Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
richartti
profiilit
richartti
richartti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
178
Kommenttia
13220
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä en kyllä oikein ymmärtänyt mitään tuosta tekstistä. Tarkoitatko, että sinun ystävien poikaystävät kertovat sinulle miten sinun pitää elää? Kuka sinulle on kateellinen ja mistä syystä?
Hanki oma elämä. Sillä siitä pääsee.
13.12.2005 19:50
Siellä varmaan luki, että yli 100kg niin pääsee tosimiesten kerhoon.
Eipä silti, minä en halua kyllä kumpaankaan kerhoon. Minulle riittivät päiväkerho ja 4H-kerho =D
12.12.2005 21:04
Vaikuttaa hyvin tutulta kuviolta. Vaimollani oli tosin paljonkin kavereita ja 2 ns. bestistä. 1-2 vuotta seurusteltuamme hän oli jo "hyljännyt" kaikki kaveri ja pari vuotta myöhemmin loppui kaikki yhteyden pito myös näihin bestiksiin.
Minun kavereistani hän ei ole koskaan pitänyt ja jos minä haluan tavata kavereitani...niin voi herranen aika. Kerran tai kaksi kuukaudessa vietän saunailtaa kavereideni kanssa ja kestän sitten sen parin päivän mykkä koulun ja mökötyksen.
10.12.2005 21:40
Paha mieli? Miksi?
Ei ymmärrä, minuun seksi vaikuttaa aivan päin vastoin.
09.12.2005 19:14
Yleisin syy taitaa olla se, että mieli monenkin asian suhteen kummasti muuttuu, kun promillet haihtuu....Erittäin todennäköisesti ne eivät odota sinun soittoa, sellainen ei ole käsittääkseni miehillä tapana.
Jotkut "pelimiehet" keräävät puhelinnumeroita ihan kaiken varalta. Nämä miehet saattavat sitten "saannin" heikennytty yllättäen soittaa vaikka puolen vuoden päästä ja kokeilla onnistaisko.
08.12.2005 18:14
Saunakeskustelujen aiheet liittyy 99%:sti työhön, autoihin, elektroniikkaan, urheiluun, harrastuksiin tai ryyppäämiseen.
Tuo puuttuva 1% voi olla mitä tahansa muu aihe kuin seksi, naiset tai parisuhde. Näin "tylsiä" on ukkomiesten saunakeskustelut.
07.12.2005 21:49
Samaa mieltä
07.12.2005 10:18
Sosiaalisia perusteita on monenlaisia. Mielestäni vieraan miehen lapsen synnyttäminen (kuten myös jo pelkkä pettäminen) vaikuttaa hyvinkin monella tapaa sosiaalisiin olosuhteisiin (tapauksesta riippuen).
Siis tämä kaikki tällaisena ajatusleikkinä.. :)
07.12.2005 10:14
Eli ihan normaalisti.
06.12.2005 21:35
Kumppaneita on silloin liikaa, jos se alkaa häiritä joka päiväistä arkielämää.
Itseäni ainakin ahdistaisi pitemmän päälle, jos aina ruokakaupassa tai ravintolassa käydessämme vaimolleni tulisi juttelemaan joku vanha "hoito" tai puhelin työntäisi viikottain jos jonkinlaista viestiä näiltä entisiltä miehiltä.
06.12.2005 21:16
Siis lantion ja reisien sisäpinnan raskausarvethan eivät johdu raskaudesta vaan lihomisesta tai teini-iässä tapahtuneesta nopeasta kasvuvaiheesta jolloin tytölle kasvaa naisen muodot :)
Lihomalla hankittuja arpia sietää hävetäkin, mutta nämä muut kannattaa kantaa ylpeydellä häpeilemättä.
06.12.2005 20:55
Itse ymmärrän ja hyväksyn abortin. Monessa tilanteessa se on mielestäni jopa ainoa oikea ratkaisu.
Itse en esimerkiksi hyväksyisi vaimoni synnyttävän esimerkiksi toisen miehen tai raiskaajan lasta, omaan perheeseeni eli tilanne olisi ulos tai abortti....
06.12.2005 20:49
En usko koskaan tapaavani niin vastustamatonta(=täydellistä) yksinhuoltajanaista, että edes yrittäisin sopeutua elämään ns. uusioperheessä.
06.12.2005 20:21
Hiljaista hissukkaa jaksaa kuunnella paljon pidempään.
Ajoittain työpaikalla ottaa kupoliin se muutamien "kanojen kotkotus", milloin mistäkin turhan päiväisyydestä.
Puhuisivat vähän ja VAIN asiaa!!
06.12.2005 19:38
Ainakin joissakin tapauksissa "rakastuneet" ihmiset ovat sopeutuneet varatun aikatauluihin käsittämättömän hyvin...
Jotkut väittävät olevansa erittäin tyytyväisiä ja onnellisia siihenkin, että heillä on edes joku, jota odottaa.
Se kuinka järkevää on odottaa, myötäillä ja elätellä toiveta pettävän ukkomiehen suhteen on varmasti hyvin tapauskohtaista.
06.12.2005 13:32
Ilmeisesti kukaan miehistä ei ollut "se oikea", kun aikataulut eivät sinulle kelvanneet. Toivottavasti löydät vapaiden joukosta sen miehen, jonka suhteen olet valmis jostamaan omista aikatauluistasi.
Aivan samanlaisia peräänsoittelijoita löytyy kyllä varatuista ja vapaista naisistakin.
Miehissä taitaa olla enemmän niitä, jotka soittelee kaikille entisille heiloille tai joskus tapaamilleen naisille siinä toivosta, että joltakin heruisi...
04.12.2005 20:47
...läpsiä pyllylle outoja naisia, eikä kyllä tuttujakaan. Taitaa olla aika harvassa naiset, jotka siitä pitävät.
04.12.2005 20:36
Eli koska sä et halua käydä baareissa, niin sun miehesikään ei saisi käydä? Joopa, joo. Tuossa on kyllä jotain tuttua naisen logiikkaa, mitä minä en aivan ymmärrä.
Miksi muuten luulet, että miehesi ei uskaltaisi päästää sinua yksin baariin?
Minua ei häiritse mitenkään, vaikka vaimo lähteekin välillä ystäviensä kanssa baariin. Pikemminkin ihan hyvä, kun käy "tuulettumassa".
26.11.2005 15:53
Pettääköhän Kake vaimoaan Reijon vai Eskon kanssa? Hehehhh...
Ei ole ollut meidän työpaikalla ongelmia pettämisien kanssa, kun ei ole ainuttakaan naista töissä eikä viinaakaan tarjota kuin aperetiivi ennen ruokaa ja konjakit jälkiruokakahvin kera.
Vaimokin joutuu omissa pikkujouluissa miettimään pettääkö minua Satun vai Kaisan kanssa.
26.11.2005 15:41
Kyllä tuo Palin voittaa Hutsu-Ketolan kymmenen-nolla.
25.11.2005 20:52
658 / 661