Monzan ajot alkavat

Maalaismies'

Olen todella huolissani. Päivällä vastaani ajoi leikkuupuimuri. Se asia on ok, mutta kuka ajattelee Monzan ajoja viikon vaihteessa? Ruuneperi on selvästi hylännyt tämän urheilusta jaloimman, formulan. Eräät naisista, MdK (salarakas), ja vain jotkut harvat ovat enää kiinnostuneet hevosvoimista ja kierrosluvuista ja siitä Shakespearemaiseta dramatiikasta, mikä liittyy meidän kaikkien tosi- ihmisten rakastamaan elämän muotoon.

En puhu enempää nyt.

18

630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matteus

aloittanut jo keskittymisen tulevaan Monzan koitokseen. Keskittymistäni on jossakin määrin häirinnyt meneillään oleva uuden PC:n hankinta ja Tajjan Raahen vierailu, jossa hääräsin määräyksen saatuni digikameran kanssa.

Luulen kuitenkin, että saan refleksini kuntoon ja selviän Monzan kurveista, ylittämällä kanttikivet sen mikä-se-nyt-oli-epsanjalaisen tyylittömällä tyylillä.

• matteus

...ja näen maalaismiehen kahtena?

Tuolla toisaalla olit tähtisilmä ja täällä sinulla on heitetty heittomerkillä oikeaan silmään?

En taida ottaa enää, menen nukkumaan.

• Maalaismies*

Jos Ruuneperi ja MdK eivät syty Monzan ajoihin, minä menen taas takapihalle tuhka-astian kanssa, ellumarista en välitä nyt ( vaikka rakastankin), ja jos prkle vieköön en saa Monzan ajoihin täältä tukea Suomen naisista, niin ketä enää voi rakastaa?

Myönnän olevani epätoivoinen. Haluaisin keskustella kaikkien kanssa.

• Kyllä minä olen hengessä mukana. En toki pidä formulaa elämää tärkeämpänä mutta mukavaa keskusteluseuraa sen puitteissa saa. Sadetanssiin en kyllä enää rupea.

Olin muuten treffiristeilyllä, mukana liuta kauniita, tanssitaitoisia tyttöjä. Odotin suorastaan kiihkeästi näkeväni MDK:n, tuon ihanan aisaparini sheriiffiajoilta ja muutenkin, olisin samalla nähnyt minkälaisia ovat formularadan kurvit.

• kansa jutella niin uskallan sanoa vaatimattoman mielipiteeni,en pidä formuloista ,en halua nähdä sitä pärinää ,pensan tuhlausta,äänisaastetta,ja kuskien palvontaa,
        minä ymmärrän jo, ennemmin en ,niitä jotka siitä pitävät,niinkin hieno mies kun maalaismies pitää ynnä juntit,akat kaikki,maantiellä ajaessa on rallia ei enää tv,stä

• fiiuliN

Kaikkienko?

• Hyvä kun joku muistuttaa ajoista!
        Saapa nähdä onko nämä viimeiset formulat jotka katson TV:stä.
        Täällä meillä siirrytään nyt syksyn aikana digitaalilähetyksiin ja olisi hankittava digiboksi joka TV:tä varten. Minulla on kolme laitetta.
        Olen aikonut juntturoida ja laitan TV:n laatikkoon. Odottelen parempia aikoja.

Täällä on ollut digibokseja myynnissä jo monen vuoden ajan, mutta eivät ole menneet kaupaksi. Varastot ovat suuret ja epäilen että uusi tekniikka on jo hanskassa mutta digibokseista on ensin päästävä eroon.

• Ruuneperi kirjoitti:

Kyllä minä olen hengessä mukana. En toki pidä formulaa elämää tärkeämpänä mutta mukavaa keskusteluseuraa sen puitteissa saa. Sadetanssiin en kyllä enää rupea.

Olin muuten treffiristeilyllä, mukana liuta kauniita, tanssitaitoisia tyttöjä. Odotin suorastaan kiihkeästi näkeväni MDK:n, tuon ihanan aisaparini sheriiffiajoilta ja muutenkin, olisin samalla nähnyt minkälaisia ovat formularadan kurvit.

etten päässyt mukaan! Minulla on ollut esteitä, mutta viimeiseen asti toivoin että pääsisin yllättämään teidät keskiviikko-iltana kun pienoisessa "kankkusessa" olette paluumatkalla!
        Ei onnistunut.

• ellumari

sitten ainakin kaksi, jotka emme pidä autourheilusta.
      Maalaismies ja formuloista pitävät palstojen naiset ovat kyllä itse OK, mutta kiinnostuksensa kohde formulakisat, yäk!

• ellumari

kohtaan vastaus!
        Piti vastata pääskylle.

• En minä ainakaan ole autourheilun ihannoija mutta kun suomalainen kamppailee, taistelee ja voittaa ja Maamme Laulu soi niin siinä on sitä Suurta Sykähdyttävyyttä. Eikö?

Michael Schumacher on F1:n Suuri Persoona, ei vain kuljettajana vaan myös ihmisenä. Kimi ei yllä tässä suhteesa paljon minekään.

• ulkosuomalainen
        Ruuneperi kirjoitti:

En minä ainakaan ole autourheilun ihannoija mutta kun suomalainen kamppailee, taistelee ja voittaa ja Maamme Laulu soi niin siinä on sitä Suurta Sykähdyttävyyttä. Eikö?

Michael Schumacher on F1:n Suuri Persoona, ei vain kuljettajana vaan myös ihmisenä. Kimi ei yllä tässä suhteesa paljon minekään.

