Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
richartti
profiilit
richartti
richartti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
178
Kommenttia
13220
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuskin on kovin yleistä, että syntymäkuukauden voi ihan vapaasti valita ainakaan luontaisilla menetelmillä.
Tai sitten haluan vain uskotella itselleni, että olen mä melkoinen sonni...hehhh
06.10.2006 10:21
"Jotkut väittävät vain liian suunnitelmallisuuden johtavan joskus myös liiaksi tuotteistamiseen."
- Ehkä noin, mutta mikä on liiallista suunnitelmallisuutta? Syntymävuoden ja/tai vuodenajan valinta ei mielestäni mene vielä liiallisuuksiin....
"Lapsesta tulee tuote.Ilmoitetaan mm.jenkkilässä esikouluun ja kouluun jne.joissain tapauksissa jo ennen syntymää"
- Jenkit on jenkkejä. Osaltaa tuollaiseen vaikuttaa varmasti jonkin verran sikäläinen koulujärjestelmä jne.
VAROITUS seuraavassa tekstissä käsitellään vakavaa asiaa humoristisesti ja kevyt mielisesti.
"Ja mitä jos tuote ei toimi suunnitelmien mukaan?"
Reklamaation voi esittää itselleen peilin edessä. Mitä jos tuotetta ei saa olenkaan tilauksista ja suunnitelmista huolimatta? Mihin lähetään asiakaspalaute? (Vielä isompi kysymys)
06.10.2006 10:16
"Lapsi tehdään harkitusti ja suunnitellusti ja nyt jo syntymäkuukaudella on merkitystä.Se suunnitellaan etukäteen."
- Eikös se ole vain hyvä asia(?). Mielestäni kenenkään ei tulisi lisääntyä hetken mielijohteesta.
06.10.2006 09:41
Peilistä minua katsoi aamulla pörröpäinen haamu.
Haluaisin sanoa suorat sanat yritysjohdolle.
Tällä hetkellä huolestuttaa erityisesti Kiina-ilmiö.
Tällä hetkellä olen iloinen erityisesti tulevasta perheenlisäyksestä.
Tämän päivän hyvä työ voisi olla..ei tule mitään mieleen.
Suunnitelmani viikonlopuksi..ei ole mitään suunnitelmia.
Aion yllättää rakkaimpani ulkomaan matkalla.
Haluaisin karsia yhden piirteen itsestäni...öö...en haluaisi.
Tunnen vastustamatonta halua ajoittain.
Perjantaisin olen erityisen kypsä.
Haluaisin sanoa eräälle erityiselle, että jätä minut rauhaan.
06.10.2006 08:57
..itse en ainakaan muista tuollaiseen törmänneeni.
Kannattaa vaihtaa miestä, jos noin pahalta tuntuu.
06.10.2006 08:35
"Hirvenkaadosta en tiedä, eikös eläinseksi ole kiellettyä?."
- Ei ole enään. Pari vuotta sitten poistui ko. pykälä Suomen laista. Minua on kyllä hieman mietityttänyt, että kuka teki aloitteen ko.lain poistamiseksi eduskunta? Presidentti? ...ehdotuksia?
06.10.2006 08:29
Asiaa joka sana.
06.10.2006 08:17
"Oletteko koskaan nähneet hoikkaa naista, jolla on d-kupin luomurinnat?
- Kyllä
"Entä tunnetteko ketään, joka asuu edullisesti vuokralla asunnossa, jossa on merinäköala?"
- En tunne ketään, joka asuisi edullisesti vuokralla. Mielestäni vuokran maksaminen on aina kallista.
06.10.2006 08:08
-TV:sta katson dokumentteja ja rikossarjoja.
-Viimeksi tuhlasin uuteen kännykkään.
-Joka aamu on vaikeuksia ylös nousemisen kanssa.
-Viikon paras päivä on perjantai.
-Ihailen ihmisiä, jotka ovat sinut itsensä kanssa.
-Kun tunnen itseni väsyneeksi, tulee sellainen olo, että haluaisi laittaa hanskat naulaan, joka asian suhteen
-Työssäni on parasta se, että siitä saa rahaa sen verran, että tulee omillaan toimeen.
-Tunnen olevani turvassa lapsuuden kodissani, siinä on jotain mystistä, kun sinne menee niin tuntuu kuin kaikki mailman murheet haihtuisi.
-Parisuhde antaa ja ottaa.
-Autossa kuuntelen useimmiten 80- ja 90-luvun metalliamusiikkia.
