Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
richartti
profiilit
richartti
richartti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
177
Kommenttia
13196
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Empä ole tuollaiseen väittämään ennen törmännyt. Vaikka olenkin monta kertaa saanut huomata, että "liiallisesta" rehellisyydestä rangaistaan.
18.11.2005 18:17
Ehdottomasti pitää sanoa suoraan, jos ei kiinnosta. Ihmeellinen logiikka herätellä miehessä turhia toiveita ensin lähtemällä treffeille ja sen jälkeen ilmoittaa, että ei kiinnosta.
18.11.2005 18:07
Lukaiseppas yrmion teksti... liittyy aiheeseen.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000011916290
16.11.2005 20:13
Ehkä häntä hävettää hänen oma "suorituksensa".
Nuoren miehen ja välillä vanhemmankin miehen luonnolle voi ottaa, jos eka kerralla homma menee syystä tai toisesta enemmän tai vähemmän puihin esim. ei seiso tai ns. kolmen minuutin muna(us) iskee....
16.11.2005 20:11
Kenen mielestä on miehekäs lyödä ja ketä?
Luuletko miehien ihan yleisesti ajattelevan, että lyöminen on jotenkin miehekäs?
Ehkä tilanne oli tuollainen joskus 50-luvulla, mutta minun käsittääkseni nykyään lyömistä pidetään joko lapsellisena, typerä ja/tai jonkinlaisena henkisen heikkouden merkkinä.
Naista hakkaava mies on eläinkunnan alinta kastia minun mielestä, kissankin kohdalla minun autossa jarruvalot syttyvät....
16.11.2005 19:40
Mielestäni nainen on fyysisesti kauneimmillaan, kun BMI 20-25 välillä ja kurvit kohdallaan.
Merkitseekö sinulle ensin paino vai itse ihminen?
- Paino ei merkitse minulle paljoakaan, jos luonteenlaatu, elämänasenne ja arvomailma on kohdallaan.
14.11.2005 20:46
Kyllä se seksin harrastamisen tulee pysyä lain sallimissa rajoissa.
Seurustelusuhde vaatiikin sitten hieman enemmän henkistä kypsyyttä, joten seurustelu voisi tulla kyseeseen ehkä jostain 22:sta ylöspäin 40:een asti.
14.11.2005 20:20
Sanoisin, että ihmiset ovat erilaisia ja reagoivat asioihin eri tavalla. Ei pitäisi yleistää. Toiset pystyvät elämään pettämisen kanssa, pettäjänä ja/tai petettynä kaikin puolin ihan hyvän elämän.
"....Petettty tulee katkeroitumaan koko ajan enemmän ja enemmän. Viha hänen sisällään vain kasvaa ja kasvaa. Joskus tämä viha voi purkautua tuhoisin seurauksin, johtaen toisen kuolemaan. Mutta viha voi jatkua pitkään myös sisäisenä ilman ulospurkautumista, tällöin petetty masentuu ja hänelle tulee muitakin mielenterveysongelmia esim. ahdistusta...."
Jotkut ihmiset ovat vain henkisesti heikkompia. Samat mielenterveydelliset ongelmat tahtovat näille samoille ihmisille puhjeta milloin mistäkin syystä esim. työperäinen stressi, työttömyys, lapsettomuus, peliriippuus jne, jne, jne.
09.11.2005 19:52
Ostiko sinut samasta verkkokaupasta, mistä ne rikkaat jenkkiblösöt ostavat ne venäläisetkin vaimot?
Et ole ilmeisesti etsinyt miestä täältä pohjoisesta, kun ei ole täällä yhtään ladyä näkynyt. Toisaalta terve menoa jenkkilään, toivottavasti et tule maitojunalla takaisin.
07.11.2005 22:30
b) luottotiedot menneet
- Tähän tökkää tosi pahasti. Kyllä kaikissa elämäntilanteessa pitää pystyä elämään sen hetkisen tulotason mukaan.
Jos ei omat rahat riitä ruokaan ja vuokraan niin sitten sossun luukulle, eikä kulutusluotolle.
07.11.2005 21:46
Mutta vaimolla kyllä.
07.11.2005 21:31
Tämä on ilmeisesti sitä naisen logiikka, jota minä en ymmärrä ollenkaan.
Eikö olisi paljon helpompi näpäyttää miestä pistämällä jalat ristiin. Eikö ole ihan turhaan rankaista vaimoa ja lapsia, sinun ja miehen typeryydestä?
02.11.2005 22:55
Jotenkin tuollaisesta ehdottomasta kieltäytymisestä tulee sellainen vaikutelma, että seksi on varmaan sitten muutenkin sellaista "lauantai-iltana pimeässä peiton alla lähetyssaarjassa"-tyylistä, siinä tapuksessa, ei kiitos.
Mutta jos seksi on muuten hyvää, estotonta ja molempien mieltymykset huomioon ottavaa, niin siinä tapauksessa suihinoton puuttuminen ei ole niin merkittävä puute.
02.11.2005 22:35
Ehdottomasti siistitty karvoitus tai posliini. Ei ole hääviä sukeltaa kieli pitkällä jalkoväliin, jos tulee ensimmäisenä suu (ja silmätkin) täyteen karvoja...
02.11.2005 22:07
TÄRKEÄ TIEDOTUS:
Elämässä on paljon tärkeämpiäkin asioita, kuin jonkin nolon "salarakkaan" ilmaiset silikonitissit.
01.11.2005 22:26
On se hyvä, että sitä voi nykyään purkaa pahaa oloaan julkisesti ja anonyymisti. Mihinhän katkeroituneet ja pettyneet naiset ovat ennen internetin ihmeellistä aikaa saaneet pahan olonsa puretuksi?
Onhan se tietenkin kamala pettymys, että ei mies huolinut sinua omaksi kullakseen, vaan jatkoi sen oikean etsimistä.
Päivän mietelause:
"Aina ei vain tärpää vaikka nykisi, sanoi kalamies."
01.11.2005 19:58
Tuo viesti ei ainakaan parantanut kenenkään naishitsarin mainetta miesten keskuudessa...
27.10.2005 20:59
Paljon on positiivisiä piirteitä, mutta kun kerran pyydät etsimään mahdollisia vikoja, niin listaanpa sitten sellaiset asiat mitkä minua voisivat hidastaa:
- Koira
(jossakin tapauksissa melkoinen rasite)
- Ahkera tekemään ja harrastamaan
(jatkuva touhotus saa minut stressaantumaan)
- Hissukka, ujo uusien ihmisten seurassa
(hissukoiden annan olla rauhassa, en halua häiritä)
- Jooga
(tuskin olet yhtään minun tyyppiä, jos harrastat joogaa)
27.10.2005 20:23
Bodarit eivät ole minun makuuni.
30.09.2005 21:50
Tässä listattuna kummastakin 3 mielestäni tärkeintä ominaisuutta:
(ei missään paremmuusjärjestyksessä)
1) Itsenäisyys, omavaraisuus,...öö..matkailu
2) Iloinen ekstrovertti (miten ilmenee?), kaunis hymy,...öö..eronnut.
Ihan liian puutteelliset tiedot valintaa varten. Eihän tuossa ole juuri mitään sellaista kerrottu, joka todella vaikuttaisi valintaan paitsi, että numero 1 saattaa olla varattu.
29.09.2005 20:46
658 / 660