Taalla kaukanakin sydanta niin kummasti lammittaa Suomen lippu tangossa ja maammelaulu.
        Kimi on viela ihmisena kehittymaton,kasvot ilmeettomana puhuu kankeata englantia,mutta voi olla etta han ajan kanssa kasvaa myos ihmisena.

• my.mm.eli

tai ryhmään "eräät harvat" kuuluvana tunkeudun ketjuun!

Taas tuli kova työ saada Kimi ykköseksi huomenna. Moottorin hajoamisen vuoksi, jälleen. Ja Alonsohan ei päästä ohi, kuulemma uhannut vaikka kolaroida Kimin kanssa ettei menetä piste-etumatkaansa.
      Siis ainoaksi keinoksiko jää saada Alonson matkaan keskeytys?

Alanpa viilailla nuppineulan päitä teräviksi ja taikuuksia mietiskelemään.

• Maalaismies*

Tuskin enää uskallan puuttua formuloihin, sen verran kovaa vastustusta niissä sivuillamme on. Kiva, että tulit. Ovathan formulat paha, ruma ja saastuttava asia. Oikein hävettää.

Tuntuisi siltä, että nyt on tähdättävä seuraavaan kauteen. Mersu on lähes voittaja-auto, mutta ei ihan. Jos se loppuvuoden kuluessa saadaan kestämään, ensi vuosi on Kimin.

Katsotaan kuitenkin huominen kilpailu, toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

• Maalaismies* kirjoitti:

Tuskin enää uskallan puuttua formuloihin, sen verran kovaa vastustusta niissä sivuillamme on. Kiva, että tulit. Ovathan formulat paha, ruma ja saastuttava asia. Oikein hävettää.

Tuntuisi siltä, että nyt on tähdättävä seuraavaan kauteen. Mersu on lähes voittaja-auto, mutta ei ihan. Jos se loppuvuoden kuluessa saadaan kestämään, ensi vuosi on Kimin.

Hienosti Kimillä ajo sujui, paalupaikka, mutta kyllä tuo auto saisi kestää sentään pari kilpailua peräkkäin.

Turhauttavaa Kimille varmasti lähteä taas 10 sijaa alempaa. Vaan kannustetaan Kimi palkintopallille, vaikka vuoden voittajaksi asti ei yltäisikään.

Vastustuksesta huolimatta seisokaamme joukolla puolustamassa omaa katselunautintoamme.
        Saastuttui tai ei, emme me voi maailmaa parantaa vaikka kieltäytyisimmekin katsomasta,
        tai jopa että emme tunnustaisi katsovamme.

Huomenna jännitämme ja toivomme, kyllä se siitä.

• Maalaismies*
        kirjar kirjoitti:

Hienosti Kimillä ajo sujui, paalupaikka, mutta kyllä tuo auto saisi kestää sentään pari kilpailua peräkkäin.

Turhauttavaa Kimille varmasti lähteä taas 10 sijaa alempaa. Vaan kannustetaan Kimi palkintopallille, vaikka vuoden voittajaksi asti ei yltäisikään.

Vastustuksesta huolimatta seisokaamme joukolla puolustamassa omaa katselunautintoamme.
        Saastuttui tai ei, emme me voi maailmaa parantaa vaikka kieltäytyisimmekin katsomasta,
        tai jopa että emme tunnustaisi katsovamme.

Huomenna jännitämme ja toivomme, kyllä se siitä.

Kiitos kirjar, kiitos mymmeli! Katsotaan, kuinka Kimin käy.

• my.mm.eli
        Maalaismies* kirjoitti:

tankkaamassa juuri äsken, että jaksaa katsella ajot. En osaa hävetä tätäkään pahettani, moittikoot mitä moittivat, fiksummat;)
        Monenlaista harrastusta meillä kullakin, meilläkin niitä ns. hyväksyttyjä myös. Emme kuitenkan arvostele muitten kiinnostuksen kohteita. Ja mikä sitten on tärkeää ja mikä vähemmän. Ja onko sillä tai millä merkitystä. Hyvin olet kirjoittanut ajatuksiasi "ylös" niin näistä kuin muistakin. Lueskelin vanhempiakin kirjoituksiasi. Melkein kaikki, kuin omia ajatuksiani. En vain osaa kirjoittaa "ulos" sinun taitavuudella. Siksi monesti vaikenen;))

Ja nyt tuolin kääntö ja katse kohti TV:tä!

• Maalaismies*

Formulat ovat paha sana ja Kimi on juoppo ja Nykäsen Matti hullu ja koko urheilu on sieltä niin ja politiikka ja taide ja kirjallisuus.

Minulle tämä maa ja maailma sattuvat olemaan paikka, missä olen syntynyt. Hyväksyn sen kaikkineen. Katson ja ihmettelen lapsen silmin (edelleen) kaikkea sitä mieletöntä, mitä aikaamme sisältyy.

Oikeastaan olen erakko. Katselen kaukaa maailman menoa. Eivät nämä formulat merkitse minulle paljon mitään, eivät nämä palstat, mutta yritän vielä olla jossakin mukana.

Sanon suoraan, että olen lukenut ja luen paljon. Voisin keskustella Platonin filosofiasta tai keskiaikaisesta ranskalaisesta ajattelusta ja taiteesta, mutta eivät ne kuulu tänne. Joku voi sanoa: mene sinne minne ne kuuluvat! Vastaan ettei ajattelu kuulu enää minnekään.

Eivät formulatkaan, joita kuitenkin seuraan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      235
      5350
    2. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      46
      5260
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      221
      2877
    4. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      144
      2434
    5. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      65
      2042
    6. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      70
      1840
    7. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      208
      1714
    8. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      184
      1343
    9. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      18
      1279
    10. Martina tienaa itse rahansa

Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      329
      1226
    Aihe