Vapaa kuvaus

Olen hyvää parisuhdetta arvostava uusiosinkku, jonkin verran elämää ja maailmaa nähnyt 60+ nainen. Joskus tunnen itseni vanhaksi, väsyneeksi ja/tai vihaiseksi. Useimmiten olen kuitenkin hyväntuulinen, optimistinen, positiivisesti elämään ja ihmisiin suhtautuva, pilke silmäkulmassa provosoiviakin ajatuksia ilmaan heittävä, innokas keskustelija.

En kuitenkaan koskaan tarkoituksella ilkeä tai pahantahtoinen, enkä katsele toisia alaspäin - paitsi useinkin fyysisesti pituuteni vuoksi.

PS: "En halua kertoa" -vastaus on mielestäni tylsä, mutta en osannut valita tarjotuista vaihtoehdoista.

Musiikkimakuni: vaihtelee tilanteen ja mielialan mukaan.

Jos voittaisin miljoonan: ajattelisin, että markkoina olisin hallinnut summan paremmin.

Vapaa-aikanani: liikun ulkona, uin, melon, luen, tapaan ystäviä, matkustelen, nautin hyvästä ruuasta, kokkaan, lojun (rankan työpäivän jälkeen) sohvalla ja katson televisiota, ajattelen, valokuvaan, opiskelen, kirjoitan ym.ym.

Elokuvat: katselen mielelläni monenlaisia elokuvia, useimmin eurooppalaisia. Esim. Almodovar on yksi lempiohjaajistani. Katson myös piirrettyjä.

Pukeudun: tilanteen mukaan. Niin että itse viihdyn ja erotun ympäristöstä riittävästi, ettei minua vahingossa ammuttaisi hirvenä metsässä tai luultaisi sohvatyynyksi sisätiloissa.


Postia voit halutessasi lähettää minulle osoitteeseen:

[email protected]


Facebook-kutsuihin en valitettavasti voi vastata, koska O-O:lla ei ole omaa fb-sivua.

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: ---

Lapset: ---

Messenger: [email protected]

Aloituksia

225

Kommenttia

5833

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Taas tekee mieleni väittää vastaan sinulle. Ikä on asennekysymys. Tutustumisen vaikeus on kaiketi enemmän henkilö- kuin ikäkysymys. Jos uuden naisystävän haluat, käypä valitsemassa mieleisesi tuolta treffipalstalta. Tai lähde liikkeelle ihan mihin tahansa aikuisille tarkoitettuihin tapahtumiin. Me tytöt otamme sinut ilomielin mukaan joukkoomme ja joku saattaa ryhtyä sinua vokottelemaan - ainakin jos annat siihen tilaisuuden.

    Teidän miestenhän on helpompaa tutustua toista sukupuolta oleviin uusiin ystäviin kuin saman ikäisillä naisihmisillä. Naiset ovat ilmeisesti paljon miehiä aktiivisempia
    monissa asioissa.

    Pistäpä pilkettä silmäkulmaan ja lähde liikkeelle.
    Anna elämälle uusi tilaisuus ja tee joku nainen onnelliseksi siinä samalla kun itsesikin. ;))

    Aurinkoista kevättä ja sydämentykytyksiä.;)