Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
richartti
profiilit
richartti
richartti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
177
Kommenttia
13210
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siis lantion ja reisien sisäpinnan raskausarvethan eivät johdu raskaudesta vaan lihomisesta tai teini-iässä tapahtuneesta nopeasta kasvuvaiheesta jolloin tytölle kasvaa naisen muodot :)
Lihomalla hankittuja arpia sietää hävetäkin, mutta nämä muut kannattaa kantaa ylpeydellä häpeilemättä.
06.12.2005 20:55
Itse ymmärrän ja hyväksyn abortin. Monessa tilanteessa se on mielestäni jopa ainoa oikea ratkaisu.
Itse en esimerkiksi hyväksyisi vaimoni synnyttävän esimerkiksi toisen miehen tai raiskaajan lasta, omaan perheeseeni eli tilanne olisi ulos tai abortti....
06.12.2005 20:49
En usko koskaan tapaavani niin vastustamatonta(=täydellistä) yksinhuoltajanaista, että edes yrittäisin sopeutua elämään ns. uusioperheessä.
06.12.2005 20:21
Hiljaista hissukkaa jaksaa kuunnella paljon pidempään.
Ajoittain työpaikalla ottaa kupoliin se muutamien "kanojen kotkotus", milloin mistäkin turhan päiväisyydestä.
Puhuisivat vähän ja VAIN asiaa!!
06.12.2005 19:38
Ainakin joissakin tapauksissa "rakastuneet" ihmiset ovat sopeutuneet varatun aikatauluihin käsittämättömän hyvin...
Jotkut väittävät olevansa erittäin tyytyväisiä ja onnellisia siihenkin, että heillä on edes joku, jota odottaa.
Se kuinka järkevää on odottaa, myötäillä ja elätellä toiveta pettävän ukkomiehen suhteen on varmasti hyvin tapauskohtaista.
06.12.2005 13:32
Ilmeisesti kukaan miehistä ei ollut "se oikea", kun aikataulut eivät sinulle kelvanneet. Toivottavasti löydät vapaiden joukosta sen miehen, jonka suhteen olet valmis jostamaan omista aikatauluistasi.
Aivan samanlaisia peräänsoittelijoita löytyy kyllä varatuista ja vapaista naisistakin.
Miehissä taitaa olla enemmän niitä, jotka soittelee kaikille entisille heiloille tai joskus tapaamilleen naisille siinä toivosta, että joltakin heruisi...
04.12.2005 20:47
...läpsiä pyllylle outoja naisia, eikä kyllä tuttujakaan. Taitaa olla aika harvassa naiset, jotka siitä pitävät.
04.12.2005 20:36
Eli koska sä et halua käydä baareissa, niin sun miehesikään ei saisi käydä? Joopa, joo. Tuossa on kyllä jotain tuttua naisen logiikkaa, mitä minä en aivan ymmärrä.
Miksi muuten luulet, että miehesi ei uskaltaisi päästää sinua yksin baariin?
Minua ei häiritse mitenkään, vaikka vaimo lähteekin välillä ystäviensä kanssa baariin. Pikemminkin ihan hyvä, kun käy "tuulettumassa".
26.11.2005 15:53
Pettääköhän Kake vaimoaan Reijon vai Eskon kanssa? Hehehhh...
Ei ole ollut meidän työpaikalla ongelmia pettämisien kanssa, kun ei ole ainuttakaan naista töissä eikä viinaakaan tarjota kuin aperetiivi ennen ruokaa ja konjakit jälkiruokakahvin kera.
Vaimokin joutuu omissa pikkujouluissa miettimään pettääkö minua Satun vai Kaisan kanssa.
26.11.2005 15:41
Kyllä tuo Palin voittaa Hutsu-Ketolan kymmenen-nolla.
25.11.2005 20:52
Aikuinen nainen ja tilittää täällä niin kuin murrosikäiset.
Siis kerrataanpa hieman.....Sinun mielestä kaikki miehet ovat tunteettomia naisten pahoinpitelijöitä ja/tai pettureita, jotka ajattelevat vain munillaan (joista et saa edes tyydytystä)....
Monenkohan miehen kokemuksella teit tällaisen johtopäätöksen?
21.11.2005 21:14
Ei kaikkien tarvitse valehdella saadakseen =D
19.11.2005 11:54
...sitä on sitten annettu kevyillä perusteilla ;D
Toivottavasti elämä opettaa erottamaan miehet ja paskanjauhajat toisistaan.
18.11.2005 20:06
Minäkään en ole koskaan ymmärtänyt tuota logiikkaa, jota enimmäkseen naiset käyttävät. Toisen naisen mielestä syy pettämiseen on tavalla tai toisella huono vaimon ja vaimon mielestä mies pettää toisen naisen takia....haloo....mihin se petturimies tässä syyllistämispuuskassa aina unohdetaan?
Minun mielestäni kaikissa osapuolissa on vikaa, enemmän tai vähemmän.
Toisten naisten väitteet siitä, että enhän minä voinut tiettää häntä varatuksi pistää kanssa hieman ihmetyttämään. "Seurustellaan" ja paneskellaan ihmisen kanssa josta ei tiedätä juuri mitään....eikö epäilykset muka herää missään vaiheessa?
Esim. miksi tavataan vain satunnaisesti, miksi tavataan vain ulkona, miksi tavataan vain silloin kun hänelle sopii...jne, jne
18.11.2005 18:35
Empä ole tuollaiseen väittämään ennen törmännyt. Vaikka olenkin monta kertaa saanut huomata, että "liiallisesta" rehellisyydestä rangaistaan.
18.11.2005 18:17
Ehdottomasti pitää sanoa suoraan, jos ei kiinnosta. Ihmeellinen logiikka herätellä miehessä turhia toiveita ensin lähtemällä treffeille ja sen jälkeen ilmoittaa, että ei kiinnosta.
18.11.2005 18:07
Lukaiseppas yrmion teksti... liittyy aiheeseen.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000011916290
16.11.2005 20:13
Ehkä häntä hävettää hänen oma "suorituksensa".
Nuoren miehen ja välillä vanhemmankin miehen luonnolle voi ottaa, jos eka kerralla homma menee syystä tai toisesta enemmän tai vähemmän puihin esim. ei seiso tai ns. kolmen minuutin muna(us) iskee....
16.11.2005 20:11
Kenen mielestä on miehekäs lyödä ja ketä?
Luuletko miehien ihan yleisesti ajattelevan, että lyöminen on jotenkin miehekäs?
Ehkä tilanne oli tuollainen joskus 50-luvulla, mutta minun käsittääkseni nykyään lyömistä pidetään joko lapsellisena, typerä ja/tai jonkinlaisena henkisen heikkouden merkkinä.
Naista hakkaava mies on eläinkunnan alinta kastia minun mielestä, kissankin kohdalla minun autossa jarruvalot syttyvät....
16.11.2005 19:40
Mielestäni nainen on fyysisesti kauneimmillaan, kun BMI 20-25 välillä ja kurvit kohdallaan.
Merkitseekö sinulle ensin paino vai itse ihminen?
- Paino ei merkitse minulle paljoakaan, jos luonteenlaatu, elämänasenne ja arvomailma on kohdallaan.
14.11.2005 20:46
658 / 661