Löytyykö netistä jotain aamuvoimisteluohjeita, kun tuo nuoruuden kankeus on näköjään siirtynyt entisestä paikastaan kaikkialle muualle elimistöön? Olettaisin, että joku jumppa notkistaisi niveliä ja antaisi verenkierrolle vauhtia, mutta kun en ohjeita mistään löytänyt.
Aamujumppa
5
2299
Vastaukset
- löytänyt.
http://www.tuuli.net/kunto-ohjelmat/index.htm
Sisältävät muutakin hyvää, esim. terveydestämme.
Hyviä jumppahetkiä ohjeilla joiden mukaan aamujumppaan ja käytänpä niitä ohjeita muulloinkin!- joten
helppoja liikkeitä venyttelyyn ja kiinteyttäväänkin jumppaan.
Ei kaipaa lisäyksiä.
- Lyydia amanda
Aamujumppa-asioista keskusteltiin tällä palstalla lokakuussa-05... Löytyvät sivulta no 9. Ohjeet olivat just sopivia tämän ikäisille... ei monimutkaisia mutta kumminkin vetreyttäviä! Notkeita hetkiä sinullekin.
- MUMMELI1
MTV 3 tulee joka aamu Ihana aamu ,jossa on 9 jälkeen ohjattu jumppa. Joskus kepin tai kuminauhan kanssa tai ilman.
Ainoastaan perjantaina tulee joku tanssillinen osuus johon ei meikäläinen yllä.
Sen kun tekee mukana niin pääsee jo alkuun.
Itse olen huomannut, että venyttely on vieläkin tärkeämpää kuin nuorilla päivillä.;))
Toivottavasti saamme paljon hyviä linkkejä aamuvoimistelusta. Niitä en ole itse (vielä) täältä etsinyt. - Kyllä tämä netti on sitten mukava, kaikkiin kysymyksiin löytyy helposti vastauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931392
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253657Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55599- 53584