökillä ennen talven saapumista tehtäväksi suositeltavat toimenpiteet ovat olleet esillä

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia