Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
chippie
profiilit
chippie
chippie
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
184
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sanoit ettei nykyään enää tuollaista femme-lesbojen syrjintää esiinny..
Valittavasti et ole ihan oikeasssa.. :/
Onhan se tietenkin ihan eri luokkaa kuin aikoinaan, mutta kyllä olen saanut monesti tapella asian kanssa, ennen kuin minut hyväksyttiin sellaisena kuin olen..
alkuun sai koko ajan kuulla, vihjailuja hetskutytöstä tai bissestä joka haluaa vaan kokeilla ja kukapa minua olisi lesboksi uskonut, kun niin nuorikin olin ja Bi-seksuaalisuus oli NIIN muodissa...
Yritin kai jossain vaiheessa itsekkin jotain muille todistella, leikatessani lyhyen tukan ja lopettaessani hameiden ja meikin käytön...
Se vaihe meni pian ohi..
nykyään suurin osa kuitenkin jo tietää, mikä olen naisiani, eikä siitä sen enempää.
Vielä joskus tulee kuitenkin tilanteita jolloin minua ei oikein oteta tosissaan.
Minä kun sanon asian suoraan jos tulee puhe, mutta en enää aio enkä jaksa ruveta muille mitään todistelemaan. Saavat ajatella puolestani mitä tahtovat.
Tärkeintä on että läheisimmät ystäväni ja minulle tärkeät ihmiset tietävät, ymmärtävät ja hyväksyvät minut sellaisena kuin olen.
06.10.2004 13:05
Hmm..
Tähän viestiin minun ei kai kuuluisi näin femmenä vastata, mutta joskus ihmettelen ihmisiä jotka ihmettelevät näitä asioita..
Ehkä siksi kun itselläni on niin paljon ystäviä, jotka nyt ovat enemmän tai vähemmän kaukana femmestä..
Ja taas sitämyöten olen kyllä jo huomannut, ettei kukaan tätä poikamaisuuttaan ole itse valinnut, tai ruvennut jotenkin korostamaan kaapista tulon jälkeen.
Jokainen vaan on ollut oma itsensä.. Onhan osa yrittänyt jopa mukautua jossain vaiheessa yhteiskunnan normien mukaiseksi naiseksi, yleensä huonolla menestyksellä..
eivät he tuntisi oloaan kotoisaksi minun vaatteissani, enkä minä heidän..
jokainen tyylillään ja hyvä niin.
06.10.2004 12:46
Huomasimpa tuossa jokunen viikko sitten muuttaessa, kuinka paljon sitä tavaraa oli taas kertynyt..
Oli kaikenlaista krääsää, jota oli säilyttänyt vain, koska "sitä voisi vielä EHKÄ jonain päivänä tarvita.." ja joistan turhista tavaroista en vain yksinkertaisesti pysty luopumaan, koska niillä on niin paljon tunnearvoa..
Kyllähän minä tietysti ilman niitä pärjäisin, mutta en tahdo..
Eikä sen väliä, vaikka vähän turhaa tavaraa hamstraakin, tiedän kuitenkin mitkä asiat minulle todella merkitsevät ja ovat tärkeitä..
06.10.2004 12:31
Hei jee, ekan kerran oon rekisteroitynyt ylipäätään yhtään mihinkään.. :)
Nimimerkin löytäminen oli hankalapaa kun olin aatelly, mut typy se tämäkin.. ;)
Ja oikeastaan ihan kiva vaihtaa, kun noita typyjä tuolla keskusteluissa olikin jo lauma :)
Pitäs vielä jotenkin saada se kuva tonne galleriaan...
06.10.2004 11:56
10 / 10