vehkeidenne mittaamisessa? Onko se teille niin kovin tärkeää? :) ...
SANOKAAS MIEHET!, MITÄ ITUA ON
49
3293
Vastaukset
- väärä mittaaja
Taitaa olla naiset sen mittanauhan kanssa hosumassa. Punnitaanhan ne kalatkin pyydystämisen jälkeen.
- se, miten sitä
vehjettään osaa käyttää, eikö vain?
- linneli
Niitä mittaisi taitaisi miesten kalut lyhentyä monella sentillä, itse (naisena) luultavasti mittaisin pelkän varren, kun toisaalta tiedän miesten mittauksen lähtevän tuota, läheltä perär...! Meniköhän pahasti pieleen?
- Jikketi
linneli kirjoitti:
Niitä mittaisi taitaisi miesten kalut lyhentyä monella sentillä, itse (naisena) luultavasti mittaisin pelkän varren, kun toisaalta tiedän miesten mittauksen lähtevän tuota, läheltä perär...! Meniköhän pahasti pieleen?
Se mitataan päältä mitta työnnettynä häpyluuhun asti painettuna... niin kai se meni virallisesti. Jotenka miehet saamme kyllä lisäsentin kiskaistua sieltä helposti.
- naiset ne kilvan
linneli kirjoitti:
kehuvat kavereilleen (reilusti liioitellen), miten isoa ovat TAAS saaneet! Miehet on realistisempia, ja pysyvät enemmän totuudessa.
- linneli
naiset ne kilvan kirjoitti:
kehuvat kavereilleen (reilusti liioitellen), miten isoa ovat TAAS saaneet! Miehet on realistisempia, ja pysyvät enemmän totuudessa.
Naiset liioittelevat kalun koosta, Miehet kalan koosta. Realistisia? Ei naiset eivätkä miehet, näissä asioissa!;DD
- hossi
Tuntevat vaan olevansa riittämättömiä ja vajaita kosa heidän mielestään tuo "varustus" ei ole riittävä. Samahan se on naisillakin, rinnat on liian pieni, eihän mulla ole peppua ollenkaan ? Naiset ovat miehillekkin muokanneet sen ajatuksen et pienellä varustiksella oleva mies ei kelpaa ja mies on mukannut naisen ajatuksiin nuo toiset mitat! Mikään ei tunnu vaan riittävän!
- adrianleewerkuhn
Se on tärkeää mm. seuraavista syistä:
1. Jos tavoittelee ns. holmesmittoja on syytä päivittäin tarkistaa tilanne
2. Päivittäinen mittaaminen korreloituu positiivisella tavalla itsetuntoon
3. ns. Oikea mittausten validiteetti on hyvä terkistaa myös ekologisesti nk. mahdollisimman luonnollisissa oloissa eli kanttäolosuhteissa ja tällöin on hyvä olla selvillä kotilaboratorion tuloksista
4. Kalun mittaaminen on erinomaista ajankulua ja hyvä, suositeltava harrastus miehelle kuin miehelle iästä riippumatta.
5. Se pitää paitsi mielen virkeänä myös potenssin viriilinä
Haittapuolena allekirjoittaneella vain on se, että nykyisin esim. standardiviivoittimet ovat noin 20 cm. pitkiä ja joutuu pakosta käyttämään kahta viivoitinta yhtäaikaa ja se taas tunnetusti on miehelle like me varsin hankalaa.- suom.huom.
"Kompleksini pienehköstä etuveitikasta on sitä luokkaa, että mietin asiaa päivittäin. Uskottelen itselleni, että yltäessäni viivottimen asteikolla kymmeneen, kyseessä on tuumamitta."
- vai 20 senttiä
Älähän tuhkakulli valehtele. Sulla ei kuule ole läheskään 20 sentiiä makkaraa lahkeessa. hähähähäh
- linneli
suom.huom. kirjoitti:
"Kompleksini pienehköstä etuveitikasta on sitä luokkaa, että mietin asiaa päivittäin. Uskottelen itselleni, että yltäessäni viivottimen asteikolla kymmeneen, kyseessä on tuumamitta."
"Etuveitikkakin" näyttää huom. näyttää isommalta kun ajaa häpykarvoitukset pois!
- adrianleewerkuhn
suom.huom. kirjoitti:
oli hyvä...
