Vapaa kuvaus

Olen hyvää parisuhdetta arvostava uusiosinkku, jonkin verran elämää ja maailmaa nähnyt 60+ nainen. Joskus tunnen itseni vanhaksi, väsyneeksi ja/tai vihaiseksi. Useimmiten olen kuitenkin hyväntuulinen, optimistinen, positiivisesti elämään ja ihmisiin suhtautuva, pilke silmäkulmassa provosoiviakin ajatuksia ilmaan heittävä, innokas keskustelija.

En kuitenkaan koskaan tarkoituksella ilkeä tai pahantahtoinen, enkä katsele toisia alaspäin - paitsi useinkin fyysisesti pituuteni vuoksi.

PS: "En halua kertoa" -vastaus on mielestäni tylsä, mutta en osannut valita tarjotuista vaihtoehdoista.

Musiikkimakuni: vaihtelee tilanteen ja mielialan mukaan.

Jos voittaisin miljoonan: ajattelisin, että markkoina olisin hallinnut summan paremmin.

Vapaa-aikanani: liikun ulkona, uin, melon, luen, tapaan ystäviä, matkustelen, nautin hyvästä ruuasta, kokkaan, lojun (rankan työpäivän jälkeen) sohvalla ja katson televisiota, ajattelen, valokuvaan, opiskelen, kirjoitan ym.ym.

Elokuvat: katselen mielelläni monenlaisia elokuvia, useimmin eurooppalaisia. Esim. Almodovar on yksi lempiohjaajistani. Katson myös piirrettyjä.

Pukeudun: tilanteen mukaan. Niin että itse viihdyn ja erotun ympäristöstä riittävästi, ettei minua vahingossa ammuttaisi hirvenä metsässä tai luultaisi sohvatyynyksi sisätiloissa.

Postia voit halutessasi lähettää minulle osoitteeseen:

[email protected]

Facebook-kutsuihin en valitettavasti voi vastata, koska O-O:lla ei ole omaa fb-sivua.

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: ---

Lapset: ---

Messenger: [email protected]

Aloituksia

225

Kommenttia

5833

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Ei viikatemiestä ole olemassakaan. Satua ja huijausta koko viikatemies.

Aloittaja on itse oma viikatemiehensä ja este omalle elämälleen.
    Hän voisi halutessaan toteuttaa unelmansa halutessaan vaikka heti, eikä tarvitsisi odotella kuntonsa heikkenemistä ja kuoleman lähestymistä.

Itse olen jo pitkään yrittänyt toteuttaa omia unelmani, ja olen kohtuullisen tyytyväinen, vaikka monenlaisia haasteita tuleekin välillä eteen.
    Kannattaa yrittää nauttia kaikesta hyvästä, mitä elämä tarjoaa ja pitää kohtuullisen hyvää huolta itsestään.

Tässä iässä jokaisen kannattaisi välillä pysähtyä miettimään itsekkäästi myös omia tarpeitaan ja unelmiaan. Pitkän tähtäimen suunnitelmien sijasta voisi välillä toimia "tässä ja nyt". - Mitä pitää tehdä ja mitä haluaa tehdä. Voisiko joskus valita ensin haluamansa ja katsoa ehtiikö tai voiko osan (kuvitelluista) pakollisista kuvioista jättää välillä tekemättä?

Suunnittelen eläväni lopun elämää niin aktiivisesti kuin haluan ja voin. Kun aika koittaa, lähden hyvillä mielin ja mitään katumatta elämäni viimeiselle tutkimusmatkalle. - Viikatemiestä en sille matkalle huoli mukaani, en edes matkalle lähettäjäksi. Viikatemies on vain ruma kuva joidenkin pilapiirtäjien mielikuvitusmaailmassa, sillä ei ole mitään tekemistä minun matkakohteeni tai lähtemiseni kanssa.

Tutkimusmatkakohteeni on uskomattoman kaunis, enkä tiedä millaisissa sfääreissä se sijaitsee. Pääsin jo kerran kurkistamaan sinnepäin, ja odotan jatkoa ilman minkäänlaista kiirettä. Elämä maistuu hyvälle ja tarjoaa monenlaista kiinnostavaa.

Onko sinun mielestäsi sopivaa yrittää elää omaa elämäämme loppuun asti?
    Onko itsekkyys sallittua tässä iässä?
  2. Uuteen pienempään kotiin muuttaessani, lajittelin lähes kaiken ylimääräisen tai tarpeettoman tavaran kierrätykseen. Hyväntekeväisyyskirpputoreille luovuttaessa pääsee todella helpolla. Eri kierrätyskeskuksista lähettävät erilaisia autoja noutamaan tavaraa, ja itse voi tyytyä vaan kertomaan, mitä noutajat saavat ottaa mukaansa. Suosittelen, ellei itse halua ryhtyä käymään kauppaa kirpputorille tai netin erilaisilla myynti-, lahjoitus-, kierrätys- tai vaihtopalstoilla.

Ne ovat muuten varsin hauskoja paikkoja. Kävin hakemassa eilen ystävälle maalaustelineen, jonka maksoin murukahvipaketeilla.

Jonkin aikaa sitten huomasin sattumalta netissä erikoisen työpyödän. Olin aikonut ostaa huonekaluliikkeestä samanlaisen melko kalliilla hinnalla. Nyt kävin parin sadan metrin päässä katsomassa pöytää, ja olin alustavasti sopinut ystävien kanssa sen kuljetuksesta. - Myyjä antoi tarpeettomaksi käyneen pöydän minulle ihan pilkkahintaan ja kuljetti samantien pöydän ja minutkin kotiini.;)
  3. * * * * * *