Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
richartti
profiilit
richartti
richartti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
177
Kommenttia
13210
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitenhän miehet reagoisi, kun joku nainen ottaisi elämän tehtäväkseen selvittää suomalaisen miehisyyden keskimääräisen pituuden ja paksuuden...
Pokaisi baarista miehiä ja aina juuri ennen aktia vetäisi mittanauhan esiin ja sanoisin:"No niin, mitataanpas tämä nyt ensin" =D
26.07.2006 09:48
Samanlaista kommenttia olen olen kuullut ns. kokeneemmilta naisilta (joilla otanta yli 20).
26.07.2006 09:30
Onks mun vaimo nyt puhkinaitu, ku me ollaan harrastettu seksii yli 1000 kertaa?
26.07.2006 08:53
Ostaa sieltä kaupasta.
26.07.2006 08:49
Mutta mihinkäs sitä tulosta sitten vertaa? Kun kaikki tilastotieteelliset tuloksetkin heittelee suuntaan, jos toiseen.
Oikeastihan mulukun kokoa verrattuna toisiin miehiin ei tiedä kuin kokenut nainen.
Ei poijjaat muuta kuin kylän pahimmalta portolta kysymään mulukku kourassa:"Onks tää mun muna iso vai pieni?" Tuohan voisi olla seuraava villitys...
26.07.2006 08:29
Kyllä minäkin olen aina tiennyt minkälaisen auton haluan. Ei ole tarvinnut ihmetellä.
Kiertelee liikkeitä läpi sen kummemmin mitään ajattelematta ja suunnittelematta, niin yhtäkkiä vain huomaa, että:"Hei, tässähän on mun auto"
25.07.2006 20:02
Mitä tarkoitatte palvelulla? Minkälaista palvelua te haluaisitte saada autoliikkeessä? Itse en ole koskaan osannut kaivata mitään palvelua.
25.07.2006 19:57
"killinä kun tuli otettua myllyä kaupungilla jonkun urpon kanssa ja jätkän 'muijakaveri' kilju siinä vieressä kurkkusuorana tyyliin 'hyvä,vedä sitä kunnolla turpaan' "
- Kerran eräs tuntematon nainen alkoi yllättäen hysteerisenä huutaa tuttavalleni heti, kun astuimme baariin sisään, että "Pidä näppis erossa, saatanan runkka yms..". Seuraavaksi paikalle ilmaantui naisen miesystävä uhoamaan, sitten siirryttiinkin portsarin avustuksella ulkotiloihin jatkoille.
- Tuttavani yritti saada "Urhoollisen" poikaystävän uskomaan, että emme ole koskaan ennen edes nähneet hänen naistaan (naisen kiljuessa taustalla mitä ihmeellisimpiä syytöksiä). Sen jälkeen kerroimme omat mielipiteemme tämän naisen käyttäytymisestä.
- Tästähän "urhoollinen" poikaystävä pillastui ja yritti pari kertaa lyödä, jonka jälkeen tuttavaltani paloi pinna. Poikaystävältä murtui nenä ja hieman muitakin ruhjeita kertyi esim. asfaltti-ihottumaa, revenneitä vaatteita yms. Lopulta tuttavani kysyi naiselta:"Meni tämä nyt juuri niin kuin toivoit... Vai?"
25.07.2006 16:01
Jos kyse olisi vain seksistä, niin yh. Mikäli kyse olisi parisuhteen muodostamisesta niin neitsyt.
Toisen miehen lapsi on minulle ainakin tällä hetkellä aika iso hidaste. Toisaalta olen kyllä aika neitsytkammoinen, joten ihan helposti en sellaiseenkaan tietoisesti mene koskemaan.
24.07.2006 15:54
"mä usutan vaan yhen perkeleen uroksen kaverin panemaan sitä kerran ja jättään se sen jälkeen kuin vanhan rukkasen"
-Kieltämättä tuo on aika hyvä, mutta tosin "hiukan" lapsellinen ja julma tapa palauttaa pissis maanpinnalle. Siinäpä näkevät kuka pompottaa ja ketä. (Toimii, nähnyt IRL)
24.07.2006 15:28
"Siis perkele soikoon joitain eukkoja pitäis oikeesti vähän palauttaa maanpinnalle :-( "
- Kyllä. Joskus tulee sellaisia tilanteita, joissa pääsee oikein naatiskellen tyrmäämään, jonkun pikku pissaliisan suuret luulot. Se kivaa, mutta se pitää tehdä asiallisesti, rauhallisesti ja tyylillä.