- Oolannin sodan lesket
linneli kirjoitti:
"Etuveitikkakin" näyttää huom. näyttää isommalta kun ajaa häpykarvoitukset pois!
Naistentansseihin kannattaa aina laittaa toplingit kalsareihin.
- epäilyksen siemen
Naapurin Martinkin kikkeli mittauksessa mukana:) Hierotteko niitä ensin yhteen et tulokset paranee?
- Bloodbrother
adrianleewerkuhn kirjoitti:
oli hyvä...
sun "möläytyksestä" tuli aika paljon kohua. Jatka samaan malliin. ;D
- adrianleewerkuhn
Bloodbrother kirjoitti:
sun "möläytyksestä" tuli aika paljon kohua. Jatka samaan malliin. ;D
mutta jatkuva riman alittaminen on sekin vaikeaa..;D
- studio julmakulli
Mulla on 150cm mittanauha. Muuten hyvä, mutta tarttee avustajan. Ja verensiirroon että saa pyörtymäti jökäleeseen tarpeeksi painetta.
- eionikkii
:DD!
Arvostan suuresti kykyäsi yhdistää teoria & empiria, mutta onko se ihan välttämätöntä TÄSSÄ tapauksessa?
- Sinut-seksin-kanssa
Koko korvaa taidot ja jos nainen ei saa mitään iloa, niin voi sanoa, että omapa on syy, koska minulla on tarpeeksi iso.
Eli mittaus on sama kuin seksitaidot. Pitää tietää, kuinka hyvä on. Nainen kuitenkin valehtelisi. Meidän miesten maailmassa kaiken pitää mitata numeroina. Peniksen pituus, orgasmien määrä jne.
Määrällinen tutkimus on geeneissamme. Tosin subjektiivisetkin asiat voisi ilmaista määrällisesti. Kuinkahan moni japanilainen on tyytyväinen seksiin ja kuinka relatiivinen se kerroin on suomalaisten kokemaan seksiin? Veikkaan, että meidän seksielämämme on ainakin 40% parempi! - sanokaa nyt
Mitä itua on siinä ainaisessa tissien ja rasvaprosenttien mittaamisessa? Onko se teille niin kovin tärkeää? :) ...
- AlmandaN
En ole mitannut, en punninnut rintojani kertaakaan elämäni aikana ja rasvaprosenteistani tiedän sen että hyvät taitavat olla kun kerran kuukaudessa "vuotoa" on! (
- sds.
Kuka väittää että me vehkeitämme mittaillaan? Hei haloo!!
kyllähän nyt joka jätkä ainakin kerran eläissään on 'kellottanu' mulkkunsa.Ne joilla on iso haluaa tietää kuinka iso et pääsevät leijuun pienessä mielessään ja me loput ihan sen vuoksi et tietään vähän missä mennään muihin miehiin verrattuna :-) Tosin jos tuo sun juttu tarkotti sitä et jotkut mittailee sitä yhtenään niin sitä mäkään en kyllä ymmärrä,ei se siitä ainakaan enää kasva vuosien myötä yhtikäs mihinkään,pikemminkin raukka kutistuu :-(
Yks eukko jota paneskelin pari kertaa joitain vuosia sitten alko joka saatanan kerta hokemaan jossain vaiheessa hommia et 'kovempaa'.Siihen kun lisättiin vielä se et ne möläytykset tuli aina siinä vaiheessa kun ite sätkit jo kuin Singer voimavirtatolpassa niin mulla meni maku koko hommasta,en mä perkele pystyny enää 'kovempaan' ilman ulkoisia apumoottoreita jtn. oli pakko lopettaa koko homma kun vitutti niin paljon :-(
Nykyinen taas väittää et takaapäin kunnon 'kohta lentää' räime jopa pikkasen sattuu joskus (voisin ehkä jopa uskoa ton koska monesti saa pidellä kaksi käsin pepusta kiinni kun tuntuu et eukko karkaa 'käsistä' :-)
Eli koska koolla on ihan tasan varmasti väliä niin pitäähän sitä tietää omat strategiset mittansa et tietää vähän missä mennään.Mutta mihinkäs sitä tulosta sitten vertaa? Kun kaikki tilastotieteelliset tuloksetkin heittelee suuntaan, jos toiseen.
Oikeastihan mulukun kokoa verrattuna toisiin miehiin ei tiedä kuin kokenut nainen.
