täytyy ihan suoraan sanoa että RAKASTAN NAISIA ja tietysti VAIMOANI ENITEN.
olette erittäin fiksuja olentoja.
vuosia minä päätin meidän perheen autoista, ostettiin sedania,farmaria,citymaasturia jne.
edellinen auto oli ford mondeo.
no vaimo sanoi että olisko meidän aika vaihtaa tuo auto? minä olin vähän sitä mieltä että josko veilä muutama vuosi sillä? (2004 mallia) mutta viikon päästä vaimo uudelleen sitä asiaa kysymään (elettiin 2005 kesää). no minä alan katsomaan taas niitä kriteerejä joilla auto voidaan vaihtaa (hinta laatu suhde oltava kohdillaan, minähän en statuksesta maksa!) no sitten vaan koeajamaan autoja oiken kunnolla, ajelin niitä yksikseni ja mietiskelin ja kyselin kavereiden neuvoja ja tuttujen tuhinoita. ei helvetti tule mitään....elettiin 2006/5kk ja vaimo kysyy auton vaihdosta...no,jos,ehkä,kun,vaan,sitä,tota....tais ottaa ja tajuta että vaikka olen moottoriurheilumiehiä (harrastan siis itse) niin en todellakaan osaa ostaa autoa.
JA NÄIN ON, siitä sain malliesimerkin kun menimme vaimon kanssa autoliikkeeseen.
hän istui yhteen autoon ja sanoi että onpa kivat nappulat ja vaihdekeppi on kivan tuntuinen (hyvä virne naamalla), saammeko koeajaa viikonlopun? myyjä:-kyllä. selvä, ajettiin viikonloppu ja ostettiin auto, vaimo valitsi värin ja minä varusteet ja renkaat....saatana kuin helppoa, ihan kuin leivän teko...KYLLÄ NAISET OSAA!!! ja meidän perheessä vaimo valitsee tästä lähtien aina auton, ihan sama vaikka vuoden välein....ihan hävettää olla mies välillä!!!
nainen on fiksu auton ostaja...
23
1294
Vastaukset
- kylläkyllä
Jep, kannattaahan sitä aina muutama tonni takkiin ottaa vaihdossa, että pikkurouva on tyytyväinen, kyllä kyllä ..
- jätkänräkä
kyselin itse vaihtohyvityksiä autostamme ja loppuhen lopuksi "vaimon nopeassa kaupassa" saimme aivan saman hinnan siitä kuin olisimme muuallakin saaneet, ja loppujen lopuksi ihan sama tuliko takkiin....vaimo on tyytyväinen ja minä myös (ette arvaakaan miksi?)
- Bloodbrother
Valitsetteko te auton vaihdekepin ja nappuloiden perusteella?
Ps. meikä aavistaa jotenkin, että kirjoittaja on nainen?- paskanräkä.
....vaimo on tyytyväinen ja minä myös (ette arvaakaan miksi?)
t:mies - Bloodbrother
paskanräkä. kirjoitti:
t:miesSe vaihdekeppi on niin hyvin sopiva kädelle ja autossa on paljon nappuloita, joita on kiva painella. Menikö oikein?
- Ina
paskanräkä. kirjoitti:
t:mies...se auto oli joku helkutin hieno ja kallis? Ferrari-kategoriaa?
- ihan käteen sopiva
Ina kirjoitti:
...se auto oli joku helkutin hieno ja kallis? Ferrari-kategoriaa?
audi a6 3.0 tdi quattro...uusi tosin.
- Ina
ihan käteen sopiva kirjoitti:
Tämä nainen ei tiedä mitään autoista. Tai ehkä hieman enemmän kuin mitään. Mutta ilmeisesti ihan auto, neljä pyörää, ratti jne.?
Mutta mikä jäi nyt kaivelemaan, mikäs se sinua sitten siinä auton ostossa niin kovasti miellytti? Muu kuin se auto? - Bloodbrother
ihan käteen sopiva kirjoitti:
Muuten hyvä auto, mutta niinkuin yleensä, Audeissa huonot jousitukset. :(
Otitko Comfort-paketin?
