Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mdk.mdk
profiilit
mdk.mdk
mdk.mdk
Vapaa kuvaus
Aloituksia
147
Kommenttia
2529
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Riisun kumisaappaani tuohon oven pieleen ja levitän sateenvarjon kuivamaan vähäksi aikaa.
Täällä on virkistävä kevätsade, mutta huomisesta eteenpäin on luvattu taas lämmintä ja aurinkoista.
Tervetuloa takaisin, SkillaN, "häämatkalta"! :)
Hiljaista on ollut, kun et ole ollut pyörimässä täällä pirtissä.
Minä olin kapungilla eilen koko päivän.
Tarkoitus oli ostaa hiukan keväthepeniä, mutta entinen tyyli: - kierrä ja katso ensin mitä kaupoissa on ja osta sitten - ei toiminut enää!
Kun olin kävellyt kaupasta toiseen muutaman tunnin niin en sitten enää jaksanutkaan palata sinne missä oli parhaat apajat! :)
Kengätkin aioin ostaa, mutta eihän sellaiset kapeat ja pitkät kengät enää mahtuneet turvonneisiin jalkoihini.
Olin kyllä väsynyt kun ajoin takaisin kotiin ja ajattelin että tietää alkavansa olla vanha kun ostoksilla ollessa jaksaminen loppuu ennemmin kuin rahat :DD
Kiitos kahvista ja ihanasta leivoksesta!
Hyvää torstaita kaikille!
14.04.2005 10:06
Minusta tuli aamuvirkku jo pienenä kun olin niin ahne kahville!
Kahvia meillä ei lapsille annettu, mutta huomasin että sitä periaatetta voi kiertää jos oli aamulla aikaisin tuvassa kun äiti ja isä joivat aamukahvia.
Silloin sain minäkin pienen tilkan kahvia heidän seurassaan.
Muu sisarusparvi nukkui eivätkä tienneet mitään että minä jo olin juonut kahvia, tuota kiellettyä juomaa!
Kyllä menettää paljon kevät- ja kesäaamuisin jos nukkuu pitkään.
Luonto tuntuu olevan juuri aikaisina aamutunteina täynnä elämää ja elinvoimaa.
Työelämässä ollessani menin aikaisin nukkumaan, harvemmin minua näki enää 21.30 jälkeen hereillä.
Nyt taas saatan kukkua pikkutunneille asti, mutta voinhan korvata unenpuutetta nokosilla päiväsaikaan.
12.04.2005 11:16
Toivottavasti huomenna paistaa aurinko siellä teilläkin!
Meillä on ollut ihanan aurinkoinen päivä, olen ollut tontilla ja leikellyt ruusuja ja muita pensaita, haravoinut roskia pois ja vienyt kaatopaikalle.
Nyt kuumentaa naamaa kun olen ollut monta tuntia ulkona.
Kiva istahtaa vähäksi aikaa kahvikupposen ääreen.
Ja olin tietysti vähän uteliaskin, kuinka meidän emäntämme alkaa toipua ;D
11.04.2005 18:44
lehtiä, en aina puskauutisia :DDDD
11.04.2005 14:25
syystä, että titteli kuului vaan Dianalle ja nyt Camilla on saanut saman arvonimen.
11.04.2005 14:21
On maanantai ja kaikesta päätellen emäntä ei ole onnen huumasta vielä selvinnyt.
Toin tähän kimpun pikkuruusuja ja onnittelen!
Ja itsepalvelusysteemillähän täällä tarjoilu sujuu! Pakasteesta otan hiukan kahvileipää sulamaan muille vierailijoille.
Nyt menen tontilleni leikkelemään köynnösruusuja matalammaksi.
Heippa!
11.04.2005 12:22
Nyt kehoittaa Suomi24 etusivullaan "keskustelemaan" siitä mainitsemastasi kuninkaallisesta parista :)
11.04.2005 12:11
oli selvä hääseremonioitten yhteydessä, Princess of Wales.
En ole yrittänytkään antaa käsitystä että pitäisi uskoa kaikki mitä media kirjoittaa.
Tuon hevoskuvan, josta mainitsin, olen omin silmin nähnyt. Ja monta muutakin vastaavanlaista pilakuvaa.
Kai he ovat tosissaan rakastuneita toisiinsa kun kaikesta hälinästä huolimatta uskaltavat mennä naimisiin monien vuosikymmenien jälkeen.
Ja voi vaan toivoa, että rauha kuninkaallisiin piireihin palautuu.
Pysytään me tässä itseämme koskevassa aiheessa, vanhenevassa naisessa, mikä meissä on niin peloittavaa ja irvailtavaa.
11.04.2005 11:42
on ajankohtainen arvostelun kohde.
Englantilaisilla internetsivuilla on prinssi Charlesia esittävä kuva, kun hän istuu hevosen selässä - ja hevosen pää on Camillan pää!
Camilla on luultavasti eräs maailman vihatuimmista vanhenevista naisista.
Häntä pidetään rumana, huonosti pukeutuvana ja jolla on hoitamaton kampaus.
Mutta hän ei ole ainoa irvailun kohde.
Moni 50+ nainen, joka ei enää kuulu synnyttävään ikäluokkaan, joutuu karkeitten pilojen ja irvailun kohteeksi.
Heitä rankaistaan siitä, etteivät he enää ole kauniita, seksikkäitä eikä "lihamarkkinoilla"
menestyviä.
