Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
miia-kisu
profiilit
miia-kisu
miia-kisu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
10493
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No jos muutaman sanan sanon noista silikonirinnoista,nii en sitten käsitä niitä yhtään.Se on kummiski pieni osa kaikkee.:P
Muutes toi silikoni,niin on se kyllä kiukuttavaa mössöä sormissa.Sit ku tartut paperipyyhkeeseen,niin sitten sitä lirissä onkin. :))
22.02.2016 15:41
Minäkin kyllä tykkäisin,jos tuo Putous tulisi nyt lauantaisin telkkarissa.Tuota Saturday-juttua katsoin ensimmäisen jakson ja siihen se jäi.
21.02.2016 16:40
Mä veikkaan,että saat jutella silikonirinnoista. ;))
21.02.2016 14:35
Minä niin tykkäsin Akusta.Rikistä ym.,että en olis halunnu ollenkaan,että se porukka vaihtuu.
Mä en sitten ymmärrä sitä,että kun sanotaan näyttelijän olevan liikaa esillä.Sehän on heidän työtään.
21.02.2016 14:33
Sanos se..Eipä mullakaan just nyt ole ihan sellaista,jolle kaiken kertoisin.En kuitenkaan koe niin,ettenkö olisi ansainnut sellaista. :)
17.02.2016 16:10
Tuo on totta..epäröimään kun alkaa,niin se kertoo jo paljon.Silloin on parempi laittaa suu suppuun.
17.02.2016 16:08
Minullakin on ollut joskus vaikeuksia sanoa ystävä.Sitä alkaa heti miettimään,että onko tuo toinen oikein ystävä,vaan paremminkin kaveri.Mitä eroa niillä sitten onkaan.
16.02.2016 16:02
Noinhan se menee.Voi sanoa melkein,että ovat eriasteisia ystäviä. :)
16.02.2016 16:00
Olet sitten niinkuin minäkin.Välillä hölötän suuni puhtaaksi ja saatan joskus harmitellakin sitä jälkeenpäin.Se vaan menee niin,että kun alkuun pääsee,nii ei osaa lopettaa. :))
Tuo on hyvä pointti,että aina ei saa toisia rasittaa omilla jutuilla/ongelmilla.Minulla oli eräs ystävä joka aina aloitti sen valitusrumbansa.Jossain vaiheessa huomasin,että aloin välttämään tätä ihmistä.Olin jotenki aina niin lopen uupunut,kun olin ollut hänen seurassaan.
16.02.2016 15:59
Tiedän tuon varsinkin perintöasioissa.On se ihme,miten joistakin ihmisistä voi paljastua ihan karmeita käytöstapoja..ja kaikki vain jonkun omaisuuden takia.
16.02.2016 15:55
Eläimet ovat uskollisia aina.Mikäs sen mukavampaa,kun kisuli tulee viereen kehräämään ja katsoo suoraan silmiin niin hellyttävästi. :)
16.02.2016 15:54
Olipa ikävä juttu. :( Muista että kun yksi ovi sulkeutuu,niin toinen aukeaa.
16.02.2016 15:53
Teillä on aivan ihanaa ystävyyttä.Tuota voi todellakin sanoa sydänystäväksi. :) Ja intuitioon voi aina luottaa.
16.02.2016 15:52
Yleensä noin puhuessa mulla on joskus paha tapa keskeyttää,ku on muka niin kiire saada sanoa omatkin asiat.Näin käy varsinkin jos sisaren kanssa juttelee. :))
Tuo surevan lohduttaminen on todellakin vaikea asia.Ei meinaa millään löytää mitään sanoja mikä auttaisi.Usein saa kuulla,ettei siinä mitkään sanat auttaisikaan,mutta kun sitä kumminkin haluaisi jotenkin helpottaa toisen oloa.Silloin voisi ehkä hyvin ottaa käyttöön myös muut auttamisen keinot eli käydä hänelle vaikka kaupassa,laittaa ruokaa tai siivota.
Tuohon puhelintolppaan sä voit takuulla aina luottaa..;)) Pitäsköhän minunki kattella semmonen "kaveri". ;)
Sun juttuja on oikeasti mukava lukea.Harmittaa,ku loppuu kesken ku oikeen ahmii tuota tekstiä. :)
16.02.2016 15:50
Tuli mieleen kysymys,että jos olisi avioliitossa jotain häikkää tai ongelmaa,niin kenelle niistä sitten kertoo..Aika usein naiset ja tietysti miehetkin avautuvat avioliitto-ongelmissaan kavereille.
Itselleni tulee joskus sellaisia asioita eteen,että ei voi kertoa yhtään kenellekkään.Silloin kieltämättä tulee kyllä orpo olo.
15.02.2016 15:58
Tuollainen on varmasti sitten sitä tosiystävyyttä.Siitä kannattaa pitää kiinni. :)
15.02.2016 15:55
:)) Meinaatko,että se on vähän niinkuin lähtölaukaus,kun sanoo,ettei saa kertoa kenellekkään?
Tulipa tässä mieleen,että naisena luottaisin enempi miespuoliseen ihmiseen,jos jotain oikein suurta salaisuutta kertoisin.En nyt tarkoita tällä,että kaikki naiset ovat juoruakkoja.
15.02.2016 15:53
Tuosta hiljaa kuuntelemisesta,niin joskus kun itse kerron jotain,niin toisen hiljaisuus pistää kysymään,että kuunteletko sä ollenkaan? :))
Hauskan humoristinen kirjoitus.Tuota oisi lukenut vaikka kuinka pitkään. :)
15.02.2016 15:50
Minulla oli molemmat vanhemmat sellaisia,ettei mistään asioista puhuttu kenellekkään mitään.
Ainahan ihmisillä piisaa uteliaisuutta toisten asioihin.Jos ei jotain asiaa kerro,niin siitä tehdään oma versio jota sitten levitetään totuutena.
15.02.2016 15:48
Samoin olen tehnyt itse,että en kerro kaikkea.On vain pakko pitää osa jutuissa salassa hautaan asti,vaikka joskus tuntuu että olisi kiva jakaa vähän arimpiakin asioita toisen kanssa.
14.02.2016 16:29
8 / 525