sa4ru5

![]()
Olen hyvää parisuhdetta arvostava uusiosinkku, jonkin verran elämää ja maailmaa nähnyt 60+ nainen. Joskus tunnen itseni vanhaksi, väsyneeksi ja/tai vihaiseksi. Useimmiten olen kuitenkin hyväntuulinen, optimistinen, positiivisesti elämään ja ihmisiin suhtautuva, pilke silmäkulmassa provosoiviakin ajatuksia ilmaan heittävä, innokas keskustelija.
En kuitenkaan koskaan tarkoituksella ilkeä tai pahantahtoinen, enkä katsele toisia alaspäin - paitsi useinkin fyysisesti pituuteni vuoksi.
PS: "En halua kertoa" -vastaus on mielestäni tylsä, mutta en osannut valita tarjotuista vaihtoehdoista.
Musiikkimakuni: vaihtelee tilanteen ja mielialan mukaan.
Jos voittaisin miljoonan: ajattelisin, että markkoina olisin hallinnut summan paremmin.
Vapaa-aikanani: liikun ulkona, uin, melon, luen, tapaan ystäviä, matkustelen, nautin hyvästä ruuasta, kokkaan, lojun (rankan työpäivän jälkeen) sohvalla ja katson televisiota, ajattelen, valokuvaan, opiskelen, kirjoitan ym.ym.
Elokuvat: katselen mielelläni monenlaisia elokuvia, useimmin eurooppalaisia. Esim. Almodovar on yksi lempiohjaajistani. Katson myös piirrettyjä.
Pukeudun: tilanteen mukaan. Niin että itse viihdyn ja erotun ympäristöstä riittävästi, ettei minua vahingossa ammuttaisi hirvenä metsässä tai luultaisi sohvatyynyksi sisätiloissa.
Postia voit halutessasi lähettää minulle osoitteeseen:
[email protected]
Facebook-kutsuihin en valitettavasti voi vastata, koska O-O:lla ei ole omaa fb-sivua.
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Messenger: [email protected]
Aloituksia
225
Kommenttia
5833
Onko sinun nimesi jo EU-säästövetoomuksessa
Voitaisiin säästää 200 miljoonaa euroa vuodessa... Joko sinä kävit laittamassa nimesi vetoomukseen? Nyt on aika toimia6320Pidätkö Halloween'ista
Vietätkö Halloween-juhlia? Entä miten suhtaudut "Karkki tai kepponen" -ryhmiin? Minusta mikä tahansa juhlan syy, on hy7311Muistatteko milloin ?
Muistatteko, millä vuosikymmenellä Kalle Kustaa Korkin seikkailut ja Kankkulan kaivolla -ohjelmat tulivat radiosta? Ent4304Apua omakotiasujalle
Mistä apua? Ystäväni tarvitsisi omakotitalonsa ja suuren pihansa kunnostamiseen apua Helsingissä. Nythän saisi kotital1295Lahjaidea: Vanhan aikakauslehden vuosikerta
Ikäryhmäpalstoilla kirjaongelmani kanssa seikkaillessa näin jonkun kysyvän ideaa lehtitilauksesta joululahjaksi iäkkääll3292Lisäkilven aikamerkinnät ?
Kertoisiko joku ystävällisesti, olenko oikeassa. Pysäköintipaikan lisäkilvessä oleva yksi musta kellonaika merkitsee si2274Haluatko sinä vaikuttaa? EU-adressi
Voitaisiin säästää 200 miljoonaa euroa vuodessa... Nyt on aika toimia ja vaikuttaa itsekin. Kuten varmaan tiedätte, E2261Pahuksen amerikkalaiset
kuulin aamulla uutisista, että amerikkalaiset vievät tuhoalueille lentokonekuórmittain avustustarpeita! Pahus, avustust325860-luvun nuorisolle
Muistatteko, kun Fiat 600 saattoi ohittaa kuplafolkkarin maantiellä kun Laika-koira lensi Sputnik 2:lla ja Lassie pala0255Vuoden teatteritapaus ?
Oletko sinä nähnyt teatterissa lähiaikoina jonkin erityisen upean esityksen? Kertoisitko mitä ja missä? Olemme ystävien2253Uuden ajan taide-elämyksistä?
Kiasman näyttelyssä on kuulemma yhtenä taideteoksena tervaskanto. Luin asiasta toisesta aloituksesta ja pysähdyin pohtim36249NATO-kysymyksiä
Kaikilla näyttää olevan valmiina vankat mielipiteet joko kannattaa Natoon liittymistä tai vastustaa sitä. Mutta mihin nä6248Joutsenlampi-baletin erilaisia...
versioita on esitettu ja esitetään televisiossa YLEn Teema-kanavalla. Parhaillaan (klo 11.45 - 12.51) on menossa hiphop4243Oletko nähnyt kattohaikaroita tai
pääskysiä jo Suomessa tänä keväänä? Itse en ole nähnyt vielä kumpiakaan, mutta kuulin molempia nähdyn jo Tuusulan ja Ru5239Kaunis runovideo
Näin uuden Heli Laaksosen runovideon ja kuulin, että sen saa vapaasti imuroida Otavan sivuilta. Ihastuin suomenkielisee2238Vetoomus EUsta: Säästetään 200 milj. euroa/vuosi
Voitaisiin säästää 200 miljoonaa euroa vuodessa... Nyt on aika toimia ja vaikuttaa itsekin. Kuten varmaan tiedätte, Eu6238Uusia EU-direktiivejä ?
Oletko kuullut uusia EU-direktiivejä tai ehdotuksia sellaisista? tai Oletko suunnitellut tekeväsi itse uusia ehdotuksia3236Tarvitaanko elokuvateattereita?
Kuinka usein käyt elokuvissa, vai käytkö ollenkaan? Nautitko elokuvien katsomisesta elokuvateatterissa vai tarjoaako vu3235- 3222
Kuntolomalle kylpylään - Pärnuun tai...
Kiinnostaako kunnonkohennus- ja kylpyläloma Virossa, Pärnussa tai jossain muualla? Aion lähteä matkalle muuutaman viiko6222