Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kpf-
kpf-
kpf-
Vapaa kuvaus
Täyttä ymmärrystä vailla... Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Liittynyt 21v sitten
3
aloitusta ·
11
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vaan sinä taidat asua, voisin kuvitella, 20m² betoni kennossa jossa ikkuna metsäänpäin, eikä varmaan hääppösesti mene muutenkaan.
Suhteutin varantoni nyt johonkin, että sinäkin ymmärrät, jos... ymmärrät, hah!
Ookko kuullu, että KATEUS voittaa voimassa kiimankin... heheheheheheheheheheh!!!!!!!!!!!!!
jatka vaan masturbointiasi buuuuuaaaahhahaaaaahahahaaaa!
08.04.2010 16:32
Suunitelma tuli tehtyä ajoissa.
plätää on sen verran että 10 vuoden vuokran voin maksaa käteisellä;
kädentaitoja on myös senverran laajasti, että ennenminkin mietin, mitä haluaisin tehdä, kun että mitä osaisin tehdä.
Sitte kun eurot lopuu, niin funtsataan uudestaan, siihen asti ainakin meinasin nauttia elämästä ja tehdä juuri sitä mikä kiinnostaa.
Ps. "pikkasen hullu saa olla mutta, ei tyhmä...
08.04.2010 15:13
Parasta aikaa ja siintä täytyy nauttia, mulla tuli mittari täyteen samaa duunia melkeen 30 vuotta, enkä ihan heti uutta paikkaa kaipaakkaan.
S...tanan kellokortti, vihoviimenen keksintö.
Ykskin aamu, kun oli kellon vinoillessa aamu kuudelta jo valmiiksi herne nenässä, niin siitä se lähti, kivi kengässä, metri lunta auton päällä, -27pakkasta, v...tutti, joku mummokin siihen eteen skodan kanssa jumittu, ajo 60 aluella 40 ja ohi ei päässy, minä neljän metrin askelin kohti kellokorttia ja leimasin itteni sisään... 5sekuntia myöhässä!
Sillon mä aattelin: onks tässä mitään järkee.
Muutaman kuukauden funtsasin ja puhalsin pelin pokki.
Nyt on (vielä) ok- olo.
08.04.2010 02:32
Mulla se sama keppi, taas posti jumissa, toimi muutaman päivän, onko kellään varmuutta että syy on siinä ja onko muita vaihtoehtoja?
01.02.2010 12:01
sitä mukana tarvi kantaa, riittää että pihalla sellainen on, siinä muiden kivenkäsittely laitteiden joukossa.
Onko olemassa jotain muita kiviaiheisia sivuja jonne kuvia voisi laittaa?
27.06.2008 08:14
käytössä Venäläinen stereomikroskooppi "vain" 8,75* ja on ihan riittävä
27.06.2008 08:08
Pääkaupungista itään on vanha hylätty hopea/kulta kaivuu paikka, iäkkäämmät paikalliset ihmiset saattavat tietää siintä enemmän, itse kävin lähellä sitä ja löysin sinisiä kiviä, joita asiantuntijan mukaan esiintyy siellä jossa kultaa on.
Ajattelin käyttää jokamiehen oikeutta ja esim. marjakorin (metallinilmaisimen) kanssa käydä katsastamassa paikka
14.02.2008 14:18
Sitten joskus kun/jos ajokortin saat, niin ymmärrät jotakin tieliikenne säännöistä, ei "helsinki" ole sama kun moottoritiellä ajaminen.
T. LP
13.10.2007 09:59
se oli Meteorologi
03.08.2007 09:23
metritavarana löytyy esim. pakastimen tai jääkaapin oven tiivisteen sisältä.
Se on sitä leikattavaa.
25.05.2005 12:37
kaliumhydroksidi oli varmaan se suurin syy astioiden tuhoutumiseen, pyykinpesussa käyttivät.
Itse olen käyttänyt hyödyksi moottorin osia putsatessa ph 14
02.03.2005 14:32
1 / 1