24.07.2006 15:23
Miksi seksiä ei voisi harrastaa heti silloin, kun molemmat sitä haluaa? Itse olen menetellyt tuon ajatuksen mukaisesti.
22.07.2006 12:59
Joskus minullakin on kyllä tullut mitta melko täyteen kaljan läikyttelijöistä, kun pahimmillaan on tullut yhden illan aikana 4-5 kertaa kaljaa päälle (eikä aina ihan vähänkään).
En kuitenkaan väkivaltaan sorru, mutta muutaman läikytyksen jälkeen annan kyllä suullista palautetta (jota joidenkin on aika vaikea kestää/ymmärtää). Nykyään ei viitsi kovin usein edes lähteä, kun samaa tapahtuu kerta toisensa jälkeen.
Osasyyllinen on tietenkin myös ahne ravintoloitsija, joka ottaa sisään väkeä kaksi kertaa enemmän kuin olisi järkevää.
Ihan yleisesti toivoisin, että ihmiset oppisivat ottamaan sen verran, että pystyvät olemaan törmäilemättä ja käyttäytymään muutenkin asiallisesti.
21.07.2006 14:31
Valitse parhaat vaihtoehdot:
- Kukkamekko/hame vai housut ja pusero
V: Kukkamekko on aika in, näin kesällä.
- naisellisen pyöreä vai miehisen luiseva, vai
kenties joku siltä väliltä?
V: Jotain siltä väliltä. Millainen on "miehisen luiseva" nainen? En ole varmaan koskaan nähnyt.
- ulkoinen vai sisäinen kauneus?
V: Miksi vain jompi kumpi? Mieluusti molempia riittävästi.
- hyväksytkö julkiset hellyydenosoitukset?
V: Kyllä
- mieluummin vähän kuin liian paljon mieskaatoja
V: Mielellään "liian" paljon. Kokemus tuo varmuutta ja itseluottamusta.
- nainen on työtäsäästävä apuneuvo, kiva sängyn
lämmittäjä, oivallinen kaveri ja kumppani vai "pakko olla, kun muillakin on"
V: Kiva sängyn
lämmittäjä ja kumppani. Kaverit ovat sitten erikseen.
21.07.2006 12:52
Minulla on jo tuo tumma ja kurvikas kotona =D
Joten olen valintani jo vuosia sitten tehnyt.
21.07.2006 12:42
"Lapset tulee aamulla aikaisin isän luota, sun pitäisi sitä ennen häipyä"-lause ei aiheuta kovin positiivisiä reaktioita 3 promillen humalassa valomerkin jälkeen taksissa kuultuna. Siinä taksin suunta muuttuu melko nopeasti.
21.07.2006 12:34
Ainakin mitä tähän kuvaukseen on uskomista:
http://www.vaahtokylpy.net/horoskooppi/oinas/luonne.shtml
Sinäänsä en kyllä uskon pätkän vertaa mihinkään ympäripyöreisiin horoskooppiennustuksiin, mutta tuossa luonnekuvauksessa on kyllä tuttua.
20.07.2006 16:25
...eivät tee sitä ilmaiseksi. =D
20.07.2006 16:22
Noita sivuja selaamalla pitäisi kyllä selvitä minkä näköiset naiset ovat miesten mielestä hyvännäköisiä... Jos se ranking-sijoitus ei kiinnosta.
20.07.2006 16:14
Laittakaa kuvanne johonkin "HOT or NOT"-sivuille, niin selviää mikä on teidän ranking ja löytyykö sellaisia miehiä, jotka väittävät pitävänsä juuri sinun muotoisista/näköisistä naisista yms....
http://www.ratemybody.com/
http://www.hotornot.com/
http://www.city.fi/peilikuva/
http://www.omakuva.org/omakuva/
20.07.2006 12:15
641 / 661