Ei poijjaat muuta kuin kylän pahimmalta portolta kysymään mulukku kourassa:"Onks tää mun muna iso vai pieni?" Tuohan voisi olla seuraava villitys...Richartti kirjoitti:
Mutta mihinkäs sitä tulosta sitten vertaa? Kun kaikki tilastotieteelliset tuloksetkin heittelee suuntaan, jos toiseen.
Oikeastihan mulukun kokoa verrattuna toisiin miehiin ei tiedä kuin kokenut nainen.
Ei poijjaat muuta kuin kylän pahimmalta portolta kysymään mulukku kourassa:"Onks tää mun muna iso vai pieni?" Tuohan voisi olla seuraava villitys...mistään löytyä niin pahaa porttoa et sais kovinkaan hyvän otoksen Suomimiesten mulkuista,tai jos löytyy niin se on kyl sit jo aika slutty whore :-) Sitäpaitsi tuskinpa kovinkaan moni nainen mittailee kertalaakiensa vehkeitä ja silmämääräinen arvio ei kerro vielä mitään,sen verran lähellä toisiaan suurin osa pippeleistä kuitenkin todennäköisesti on (kyllä mä tiiän suurin piirtein minkälaisia vehkeitä kavereilla on,siitäkun vähennetään se parin sentin lapinlisä niin ollaan varmaan aikalähellä totuutta ja suht. samanlaisia katkiksia ne on meillä kaikilla :-)
- on isoja
yrmio kirjoitti:
mistään löytyä niin pahaa porttoa et sais kovinkaan hyvän otoksen Suomimiesten mulkuista,tai jos löytyy niin se on kyl sit jo aika slutty whore :-) Sitäpaitsi tuskinpa kovinkaan moni nainen mittailee kertalaakiensa vehkeitä ja silmämääräinen arvio ei kerro vielä mitään,sen verran lähellä toisiaan suurin osa pippeleistä kuitenkin todennäköisesti on (kyllä mä tiiän suurin piirtein minkälaisia vehkeitä kavereilla on,siitäkun vähennetään se parin sentin lapinlisä niin ollaan varmaan aikalähellä totuutta ja suht. samanlaisia katkiksia ne on meillä kaikilla :-)
eroja :)Ei tarvii mitata, kyllä sen tuntee silmälläkin näkee kenellä on pieni, pieni medium, medium, iso medium, large, tai extra large :)Kolmekymppisen naisen kokemus siihen jo riittää :)
on isoja kirjoitti:
eroja :)Ei tarvii mitata, kyllä sen tuntee silmälläkin näkee kenellä on pieni, pieni medium, medium, iso medium, large, tai extra large :)Kolmekymppisen naisen kokemus siihen jo riittää :)
jos haetaan sitä kultaista keskitietä niin pystyks laskeen sellaisen sentin tarkkuudella :-)
on isoja kirjoitti:
Samanlaista kommenttia olen olen kuullut ns. kokeneemmilta naisilta (joilla otanta yli 20).
yrmio kirjoitti:
jos haetaan sitä kultaista keskitietä niin pystyks laskeen sellaisen sentin tarkkuudella :-)
Mitenhän miehet reagoisi, kun joku nainen ottaisi elämän tehtäväkseen selvittää suomalaisen miehisyyden keskimääräisen pituuden ja paksuuden...
Pokaisi baarista miehiä ja aina juuri ennen aktia vetäisi mittanauhan esiin ja sanoisin:"No niin, mitataanpas tämä nyt ensin" =DRichartti kirjoitti:
Mitenhän miehet reagoisi, kun joku nainen ottaisi elämän tehtäväkseen selvittää suomalaisen miehisyyden keskimääräisen pituuden ja paksuuden...
Pokaisi baarista miehiä ja aina juuri ennen aktia vetäisi mittanauhan esiin ja sanoisin:"No niin, mitataanpas tämä nyt ensin" =Dsiinä tulla huikaisevia tuloksia kun joku nainen kiertelis baareissa pokaamassa ventovieraita kännisiä miehiä messiin ja kaivais vielä mittanauhan esiin muutenkin tiukassa / jännässä paikassa :-)
- ........................
