- http://youtu.be/NF656-zAwS4
Nää uudet uppoo. - Jotenki mä oon aina luullu, et tollasissa konserteisssa ihmiset istuu hiljaa ja arvokkaasti, mut tuollahan oli ihan kunnon meininki. :)
- Kantri puree aina. :)
- http://youtu.be/Ufsd1mbRDik
Nuoruuteni ihana laulu ja puree edelleen.. - Minun tekisi mieli ottaa kauppaan jo suurennuslasi mukaan, kun on niin pienellä noi tekstit kaikissa puteloissa.
- Pikaista paranemista sinulle. Onpas ollu todella monenlaista.
Mä en meinaa nyt uskaltaa tähän kirjoittaa, ku heti kun sanon ettei ole ollut mitään, niin takuu varmasti tulee.
Otan riskin.. En ole ollut pitkään aikaan sairas, mitä nyt noi muut kestovaivat vaivaa.. - Höh..parempi ku meijän palkkio...:P Ja ihan vaan, ku vassokuu alkoi vetistelemään.. :P Mikä nössö. ;)
- Laukku? Tyhjä laukku?? :P Vai onko siel sisällä jottain? Onhan siel jotai hyvää viiniä ja suklaata..nam..Kiitti vaan. ;))
- Piestään toi road, ku viittii meijän kaa pelleillä.. :P
- Cheekissä on monta hyvää asiaa..Ääni ja se, että sitä on niiii kiva kattoa. Kyllä sitä tämmösen keski-ikäsen pumppu jyllää nopeempaan tahtiin, ku tuota herkkua ihailee. ;)
Aah..oispa viel nuori ja nätti, nii lähtisin jahtaamaan.. - Voi sua ihana..ku ny sit oletkin, mutta olipa tosi ihana toi. Kiitti. :)
- Kukas meille muutes maksaa?? Eihän siitä ollu mitään puhetta, että kuka on maksaja?!? Hitto, meitä on huiputettu. :P
Eihän me tieteskää kerrota voittajalle, että tarina oli hyvä. Nousee pian pissi päähän. ;) - Näistä protestoinneista tuliki mieleen, että en oo vieläkää saanu tuomarointipalkkaa..Pimeenähän se kyl luvattiin, joten mää en oo varmaan vaan nähny sitä. :P
- Kukkahattutädit liikkeellä..
- Ai, että se ei sit ollutkaan ihka oikeeta...tai olihan se musaa, mut ei aitoa. :P No, hieno musaesitys se oli joku tapauksessa.
- Tosi upeita musajuttuja laitoit Tulisilla. :))
Sanokaas nyt, että oliko tossa Kitaro-Matsuri musassa panhuilua? Ihan selvästi kuulu panhuilu, mut eipä näkyny ollenkaan missään, vaikka yritin tiirata. Mä oon aina rakastanu sitä soitinta.
Toi Irwin on mun suosikki ollu iänpäivät. Olispa saanu olla viel laulelemassa täällä meille. - Huh..Yhtä tyrmistyttäviä tuo Iltalehden juttu sekä hakaristitorttu.
Nykyaikana on menty kyllä ihan hulluun suuntaan. Joka asiasta etsitään jotain, mistä saadaan nokkiintua eli ollaan liian herkkähipiäisiä. :) - Juu...koville otti, ku enhän mä ny sentäs koko aikaa kirjotellu. ;)
- Meinaakko, että ne ekat kirjoitukset jäi huomioitta? Mä annoin ykköskirjotukselle täydet pisteet. ;))
Laastaroi syrämmes, ettei tuu verenhukkaa.. ;) - Sit vaan käyt kiinni ku sika limppuun. :)