Viimeyönä 02.08.2007 klo. noin 00.40 näin yöllisellä taivaalla tosi upean tulipallon jollaista en tähän ikään mennessä ole ennen nähnyt ja ikää minulla on jo yli 50.Ajattelin vaan että mahtoikohan olla ketään muita todistamassa upeaa ilmiötä.Tähden lentoja olen nähnyt aiemminkin mutta tämä oli jotain ihan muuta.Liekö jokin meteoriitti.
UPEA TULIPALLO YÖ-TAIVAALLA
annemummi
5
1191
Vastaukset
- Tau Bootis
Olet oikeassa se oli meteoriitti
- niin se oli
mahdollisesti meteori. Meteori on maan ilmakehään saapunut meteoroidi ja siitä tulee meteoriitti vasta sitten, jos/kun se tömähtää/loiskahtaa planeetan pinnalle. Meteori palaa täysin maan ilmakehässä.
- kun kysyttiin, että
näkikö kukaan samaa. Juntit. Mutta hei, muista täyttää tulipallolomake URSA:n sivuilla - havaintosi saattaa olla tuiki tärkeä.
se oli Meteorologi
- Progressia
http://www.avaruus.fi/
Vanha säiliö irrotettiin ISS-asemasta ja päästettiin putoamaan/palamaan Maan ilmakehään.
Mikäli putosi hieman luultua nopeammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482523
- 1801768
- 921608
- 691603
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61025- 80978
- 71925
- 66895
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188864- 65857