Entä Lisävarusteista metalliväriä, parkkitutkaa, nahkaverhoilua, jalopuusomisteita, navigointi ja CD-vaihtajaa, himmentyvä sisäpeiliä, varashälytintä taikka Xenon-valoja? - apk---
Ina kirjoitti:
Tämä nainen ei tiedä mitään autoista. Tai ehkä hieman enemmän kuin mitään. Mutta ilmeisesti ihan auto, neljä pyörää, ratti jne.?
Mutta mikä jäi nyt kaivelemaan, mikäs se sinua sitten siinä auton ostossa niin kovasti miellytti? Muu kuin se auto?helppous, ei siinä mietitty mitään sen kummempaa...OTETAAN TÄMÄ!
jotenkin niin helvetin helppoa oli se....jos olisin itse ollut valitsemassa sitä yksin niin varmaan olisin miettinyt heti että mitä sillä samalla rahalla saa jne. yksiön,kaksion jne....mutta hei sillä sai auton jolla pääsee paikasta a paikkaan b. - Ina
Ina kirjoitti:
Mutta mikä jäi nyt kaivelemaan, mikäs se sinua sitten siinä auton ostossa niin kovasti miellytti? Muu kuin se auto?Siis nainen, joka ei ymmärrä autoista mitään, valitsee ulkoisten, sekundääristen seikkojen perusteella kalliin auton.
Mutta kai se muijasi nyt numerot ymmärtää?
Eihän tässä nyt jaksa huvittaa enää mikään... Vanha vitsi. - Ina
apk--- kirjoitti:
helppous, ei siinä mietitty mitään sen kummempaa...OTETAAN TÄMÄ!
jotenkin niin helvetin helppoa oli se....jos olisin itse ollut valitsemassa sitä yksin niin varmaan olisin miettinyt heti että mitä sillä samalla rahalla saa jne. yksiön,kaksion jne....mutta hei sillä sai auton jolla pääsee paikasta a paikkaan b.Veikkasin siis väärin tuossa alempana.
Hienoa, kerrankin ei naureta meille autotyhmille. Ehkä... :D - apk..-
Bloodbrother kirjoitti:
Muuten hyvä auto, mutta niinkuin yleensä, Audeissa huonot jousitukset. :(
Otitko Comfort-paketin?
Entä Lisävarusteista metalliväriä, parkkitutkaa, nahkaverhoilua, jalopuusomisteita, navigointi ja CD-vaihtajaa, himmentyvä sisäpeiliä, varashälytintä taikka Xenon-valoja?ei tykätä "nahkasta"
ihan perusauto....jotain pientä lisää kuten dvd ja näytöt takapenkeille....vaimo osasi valita sellaisen jossa on kaikki jo oikeastaan vakiona mitä autossa pitääkin olla...
siitä vaihdekepistä sen verran että ei sitä paljon tartte hiplailla kun auto on automaatti.... - Bloodbrother
apk..- kirjoitti:
ei tykätä "nahkasta"
ihan perusauto....jotain pientä lisää kuten dvd ja näytöt takapenkeille....vaimo osasi valita sellaisen jossa on kaikki jo oikeastaan vakiona mitä autossa pitääkin olla...
siitä vaihdekepistä sen verran että ei sitä paljon tartte hiplailla kun auto on automaatti....Kaveri laittamassa samanlaista autoa. Ei oikein tiedä, että mitä lisävarusteita ottaisi.
- Jihuuu
Auton ostossa hankalinta on sen merkin valinta, kun on monia hyviä merkkejä. Tottakai sen kaaran pitää näyttääkin hyvältä, jos siitä haluaa joskus eroonkin - eihän kukaan rumaa haluaa ostaa kun ei itsekään, onhan se kiva että miellyttää silmää. Kai jotkut sen auton valitsee tuosta noinkin vaan mukavien nappuloitten perusteella. Ilmi tulleessa auton hankinnassamme vaikeinta on se, että kaaran pitäs olla farmari, diesel, mielellään automaatti ja vielä siedettävillä kilometrimäärilläkin :P
Onpa noita miehiäkin tullut nähtyä, jotka ei sen enempää siitä autosta tajua kuin joku nainenkaan mutta ostavat kuitenkin kun kivalta näyttää :D- apk.......
ostimme uuden audi a6 farmarin 3,0 tdi quattro.
en tiedä pääseekö eroon vai ei....eikä kiinnostakaan....