yrmio kirjoitti:
siinä tulla huikaisevia tuloksia kun joku nainen kiertelis baareissa pokaamassa ventovieraita kännisiä miehiä messiin ja kaivais vielä mittanauhan esiin muutenkin tiukassa / jännässä paikassa :-)
Siihen mitään mittanauhaa tarvita. Jos se mahtuu yhdeen kouraan niin se on (minun tapauksessani) noin 6.5 cm, jos kaksi kättä tulee täyteen niin 13 cm. Ja siitä sitten eteenpäin vartta pitkin kuin kotivuoroa arvottaessa ;)
........................ kirjoitti:
Siihen mitään mittanauhaa tarvita. Jos se mahtuu yhdeen kouraan niin se on (minun tapauksessani) noin 6.5 cm, jos kaksi kättä tulee täyteen niin 13 cm. Ja siitä sitten eteenpäin vartta pitkin kuin kotivuoroa arvottaessa ;)
enpä tullu ajalleeks tota.No onks koskaan kukaan jääny yhteen kouraan tai vastaavasti kuinka monta kiekkaa hutunkeittoa oot päässy parhaillaan ottaan (tuleeks sen jälkeen kun ei saa enää kokokäden otettan pihtiote nupista ja sen jälkeen pyöräytät äijää pari kertaa selän takaa ympäri todisteeks et ote pysyy) :-)
On se toisaalta synkkää joillain kun kattelee netistä pokepätkiä ja joissain niistä eukot joutuu käyttään pienen naisen käden kolmen sormen otetta et jää edes pikkasen imuvaraa :-)- ..........................
yrmio kirjoitti:
enpä tullu ajalleeks tota.No onks koskaan kukaan jääny yhteen kouraan tai vastaavasti kuinka monta kiekkaa hutunkeittoa oot päässy parhaillaan ottaan (tuleeks sen jälkeen kun ei saa enää kokokäden otettan pihtiote nupista ja sen jälkeen pyöräytät äijää pari kertaa selän takaa ympäri todisteeks et ote pysyy) :-)
On se toisaalta synkkää joillain kun kattelee netistä pokepätkiä ja joissain niistä eukot joutuu käyttään pienen naisen käden kolmen sormen otetta et jää edes pikkasen imuvaraa :-)Minkäs sitä vanha pesäpalloilija reflekseilleen mahtaa :)
On riittänyt joskus yksi kourakin, mutta täytyy sanoa etten ole kaikkia aina muistanut mitata ja tilastoida. Aika huolimatonta. yrmio kirjoitti:
On se toisaalta synkkää joillain kun kattelee netistä pokepätkiä ja joissain niistä eukot joutuu käyttään pienen naisen käden kolmen sormen otetta et jää edes pikkasen imuvaraa :-)"On se toisaalta synkkää joillain kun kattelee netistä pokepätkiä ja joissain niistä eukot joutuu käyttään pienen naisen käden kolmen sormen otetta et jää edes pikkasen imuvaraa"
- Voihan se varmasti aiheuttaa omat ongelmansa naisen "kaatoon", jos vehkeet on sitä luokkaa, että naiset sen nähdessään eivät tiedä itkeäkkö vai nauraakko. Omaan "IRL-gallupiin" eräs nainen vastasi, että pienin on ollut kuin nakki ainoastaan pituutta oli vähän vähemmän. Totta vai tarua, tiedä siitä, mutta ei käy kateeksi.Richartti kirjoitti:
"On se toisaalta synkkää joillain kun kattelee netistä pokepätkiä ja joissain niistä eukot joutuu käyttään pienen naisen käden kolmen sormen otetta et jää edes pikkasen imuvaraa"
- Voihan se varmasti aiheuttaa omat ongelmansa naisen "kaatoon", jos vehkeet on sitä luokkaa, että naiset sen nähdessään eivät tiedä itkeäkkö vai nauraakko. Omaan "IRL-gallupiin" eräs nainen vastasi, että pienin on ollut kuin nakki ainoastaan pituutta oli vähän vähemmän. Totta vai tarua, tiedä siitä, mutta ei käy kateeksi.meikäläisellä niin kovaa sex-draivia et lähtisin esittelemään kenellekkään naiselle mitään 'melkein nakki' vehettäni,siinä tapauksessa ois todellakin parempi ilman kuin Hillman :-( Toki varmaan sellasenkin kans vois jotenkuten elellä kunhan vain pääsis ensin jotenkin yli siitä 'esittelytilaisuuden' vaikeudesta ja häpeästä: 'Heippa kultsi,sano moi mun puolikkaan nakin kokoiselle pippelille' :-)
- ikinä mitannu
yrmio kirjoitti:
