- Mä en tajua, että miten tuolla Youtubessa oli nyt paljon helpompi toi homma.. Tarvinnu muuta ku kopioida ja liittää..En ole kyl ennen huomannu tota juttua. Jos joskus olen jotain laittanut ,niin olen aina tarvinnu poitsun apua. :)
Terv. Onnellinen "nörtti".. :)) - Tuota musaa vois kuunnella aina silloin, kun menee väsähtäneenä iltapäivähuilille. Oli niin lepposaa. :)
Olipas tolla likalla notkeet lanteet. Mietin tossa ku kattelin, että vieläköhän omakin lantio noin heiluis..Sit oli vaan myönnettävä, että miksi se nyt heiluis, ku eihän se ole heilunu koskaan. :P - Kiitos teille kaikille. Saitte mulla ihan tipan simmuun.
- Kiitos vaan Taikikselle kisan järjestämisestä. :)
Mulla oli vaan yksi pikku pätkä tekstiä. Numero kasi eli Koville otti. Kyllä se koville ottikin, että sain suollettua tuonkin jutun. :P Tarvi olla kolme komeeta mieshierojaa, ja yksi lihaskimppu syöttämässä mulle viinirypäleitä, että sain pönnättyä tuon. ;)
Eipä se pisteitä saanut, mutta kyl kannatti...;)))
Mä en kyllä tajuu, mitä ihmeen kirjailijoita ja runoilijoita tälle palstalle on eksyny, ku kaikilta oli noin paljon kirjoituksia..Ootte te kyl hyviä.huh... :P - Kyl taitaa naapurin miehelläki olla hyvä syy, ku kulkee sun kotis ohi. ;)
Tuosta iästä..eihän se ole mikään este mihinkään. Eiks ole ihanaa, kun on vipinää? :)) - http://youtu.be/W379rP-rzDU tässä...
- Tuo laulu on mulle erityisen rakas. Samoin kuin Johanna Kurkelan -Sun särkyä anna mä en-. Tuli kuunneltua noita, kun isä sairastui ja kuoli vajaa kolme kuukautta sitten..
- HERRANJESTAS!!!!!!!!!!! SE TULI TÄNNE!!!!!!! Vitsi..mä oon niiiin fiksu....:))))))))))))))))))
- http://youtu.be/F3vCB3YBMUo
- Eii...ihan oikeesti, mä en osaa laittaa noita linkkejä. Mulle on opetettu se monta kertaa, mutta eipä se vaaan onnistu. :) Oikeestaan ihan nolo juttu. :P
Kokeilen, jos onnistun... - Tuosta laulusta oon kans aina tykänny. Ihana toi video, ku lopussa istuu siinä sen vanhan miehen vieressä. :)
- Voihan aloittaja myös vähän "kompastella" pihalla, niin naapurin mies tulee saattamaan kotia. Siinä voit sit kiitokseksi keittää kaffeet. ;)
- Laulu -Mun koti ei oo täällä- oli yks sellanen, joka kyllä osu ja uppos. Hänellä on kyllä niin nätti ääni.
- Tuohan olikin tosi tuttu toi Kurjet. :)
Vähän mua hymyilyttii, ku kirjoitit että olet kallistumassa nostalgisen musan puolelle. Meneeköhän se niin, että kun tulee tiettyyn ikään, niin sitä tulee kaihoisammaksi..Mä olen itsessäni huomannu sellasta. - Olipa niiiin sulonen pikkumies!! :)) Veti niin tosissaan tuota laulua!
- Laittaisin linkin, jos olisin sen oppinut...;)) Tolla Demisillä on esim. sellanen biisi ku FOREVER AND EVER. Tää laulu on just se, mitä erityisesti kuuntelin pikkulikkana salaa peiton alla. Kasetti ku oli siskon. :))
Toi Jippu Irina ja Anna Puu on munkin mielestä sellasia, joista en erityisemmin pidä. Chisulla on joitaki kivoja lauluja. :) - Minun pisteeni:
10 pistettä numerolle 1, Kylläpä kesti.
8 pistettä numerolle 10, Tämän tytön tarina.
6 pistettä numerolle 19, on the road. - Ei muuta ku keksit oikeen paljon tekemistä sinne pihalle, niin voit samalla siinä kuikuilla. :) Tai heittäydy pulaan, niin tulee apuun. ;)
- Äänet numeroille: 1 ja 10.
- No, onkos näkyny naapuria? :)