- En minä ainakaa haikaile minkään perään. Olen täysin tyytyväinen just tähän mitä nyt on.
- Voi vitsi..miksen mää tota keksiny?!? *ihan vihreenä*. :P
- Jes..Saahaan varmaan pimeenä, nii ei kukaan pääse karhuamaan. ;))
- Kaippa mä sit tuun. Ööh..Saaks siitä palkkaa??? ;)
- Juu..uskotaan...imuäänistä huolimatta...;))
- Onhan täällä live-elämässäkin ihmisiä, jotka muistelee ja kaivelee menneitä koko elämänsä. Ei osata päästää vanhasta irti. :)
Onneks en voi muistella, ku ei vaan muista mitään. - Elä narraa. Näin jo kilometrien päähän, ku törrötit huulias Koltiksen suuntaan. ;))
- Ööh,,miten se sit toimii? Jos tuun tuomaristoon, nii valitsenko minä sait itse (itseni ;) ) jonkun, jonka haluan voittajan vai miten tää menee? Mulla lyö taas nuppi tyhjää.......:P Ei tapahdu pollassa yhtään mitään.
- Jaa..et ois sit miestenki päivä.. No, onnea ny sit vaan. Mies ja käymälä sopiikin hyvin yhteen.
- Hyyii..täällä vaan nuoleskellaan..:P :)))))))))
- Minäkin oon kylmästi heittäny pois tavaraa, ku ei meinannu saada kaappeja enää kiinni. :)
Sitähä vois muutes laittaa tavaraa laatikkoon ja päälle lappu, ettei saa koskea. Jättää se laatikko sit pihalle, niin takuulla on pian tavara teheny kauppansa. ;) - Oho..-pz- on selvännäkijä, ku tietää vastauksen jo ennen kuin kisa on pystyssäkään. ;)))
Muutes, toi oli kyl hyvä idea! :)) - Minäkin meinasin tuota kloriittia ehdottaa. Sehän on niin vahvaa, että meinaa taju lähteä, ku putelin avaa.
- Kaupasta minä... Ei mun tekemiä lahjoja kukaan huolis. :)
Niin...Jos nyt viisas olisin, niin voisin jo alkaa ostamaan lahjoja, mutta kun en nyt ole viisas, niin en osta.
Ainakaan ihan vielä. - Juu..Kissa kantsii asentaa. Eipä enää juustosuut vietä juhlia. :))
- Joskus kyllä tulee halu häipyä pois kaikesta. Olen kuvitellut itseni istumassa keskellä korpea puunkannolla, ja siinä kuuntelen vain metsän ääniä.
- Et kyl oikeestaan menettäny mitään. Minusta noi vanhat laulajat ovat kyllä menettäneet jo hohtonsa. Enempiki tuli joittenki kohalla vähän nolo olo.
- Mä en varmaan vois käyttää mitää hajustetta missään, ku porukka heti itkis naama mutrussa, et MIKÄ TÄÄLLÄ HAISEE??? :/
***** ku haisee, nii ei kukaan ihmettele mitään... :// - Meilläki oli joskus tollanen pussiton imuri. Sai todellakin koko ajan tyhjentää sitä säiliötä. Se imuri joutu kylläkin vaihtoon siksi, kun siitä häipy yhtäkkiä imuteho. Voi että, ku se nosti verenpainetta. :/
- Minusta ei oikee voittanut. Itse äänestin kakkosena laulanutta Anttia.
Äänestysraha meni oikeaan osoitteeseen. Kyllä tuli hyvä mieli, kun sai edes vähän auttaa. :)