Kyllä minäkin olen aina tiennyt minkälaisen auton haluan. Ei ole tarvinnut ihmetellä.
Kiertelee liikkeitä läpi sen kummemmin mitään ajattelematta ja suunnittelematta, niin yhtäkkiä vain huomaa, että:"Hei, tässähän on mun auto"- kehä kolmosen takaa
Jaahas,muistui vaan mieleen entinen naapurini, tuosta automerkistä nimenomaan. Sanonpa sen, että naapurillani on varaa ostaa, vaikka kahdeksankymmenentuhannen euron automobiili, rahasta ei ole kiinni. City asunto, ei siis kehä ykkösen eikä kolmosen takana. Molemmat ovat erittäin hyvätulosia, mutta he eivat TARVITSE ensinnäkään autoa kuin mökkimatkoille kesäisin. Työmatkat molemmat kulkevat julkisilla sekä mieshenkilö työaikojen epäsäännöllisyyden vuoksi kulkee työmatkat välillä taksilla. He eivät edes haluasi omistaa autoa, mutta ne mökkimatkat. Heidän elämänkatsomuksensa on aivan jotain muuta kuin materiaalin kokoamista ympärille. Luulen,että itsetunto on kohillaan.
Kiinostaisi kun kysellään, että millainen auto ap.ketjun aloittajalla on? Ap.mikäs tämän mainitsemasi esimerkin uusi auto oli merkiltään ja vm. mihin vaimo tykästyi? Jäi epäselväksi!- apk-.-
audi a6 farmari 3,0 tdi quattro. 2006 uusi.
varmasti kaikki ovat sitä mieltä kanssasi että materiaa keräämme jne. jokainen puolustelee jollain ostamaansa tai ostamatta jättämäänsä.
emme kuitenkaan halua olla mitään EKOBINGVIINEJÄ....valitettavasti siksi ajamme autolla....
ja omasta mielestäni ko auto ei ole millään tavalla ögy jne. vaikka aika hintava olikin...edelleen olemme vain kerran täällä? voisiko siitä nauttiakin? - KUTEN ARVASIN
apk-.- kirjoitti:
audi a6 farmari 3,0 tdi quattro. 2006 uusi.
varmasti kaikki ovat sitä mieltä kanssasi että materiaa keräämme jne. jokainen puolustelee jollain ostamaansa tai ostamatta jättämäänsä.
emme kuitenkaan halua olla mitään EKOBINGVIINEJÄ....valitettavasti siksi ajamme autolla....
ja omasta mielestäni ko auto ei ole millään tavalla ögy jne. vaikka aika hintava olikin...edelleen olemme vain kerran täällä? voisiko siitä nauttiakin?NÄINHÄN SE ON, ETTÄ KÖYHÄT KYYKKYYN. :))))
- en vieläkään ymmärrä (apk)
KUTEN ARVASIN kirjoitti:
NÄINHÄN SE ON, ETTÄ KÖYHÄT KYYKKYYN. :))))
en tajua logiikkaasi nyt ollenkaan?
miten ko auto liittyy köyhyyteen?
en tajua tässä maassa näitä juttuja....ethän ole ajokortiton ekobinviini jolla ei autoa?
pahoittelen että kirjoitin hieman pahasti....
- nainen minä
Mitä ihmettä te teette noin isolla kulutushirmulla näillä bensan hinnoilla? Ja perheauto?
- nainen minä
No okei kävin lukaisemassa uudelleen olihan siinä tdi, mutta 3.0, se pisti silmään. Mutta ette olekaan ekopingviinejä:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306252Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144724Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413304IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623121Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3591743Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111548- 711401
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411318- 811204