Vapaa kuvaus

Olen hyvää parisuhdetta arvostava uusiosinkku, jonkin verran elämää ja maailmaa nähnyt 60+ nainen. Joskus tunnen itseni vanhaksi, väsyneeksi ja/tai vihaiseksi. Useimmiten olen kuitenkin hyväntuulinen, optimistinen, positiivisesti elämään ja ihmisiin suhtautuva, pilke silmäkulmassa provosoiviakin ajatuksia ilmaan heittävä, innokas keskustelija.

En kuitenkaan koskaan tarkoituksella ilkeä tai pahantahtoinen, enkä katsele toisia alaspäin - paitsi useinkin fyysisesti pituuteni vuoksi.

PS: "En halua kertoa" -vastaus on mielestäni tylsä, mutta en osannut valita tarjotuista vaihtoehdoista.

Musiikkimakuni: vaihtelee tilanteen ja mielialan mukaan.

Jos voittaisin miljoonan: ajattelisin, että markkoina olisin hallinnut summan paremmin.

Vapaa-aikanani: liikun ulkona, uin, melon, luen, tapaan ystäviä, matkustelen, nautin hyvästä ruuasta, kokkaan, lojun (rankan työpäivän jälkeen) sohvalla ja katson televisiota, ajattelen, valokuvaan, opiskelen, kirjoitan ym.ym.

Elokuvat: katselen mielelläni monenlaisia elokuvia, useimmin eurooppalaisia. Esim. Almodovar on yksi lempiohjaajistani. Katson myös piirrettyjä.

Pukeudun: tilanteen mukaan. Niin että itse viihdyn ja erotun ympäristöstä riittävästi, ettei minua vahingossa ammuttaisi hirvenä metsässä tai luultaisi sohvatyynyksi sisätiloissa.

Postia voit halutessasi lähettää minulle osoitteeseen:

[email protected]

Facebook-kutsuihin en valitettavasti voi vastata, koska O-O:lla ei ole omaa fb-sivua.

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: ---

Lapset: ---

Messenger: [email protected]

Aloituksia

225

Kommenttia

5833

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Jos yrittäisimme käyttää enemmän aikaa omien tekemistemme miettimiseen ja toimintamallien kehittämiseen kuin toisten arvosteluun, maailma olisi luultavasti paljon parempi paikka. Miksi niin usein kuvittelemme ihmisistä pahaa ja olemme valmiita kehittämään toisten tekemisiä ja työmoraalia?

Minusta nettikeskustelu voi hyvinkin vastata kahvitauolla käytävää keskustelua. Joku käyttää siihen enemmän aikaa, joku vähemmän. Joku istuu työpöytänsä ääressä koko päivän saamatta mitään aikaan. Monet ihmiset saavat palkkansa siitä mitä tekevät, eivät siitä kuinka ahkerilta he näyttävät. Intensiivinen ajatustyö tarvitsee välillä pieniä taukoja. Mitä väärää siinä on, jos joku poikkeaa välillä vaikkapa netissä? Voihan olla, että joinain kesälomakauden päivinä ihmisillä ei ihan oikeasti ole mitään hyödyllistä tekemistä työpaikallaan. Jos he ovat operatiivisen tason toimijoita, voi olla vaikeata keksiä tekemistä. Sitä paitsi kukaan ei voi ihan yhtämittaisesti olla tehokas kahdeksaa tuntia päivässä.

Monilla ihmisillä ei ole varsinaista työaikaa, vaan he ovat vastuussa omista töistään. Eikä työpaikalla käytettyyn internet-yhteyteen kulu yhtään markkaasi, ei eurojakaan. Kiinteä maksu on sama, vaikkei yhteyttä käytettäisikään.

Jos minä rupattelisin netissä työaikana käyttäisin kuitenkin omaa aikaani, koska joutuisin tekemään töitä pitempään. Jos menisin juttelemaan kollegan kanssa huvikseni muista kuin työasioista, kuluttaisin myös hänen työaikaansa. ;)

Vaikka älähdin, ei kolahtanut.;)

Mielestäni ihmisten työteho ja -moraali eivät vahtimalla parane. Positiivisella motivoinnilla voi saada paljon enemmän hyvää aikaan.

Montako veroeuroa sinä olisit valmis sijoittamaan kyttäys- ja estojärjestelmien kehittämiseen? Luuletko, että se olisi hyvä sijoitus?

Kannetaan itse kukin oma vastuumme ja kuvitellaan vähemmän toisten tekemistä.
  2. :))))