Vapaa kuvaus

Olen hyvää parisuhdetta arvostava uusiosinkku, jonkin verran elämää ja maailmaa nähnyt 60+ nainen. Joskus tunnen itseni vanhaksi, väsyneeksi ja/tai vihaiseksi. Useimmiten olen kuitenkin hyväntuulinen, optimistinen, positiivisesti elämään ja ihmisiin suhtautuva, pilke silmäkulmassa provosoiviakin ajatuksia ilmaan heittävä, innokas keskustelija.

En kuitenkaan koskaan tarkoituksella ilkeä tai pahantahtoinen, enkä katsele toisia alaspäin - paitsi useinkin fyysisesti pituuteni vuoksi.

PS: "En halua kertoa" -vastaus on mielestäni tylsä, mutta en osannut valita tarjotuista vaihtoehdoista.

Musiikkimakuni: vaihtelee tilanteen ja mielialan mukaan.

Jos voittaisin miljoonan: ajattelisin, että markkoina olisin hallinnut summan paremmin.

Vapaa-aikanani: liikun ulkona, uin, melon, luen, tapaan ystäviä, matkustelen, nautin hyvästä ruuasta, kokkaan, lojun (rankan työpäivän jälkeen) sohvalla ja katson televisiota, ajattelen, valokuvaan, opiskelen, kirjoitan ym.ym.

Elokuvat: katselen mielelläni monenlaisia elokuvia, useimmin eurooppalaisia. Esim. Almodovar on yksi lempiohjaajistani. Katson myös piirrettyjä.

Pukeudun: tilanteen mukaan. Niin että itse viihdyn ja erotun ympäristöstä riittävästi, ettei minua vahingossa ammuttaisi hirvenä metsässä tai luultaisi sohvatyynyksi sisätiloissa.

Postia voit halutessasi lähettää minulle osoitteeseen:

[email protected]

Facebook-kutsuihin en valitettavasti voi vastata, koska O-O:lla ei ole omaa fb-sivua.

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: ---

Lapset: ---

Messenger: [email protected]

Aloituksia

225

Kommenttia

5833

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. oman äänesi. ;))
  2. olen monesti huomannut, ja esim. televisiostakin kuullut, että ne kaikkein reippaimmat "panomiehet" saattavat olla uskomattoman tietämättömiä naisten suhteen. He kun osaavat ja luulevat tietävänsä kaiken, niin eihän heidän tarvitse nähdä vaivaa "tarpeettoman tiedon" hankkimiseksi. Esim. yhdessä brittiohjelmassa kysyttiin nuorehkoilta aikuisilta miehiltä klitoriksen sijaintia ja vain pari miehistä osasi sijoittaa sen edes oikealle karttalehdelle.

Kun olen aina mielelläni keskustellut erilaisten ihmisten kanssa kaikenlaisista asioista ja tehnyt töitä miesten maailmassa, olen välillä todellä hämmästyneenä ihmetellyt isojen poikien näkemyksiä asioista. Tosin anatomiaan ei keskustelumme ole koskaan liittynyt. Naisjuttuja olen kuullut sitäkin enemmän.

Monetkin meidän ikäluokkamme Ihmiset tietävät hämmästyttävän vähän erotiikasta, samoin naisten ja miesten erilaisuudesta sillä alueella. Monet ovat hankkineet tietonsa seksilehdistä. Itse olen kuullut joskus sanoneeni, että itseasiassa minä en ole kiinnostunut seksistä, mutta nautin erotiikasta estoitta oman rakkaani kanssa. ;))

Minua hieman huolestutti reipas esiintymisesi rakastajasi kanssa. Itse olisin lähestynyt asiaa hieman hienovireisemmin. Pelkäisin, että parisuhteen hienovireisellä alueella miehinen itsetunto voi horjahtaa, jos joutuu yhtäkkiä siirtymään ylen häveliäästä kumppanista kovin tietävän ja vaativan uuden naisen oppipojaksi. En olisi yhtään hämmästynyt, jos itse olisit aiheuttanut miehisyyden hieman arastelevan ilmiasun. - Miten viestität rakastajallesi hyväksyntää ja ihailuasi?

Sinulla on tuhannen taalan paikka, jos parisuhteenne toimii kaikilla alueilla ja yhdessä löydätte oman erottisen maailmanne. Rakastajasi saattaa kuvitella, että sinä olet ainoa nainen maailmassa, jonka kanssa hän sellaista voi kokea.

Kerropa sitten myöhemmin, mitä olet päättänyt tehdä ja miten teillä menee. ;))
  3. korvien välistä. ;))