Ei ole niinkään tavallista puhua vanhoista kaljupäisistä tai läskimahaisista ukoista.
Puhutaan harmaitten ohimoiden charmista.
Miksi ei kukaan puhu selluliittireisien mystillisestä tenhosta? Tai boxeriryppyjen sielukkaasta kauneudesta?
Vanheneva nainen edustaa meidän matkaamme kuolemaa kohti, varisemista kuin syksyn lehti.
Vihaamme kuolemaa.
10.04.2005 22:30
Lähdin pienelle iltalenkille taskulamppu kourassa ja pokkesin katsomaan, onko täällä enää ketään.
Otan teetä termoksesta ja teen pienen näkkärivoileivän, ennenkuin jatkan matkaa kotiin.
Meillä on ollut ihana kevätpäivä. Sen verran olin päivällä sisällä että katselin prinssi Charlesin ja Camillan vihkitoimitukset.
Kyllä kai he varmaankin ovat tosissaan rakastuneita toisiinsa kun monen vuosikymmenen jälkeen päättivät kaikista puheista huolimatta mennä naimisiin.
Hyvää yötä, kauniita unia!
10.04.2005 00:27
Näin, että Ajomies oli antanut sinulle linkin missä kerrottiin skypestä, mutta se hävisi alta aikayksikön.
Ymmärrän hänen äreytensä - tällä kertaa.
09.04.2005 08:32
Ainakin täällä Ruotsissa on sattunut paljon tapauksia, missä pankkiautomaatteihin erikoistuneet liigat ovat asentaneet magneettinauhanlukijan, samoin kameran ja ovat nähneet minkä koodin asiakas on näppäillyt. Sitten vaan tekemään uusi kopio kortista ja tyhjentämään pankkitili.
Jos haluaa välttyä tällaiselta, kannattaa käyttää automaatteja, jotka ovat julkisten rakennusten sisällä, eikä jossakin ulkopuolella.
08.04.2005 20:57
Niin aurinkoisena ja kirkkaana alkoi päivä. Puolenpäivän aikoihin alkoi pilvistyä ja nyt sataa ja jyrisee.
Kesti vähän aikaa ennenkuin tajusin, mistä jyrinästä on kysymys.
08.04.2005 16:22
välillä mennään ylös, välillä taas alas.
08.04.2005 14:02
Rupesin kerran pesemään ikkunoita ja yksi ikkuna oli tiskipöydän takana, joten oli haettava "jalalle jatkoa" että yletyin katon rajaan.
Otin ns. kokoontaittuvan klaffituolin tiskipöydän eteen. Kiipesin sen kautta tiskipöydälle ja pesin ikkunan.
Sitten en ajatellut sen enmpää vaan saatuani ikkunan puhtaaksi, loikkasin kuin tavalliselle tuolille ja tuoli rysähti läjään,
minä sen mukana ja tönäisin hellaa sen verran että uunin alaosan luukku aukesi ja kaaduin sen päälle.
Luukussa oli mahdottoman terävät reunat ja vetäisi kunnon haavan reiteeni.
Verta tuli kuin teuraseläimestä.
Oli mentävä hoitajan luo ja sitten siihen tuli lääkärikin ompelemaan haavan tukkoon.
Lääkärin kysyessä kuinka olin haavan saanut vastasin että ikkunoita pestessä!
Rytäkässä saamani mustelmat olen yrittänyt unohtaa.
08.04.2005 13:32
Pilvinen päivä on siirtynyt täältä meiltä sinne koti-Suomeen.
Eilen satoi vettä ja kyllä nuo ensimmäiset kevätsateet ovat hyväntuoksuisia!
Nyt täällä paistaa taas aurinko ja voin jatkaa tontilla tonkimista, kunhan tästä joudun.
On totta, että aurinkoinen ja valoisa päivä antaa energiaa ja halua touhuta kaikenlaista.
Pilvisinä ja sateisina päivinä sytyttelen valoja sinne sun tänne, laitan musiikkia soimaan, soitto ystävälle saattaa myös piristää.
Kiitos taas pirtin antimista! Hyvää päivän jatkoa!
08.04.2005 09:30
kun näin mahdollisuuden avata :)
Vierähti monta tuntia kun selasin ja luin vanhoja ketjuja.
Nautinto lukea señora lyylin kirjoituksia. Hän on ainutlaatuinen ihminen.
08.04.2005 09:14
Itselläni oli hyvä, turvallinen työpaikka, mutta mieheni joutui työttömäksi ja muutimme Ruotsiin, niinkuin moni muukin työtön siihen aikaan.
Sillä tavalla parani 60-luvulla Suomen työttömyyslukematkin :) kun työttömiä muutti naapurimaahan.
Sekin on 60-luvun historiaa. Surullinen toteamus.
Sellaista massamuuttoa ei enää esiinny.
Paljon tarvitaan että nuoret, vahvat ihmiset lähtisivät rakentamaan vierasta yhteiskuntaa, kun ei omasta maasta löydy työtä.
08.04.2005 09:01
Eipä todellakaan aiheitten tarvitse hipoa tähtitieteitä, jokapäiväisellä jutustelulla pärjätään aivan hyvin.
08.04.2005 08:50
Kyllä merimaisema on todella kuin taulu, sen ilme vaihtelee alati.
08.04.2005 08:46
106 / 127