05.10.2006 08:55
Mikähän mahtaa olla todellinen syy tuollaiselle vaatimukselle... Pahoinpidellyksi vai petetyksi tulemisen pelko vai jotain muita traumoja menneisyydestä?
04.10.2006 14:03
Keski-Pohjanmaalla saattaa olla vielä noilla ominaisuuksilla varustettuja vanhoillislestadiolaismiehiä vapaana.
Ei muuta kuin suviseuroihin ensi kesänä bongaileen, jos todella kiinnostaa.
04.10.2006 14:01
... =D
03.10.2006 12:02
...siellä jossain. Mie ehin jo säikähtää et ny on hymy hyytynnä iha lopullisest. Kyllä mie hymyn muista. ;)
02.10.2006 17:07
...kuin sinne huudetaan. Uskomaton mutta totta, kyllä internet on ihmeellinen =)
02.10.2006 16:19
Lehti on voittoa tavoitteleva yritys, jonka tekee tuloksensa pääasiassa kahdella tavalla myymällä mainoksia ja lehteä. Jutut joiden arvellaa edistävän lehden myyntiä julkaistaan heti. Jutut jotka ostetaan rahalla (esim. mainokset, yritys/tuoteesittelyt) julkaistaan heti maksajan haluamalla tavalla.
"Tilan täytteeksi" julkaistaan satunnaisia lehden, toimituksen ja (suurimman) lukijakunnan kannalta ei niin tärkeita asioita sitten, kun sopivaa tyhjää tilaa jää.
Yrittivätkö myydä sinulle mainostilaa ensin? Jos yrittivät, niin sitten tuon julkaisun ns. myöhässä saattaisi tulkita vittuiluksi tai hyvän tahdon eleeksi (yhden päivän ilmainen mainos).
No taitohan sekin on, että ottaa kaikki asiat henkilökohtaiseksi vittuiluksi..
Itse olisin erittäin tyytyväinen, jos minun "tuotteesta" olisi Aamulehdessä juttu, vaikka siitä puutuuisikin minun ja/tai yrityksen nimi ja yhteystiedot. Mikäli se ihmisiä oikesti kiinnostaa niin he kyllä ne tiedot löytävät jostakin.
02.10.2006 16:18
"hyvän oivalluksen TUNNISTAMINEN on tärkeää"
- Totta
"Luovuus näkyy vasta, kun annetaan luovalle henkilölle mahdollisuus NÄYTTÄÄ kykynsä luovuuteen"
- Totta
Luova henkilö NÄYTTÄÄ kykynsä luovuuteen, mutta luovuuden hyödyntämisestä/käyttämisestä päättävä ei TUNNISTA luovuutta. Kaikki luovuus menee hukkaan. Kumpikin ihan yhtä tärkeää luovuuden kannalta.
02.10.2006 16:03
Mikäli baarissa näkyy puskaradioita, niin kerron illan kulusta (ts. tapaamistani henkilöistä) ihan itse, niin ei tule mitään mutinaa.
Meidän suhteessa tanssiminen ja keskustelu tuttujen ihmisten kanssa on täysin sallittua ja hyväksyttyä.
Poikkeus vahvistaa säännön:"Kaukoidän tyttöjen kanssa ei ole soveliasta viettää baari-iltaa".
Ilmeisesti Suomi-naisissakin asuu pieni rasisti :)
01.10.2006 20:10
"Mitens muut miehet ajattelevat, jos saatte selville että joku hamppari koittaa lämmitellä naistanne?
- En mitään, Vaimoni on harjaantunut aika hyväksi hampparin karkoituksessa.
"Menettekö väliin?"
- Vain jos vaimoni ei selviydy hampparista eroon omin neuvoin ja antaa ymmärtää, että apu ei olisi pahitteeksi.
"AI annatteko asian olla sillä jos joku vie naisenne niin sitten vie, väkisin on turha pitää? "
- Miksi vaimoni lähtisi hampparin mukaan? Hänellä on kyllä ihan hyviäkin miehiä tarjolla. Mikäli hän haluaa lähteä jonkun toisen miehen matkaan niin minkäs sille voi? Ei toista voi omistaa.
01.10.2006 18:42
Suomen verotus ei paljon vaikuta Venäjän tai Viron hintoihin. Pimeän viinan myynti todennäköisesti taas vilkaistuisi.
Alkaisi taas joka rekan kyydissä tulemaan ns. "omaan käyttöön" pirtua, kuten oli tuossa kymmenisen vuotta sitten.
01.10.2006 11:15
"Nyt ollaan todella alhaalla."
- Kyllä te sieltä vielä nousette...
01.10.2006 11:08
631 / 661