Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
richartti
profiilit
richartti
richartti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
177
Kommenttia
13210
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Keski-Pohjanmaalla saattaa olla vielä noilla ominaisuuksilla varustettuja vanhoillislestadiolaismiehiä vapaana.
Ei muuta kuin suviseuroihin ensi kesänä bongaileen, jos todella kiinnostaa.
04.10.2006 14:01
... =D
03.10.2006 12:02
...siellä jossain. Mie ehin jo säikähtää et ny on hymy hyytynnä iha lopullisest. Kyllä mie hymyn muista. ;)
02.10.2006 17:07
...kuin sinne huudetaan. Uskomaton mutta totta, kyllä internet on ihmeellinen =)
02.10.2006 16:19
Lehti on voittoa tavoitteleva yritys, jonka tekee tuloksensa pääasiassa kahdella tavalla myymällä mainoksia ja lehteä. Jutut joiden arvellaa edistävän lehden myyntiä julkaistaan heti. Jutut jotka ostetaan rahalla (esim. mainokset, yritys/tuoteesittelyt) julkaistaan heti maksajan haluamalla tavalla.
"Tilan täytteeksi" julkaistaan satunnaisia lehden, toimituksen ja (suurimman) lukijakunnan kannalta ei niin tärkeita asioita sitten, kun sopivaa tyhjää tilaa jää.
Yrittivätkö myydä sinulle mainostilaa ensin? Jos yrittivät, niin sitten tuon julkaisun ns. myöhässä saattaisi tulkita vittuiluksi tai hyvän tahdon eleeksi (yhden päivän ilmainen mainos).
No taitohan sekin on, että ottaa kaikki asiat henkilökohtaiseksi vittuiluksi..
Itse olisin erittäin tyytyväinen, jos minun "tuotteesta" olisi Aamulehdessä juttu, vaikka siitä puutuuisikin minun ja/tai yrityksen nimi ja yhteystiedot. Mikäli se ihmisiä oikesti kiinnostaa niin he kyllä ne tiedot löytävät jostakin.
02.10.2006 16:18
"hyvän oivalluksen TUNNISTAMINEN on tärkeää"
- Totta
"Luovuus näkyy vasta, kun annetaan luovalle henkilölle mahdollisuus NÄYTTÄÄ kykynsä luovuuteen"
- Totta
Luova henkilö NÄYTTÄÄ kykynsä luovuuteen, mutta luovuuden hyödyntämisestä/käyttämisestä päättävä ei TUNNISTA luovuutta. Kaikki luovuus menee hukkaan. Kumpikin ihan yhtä tärkeää luovuuden kannalta.
02.10.2006 16:03
Mikäli baarissa näkyy puskaradioita, niin kerron illan kulusta (ts. tapaamistani henkilöistä) ihan itse, niin ei tule mitään mutinaa.
Meidän suhteessa tanssiminen ja keskustelu tuttujen ihmisten kanssa on täysin sallittua ja hyväksyttyä.
Poikkeus vahvistaa säännön:"Kaukoidän tyttöjen kanssa ei ole soveliasta viettää baari-iltaa".
Ilmeisesti Suomi-naisissakin asuu pieni rasisti :)
01.10.2006 20:10
"Mitens muut miehet ajattelevat, jos saatte selville että joku hamppari koittaa lämmitellä naistanne?
- En mitään, Vaimoni on harjaantunut aika hyväksi hampparin karkoituksessa.
"Menettekö väliin?"
- Vain jos vaimoni ei selviydy hampparista eroon omin neuvoin ja antaa ymmärtää, että apu ei olisi pahitteeksi.
"AI annatteko asian olla sillä jos joku vie naisenne niin sitten vie, väkisin on turha pitää? "
- Miksi vaimoni lähtisi hampparin mukaan? Hänellä on kyllä ihan hyviäkin miehiä tarjolla. Mikäli hän haluaa lähteä jonkun toisen miehen matkaan niin minkäs sille voi? Ei toista voi omistaa.
01.10.2006 18:42
Suomen verotus ei paljon vaikuta Venäjän tai Viron hintoihin. Pimeän viinan myynti todennäköisesti taas vilkaistuisi.
