Vapaa kuvaus

Olen rehellinen rento reino. t: Emperor Lars 18th Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Ammatti: Koulutus/opetus Työskentelen: opettaja Ase tai siviilipalvelus: lntstm Yhdistykset/kerhot: Etky Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

6

Kommenttia

90

  1. Minun mielestäni juuri tuo 2.0T (FSI) on hyvä kompromissi tehon ja kulutuksen suhteen. 1.8T ja 2.0 ilman turboa ovat liian laiskoja ja isommat moottorit ainakin itselleni liian kalliita. Kiva juttu, että muutkin ovat ajatelleet näin...
  2. Kaikissa marketeissa on Xbox-360 demokoneet kiinni Samsungin LCD-näytöissä, useimmiten 26" -mallissa. Ainakin minun silmiini kuva näyttää sangen hyvältä. Käyttäähän se Microsoft toki Samsungin tekniikkaa mm. DVD-asemissakin, joten on varmaan melkoiset yhteistyösopimukset noiden kahden firman välillä. Eli Microsoft saa Samsungilta näytöt puoli-ilmaiseksi...