vikana. Olen ujo ja kaverit vain tahtovat kiusata.
Mielelläni loisin vakituisia kaverisuhteita, mutta ne vain ei tahdo onnistua.
Sanokaahan viisaat..
14
1387
Vastaukset
kavereita ne sellaset on jotka kiusaa..ei kamut tee sellasta,ei ainakaan oikeat sellaset...:/
- kännynmäpy
Hyvää Joulua Miisulle.
kännynmäpy kirjoitti:
Hyvää Joulua Miisulle.
kiva ku suaki "näkyy"...Hyvää joulua sullekkin...ja paljon lämpimiä ajatuksia tuikkivien tähtien kera..:)
- Kaverihan se minäkin
Joka tulee sisään silloin kun muut tulevat ulos.
tosissasi esitit kysymyksen.
- mikä on
minusta se ei varmaankaan ole kiinni. Mutta kun en oikein saa keskustelua aikaan ja vähän pelkään uusia tuttavuuksia. Olen kait epämuodostunut ilmiö. En voi enempää.
- Marion.T
mikä on kirjoitti:
minusta se ei varmaankaan ole kiinni. Mutta kun en oikein saa keskustelua aikaan ja vähän pelkään uusia tuttavuuksia. Olen kait epämuodostunut ilmiö. En voi enempää.
ja jää sen takia yksin...
Rohkeutta peliin ja juttelemaan ihmisille, ei kukaan pure vaikka väliin siltä tuntuisikin.
Aloita vaikka tällä palstalla, ja kirjoittele eri aiheista ihmisten kanssa, ja sano rohkeasti oma mielipiteesi.
Joskus saat ystävällisen vastaanoton ja joskus taas jotakin muuta ....se auttaa siihen oikeaankin elämään:-DD
Mut on lintattu täällä monta kertaa, mutta siitä huolimatta täällä ollaan ja entistäkin vahvempana, se mikä ei tapa se vahvistaa... mikä on kirjoitti:
Useimmat ihmiset eivät osaa ollenkaan pysähtyä oikeasti kuuntelemaan toisia. Sinä voisit aloittaa siitä ja huomaisit pian, että ystäviä löytyy suorastaan tungokseen asti. Kun on aidosti kiinnostunut toisista ja keskittyy kuuntelemaan, unohtuvat oma epävarmuus ja itsetarkkailukin ihan huomaamatta.
Melkein jokainen ilahtuu, kun sanot olevasi kiinnostunut ja haluavasi kuulla lisää hänen kertomastaan asiasta. Silloin ei edes tarvitse miettiä omia keskustelun aiheita.
Useimmat ihmiset ovat ihan mukavia, kun antaa heille tilaisuuden. Suurin osa taitaa itsekin hieman arastella ja odottaa sysäystä aloittaakseen keskustelun. Jos teet itse aloitteen ja joku suhtautuu siihen epämiellyttävästi, älä lannistu. Hänellä saattaa olla epäkohteliaisuuteensa joitain ihan omia syitä, joilla ei ole mitään tekemistä sinun persoonasi kanssa. - Seuraavalla kerralla kohtaat mukavampia ja mielenkiintoisempia ihmisiä.
Omassa elämässäni olisi moni mukava ihminen jäänyt kohtaamatta, monia mielenkiintoisia elämyksiä kokematta ja monia paikkoja näkemättä, ellen itse olisi ollut aktiivinen esim. matkoilla liikkuessani.
Toivottavasti sinulla avautuu uusia kivoja asioita, kun rohkaistut aktiivisemmaksi.
Hyvää jatkoa.
- .häpyhuuli..
tänne, katsottaisiin tilannetta, ehkä ujous on
poistettavissa minun terapialla?- parantajako?
Onpa kumma lähestymistapa asiaan!!!
Taidatkin olla semmoinen vaan oppeinesi.
Nimimerkille "mikä on": älä noita edellisen kaltaisia ääliöitä noteeraa mitenkään.
Just tuon kaltaiset ON pilaamassa paljon hyviä ihmissuhteita oppeinensa.
Ole oma itsesi vaan. :) - tukihenkilö
parantajako? kirjoitti:
Onpa kumma lähestymistapa asiaan!!!
Taidatkin olla semmoinen vaan oppeinesi.
Nimimerkille "mikä on": älä noita edellisen kaltaisia ääliöitä noteeraa mitenkään.
Just tuon kaltaiset ON pilaamassa paljon hyviä ihmissuhteita oppeinensa.
Ole oma itsesi vaan. :)Olet! Nimim. "mikä on" tulee just tuollaisista viesteistä huomata se tosiseikka, että ne kiusaavat yms."kaverit" käyttäytyvät omaa epävarmuuttaan juuri tuolleen hyökkäävällä ja tyhmällä tavalla! Joskus on perhanan mielenkiintoista selvitellä jonkun idiootin sielunelämää ja etsiä syitä (yleensä lapsuudesta) heidän typerään / kiusaavaan / toista alentavaan käytökseen jolla he yrittävät nostaa omaa egoaan. Sellainen yleinen piirre tuommosissa ihmisissä on se, että he kuuluvat ns. laumasieluihin.
- mikä on
tukihenkilö kirjoitti:
Olet! Nimim. "mikä on" tulee just tuollaisista viesteistä huomata se tosiseikka, että ne kiusaavat yms."kaverit" käyttäytyvät omaa epävarmuuttaan juuri tuolleen hyökkäävällä ja tyhmällä tavalla! Joskus on perhanan mielenkiintoista selvitellä jonkun idiootin sielunelämää ja etsiä syitä (yleensä lapsuudesta) heidän typerään / kiusaavaan / toista alentavaan käytökseen jolla he yrittävät nostaa omaa egoaan. Sellainen yleinen piirre tuommosissa ihmisissä on se, että he kuuluvat ns. laumasieluihin.
Olen sellainen omantien kulkija ja kait siten poikkean muista. Suuti ihmismassa tekee paniikin.
- tukihenkilö
mikä on kirjoitti:
Olen sellainen omantien kulkija ja kait siten poikkean muista. Suuti ihmismassa tekee paniikin.
se on just yksi syy sille, ettei sellaiset laumasielut voi ymmärtää ihmistä joka ajattelee IHAN ITSE. Dont´worry useimmat tuntemani ihmiset myöntävät joutuvansa paniikkiin esim. just tälleen joulunalla suurissa liikkeissä ihmismassojen keskellä.
- Blondi
tukihenkilö kirjoitti:
se on just yksi syy sille, ettei sellaiset laumasielut voi ymmärtää ihmistä joka ajattelee IHAN ITSE. Dont´worry useimmat tuntemani ihmiset myöntävät joutuvansa paniikkiin esim. just tälleen joulunalla suurissa liikkeissä ihmismassojen keskellä.
ei ole paniikkia kaupassa, vaan se tuskallinen jonottaminen. Tuskin kukaan siellä marketissa miettiin jonkun toisen asioita, kun on oma ostoslista siinä kerättävänä. Minä en ainakaan katsele siellä ihmisiä, vaan yritän äkkiä löytää sen mitä piti ostaa. Itsekin pyrin välttämään näitä ruuhkia ja käyn useasti heti lauantaiaamusta kun kauppa aukeaa. Aloittaja varmaan tarkoitti muun laista sosiaalista tilannetta. Joskus voisi amerikan mallinen aina auki-kauppa sopia tännekin, jos haluaa välttyä liialta ihmismassalta ja siellä saattaisi tavata jonkun samanlaisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931392
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253657Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55599- 53584