Alkaisi taas joka rekan kyydissä tulemaan ns. "omaan käyttöön" pirtua, kuten oli tuossa kymmenisen vuotta sitten.
01.10.2006 11:15
"Nyt ollaan todella alhaalla."
- Kyllä te sieltä vielä nousette...
01.10.2006 11:08
...joihin ei voi sanoa juuri mitään, kun ei tiedä kuin toisen osapuolen näkemyksen asioiden kulusta...
Tietenkin olisi helpompaa haukkua pojat täällä raiskaajiksi ja julistaa heille kaikenlaisia tuomioita (kuten näillä palstoilla on tapana). Ehkä se helpottaisi sinun oloasikin.
Välitettavasti niiden tietojen pohjalta mitkä olet meille antanut en lähde ketään syyttämään mistään..en sinua, en poikia.
29.09.2006 18:52
Onko tilanne näin: jos nainen haluaa seksiä, hän on toisten naisten mielestä huora, jos ei halua seksiä, on hän ko. keskenkasvuisen miehen mielestä pihtari?
Oiskohan tuo nyt paremmin muotoiltu? Itse olen kuullut naista nimitettävän huoraksi, vain toisen naisen toimesta.
Okei, okei... olen käyttänyt 16-vuotiaana huora-nimitystä yhdestä tytöstä, joka myi itseään tupakkakartongista.
29.09.2006 18:41
..baarissa aloitteita tekevät naiset ovat keskimääräistä timmimässä kunnossa. Syväluotaavampia analyysejä en ole tehnyt, johtuen siviilisäädystäni.
29.09.2006 18:34
...kun olimme molemmat vielä "villejä ja vapaita" (kummallakin oli pieniä virityksiä suuntaa ja toiseen). Silloinen "tapailu" päättyi hänen aloitteestaan ja jatkoimmme elämäämme eri suunnilla.
29.09.2006 18:29
....Mitenkäs minun alkoi tuntua, että otat tämän aiheen hieman liian henkilökohtaisesti...
Minusta nyt vain on vähintäänkin omituista alkaa kertoillemaan ensimmäisillä tapaamisilla kaiken maailman seksikokeiluista...(kuten ap. asian ilmaisi).
Edellisestä parisuhteesta tosin voi hieno varaisesti jotain puhuakin, jos se tuntuu naista kiinostavan.
Eiköhän tämä ollut tässä.
29.09.2006 15:39
"Entä,jos itse satut ihastumaan? Päteekö sama?"
- Minulle ei ole koskaan tuottanut ylitsepääsemättömiä vaikeuksia päästä yli ihastuksista. Itse ymmärrän kyllä vetäytyä mikäli toista ei kiinnosta.
29.09.2006 15:05
Minulla kun ei ole muita pitkiä suhteita ollut..
29.09.2006 14:53
Ei mitään merkkiä halujen katoamisesta/vähenemisestä, yli 10 vuotta jo mennyt...
29.09.2006 12:47
SEKSIN TILALLE TULEE MUUTA KUIN PELKKÄ SEKSI....TUNTEET KORVAA SEKSIN PIDEMMÄSSÄ SUHTEESSA.PISTE. =D
29.09.2006 12:44
"Eihän ne hurrrjat seksikokemukset vehkeen koosta kiinni ole? "
- Ei tietenkään, en ole sellaista väittänytkään. Itse kiinnitin huomioni tuohon "kertoi" sanaan. Eihän normaalilla miehellä ole mitään tarvetta kehuskella seksiseikkailuillaan tai pettämisillä, varsinkaan naiselle. Useimmiten tuollaisilla asioilla kehuskelu on enemmän haitallista kuin hyödyllistä.
"Kaikki parisuhteet eivät ole niin kiinteitä tai omistavia."
- Aivan, onhan niitä sellaisiakin suhteita joissa on luvallista käydä vieraissa, mutta aika harvinaisia taitavat on. Väittäisin, että useammin tuo "vaimo ei anna"-kusetus tulee pettävän ukkomiehen suusta kuin luvan kanssa vieraissa käyvän.
29.09.2006 12:29
631 / 661