vaan se on näppituntumaluokitus kuten sanoin. Eikä noita kokoluokituksia miehille sanota koska ei ne halua kuulla sellaisesta. Naisten kesken kyllä käydään asia läpi jokaisen uuden miehen yhteydessä :)
- teillä :)
ikinä mitannu kirjoitti:
vaan se on näppituntumaluokitus kuten sanoin. Eikä noita kokoluokituksia miehille sanota koska ei ne halua kuulla sellaisesta. Naisten kesken kyllä käydään asia läpi jokaisen uuden miehen yhteydessä :)
Mä en ole kyllä koskaan vertaillut muiden naisten kanssa pippelien kokoja. Joskus on kuvailtu tyyliin "pieni mutta osasi käyttää" tai kerrottu millainen on omasta mielestä kivoin, mutta silloinkaan ei kerrota kenellä semmoinen on tai ei ole ;)
ikinä mitannu kirjoitti:
kyllä nyt niin älyttömästi haittais kuulla mihin kategoriaan satun sijoittumaan (itseasiassa haluaisin kuulla ihan rehellisen kaunistelemattoman mielipiteen ja analyysin omasta vehkeestäni :-),mä oon realisti ja tiiän et jos nainen ei satu olemaan suunnilleen neitsyt niin isompaakin on tullu joskua saatua.Mä lasken kato sen varaan et pärjään sit muilla elämän osa-alueilla paremmin kuin exät :-)
- ei mittaa
Pojat voi mittailla, miesten ei tarvitse.
En tiedä toiminnan tarkoitusta, koska en ole itse ikinä osallistunut moiseen. Minulla on kolme lasta, tyytyväinen naisystävä ja itsekin pystyn elämään ihan hyvin. Eli vastaus alkuperäiseen kysymykseen on "en tiedä". - m83HKI
ja jätän mittaajat omaan arvoonsa. Kyllä se koko taitaa enemmän naisia kuin heteromiehiä kiinnostaa, kun he kerran täällä tyhmiä kyselee
- Torbedo 87
Naisilla on päiväkirja,ja miehillä taas vehkeiden voisiko sanoa tarkkaaminen,kyllä se on tärkeää tarkatessa heti pystyy huomaamaan,onko syönyt eilen illalla oikean lailla.?Kuinka monta kilokaloria on milloinkin kadottanut.?Olenko noususuhtanteessa vai onko kyseessä elpyminen.?Olen huomannut kun säännöllisesti harjoittaa tarkkaamista,se kehittää myös hyvää silmää,oletko sinäkin huomannut sen.?Ilman tämmöistä tarkkaamista en olisi koskaan saavuttanut sitä tasoa missä nyt olen.Elikkä siis onnellisuutta.
- ...
Pelkästään...
"Vehkeestä ja sen koosta;)"Vaikea kuvitella, että naiset saisivat yhtä pitkän keskustelun aikaiseksi esim. rintojen mittailemisesta.
Ehkä se tuo mittaileminen on vähän turhan tekninen laji naisimmeiselle. (;- SEN koosta
Richartti kirjoitti:
Vaikea kuvitella, että naiset saisivat yhtä pitkän keskustelun aikaiseksi esim. rintojen mittailemisesta.
Ehkä se tuo mittaileminen on vähän turhan tekninen laji naisimmeiselle. (;enemmän puhuu kuin miehet.
SEN koosta kirjoitti:
enemmän puhuu kuin miehet.
Todennäköisesti miehet puhuvat enemmän pillun tiukkuudesta/löysyydestä kuin naiset.
Siitä huolimatta naiset eivät tietääkseni mittaile sisäisiä ulottuvuuksiaan, ainakaan yhtä yleisesti kuin miehet omaa veijariaan :)- tuokin
Richartti kirjoitti:
Todennäköisesti miehet puhuvat enemmän pillun tiukkuudesta/löysyydestä kuin naiset.
Siitä huolimatta naiset eivät tietääkseni mittaile sisäisiä ulottuvuuksiaan, ainakaan yhtä yleisesti kuin miehet omaa veijariaan :)mitä sanoit :)
- sen tietää
eli tasan 15cm....minulla meinaan.
- Otso
Täytyy sanoa, että kun on isot munat, ei tarvii hosua sängyssä.
- montako
munaa sullla on? (isot munat)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli214558Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103244Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403117IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462499Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas821230Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2571103- 791089
- 561072
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3911065Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E200956