Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nosturijas
profiilit
nosturijas
nosturijas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itse remontoin juuri samanlaista asuntoa. Siellä kävi ensin siivoja pesemässä sen rasvan pois ja sen jälkeen maalasin seinät ja katon kahteen kertaan. Kun saan remontin tehtyä, niin otetaan vielä niin sanottu pommi sisään jolla lähtee myös kalman haju. Täällä oli nimittäin kuollut henkilö. En tiedä mitä ainetta se on. mutta sillä pitäisi lähteä kaikki hajut.
10.10.2012 07:37
Kyllä sama pätee myös jalkapallossa. Ilmeisesti vanhemmat elävät omaa unelmaansa samalla he myös pilaavat lasten oman innon harrastukseen. Kaikki eivät ymmärrä,että lapset kehittyvät omalla tahdillaan. Tosin on myös valmentajilla oma osuutensa asiaan, kun ne omat lapset ovat aina siinä paremmassa ryhmässä vaikkei aina olisi niin aihettakaan ja jätetään huomioimatta se parempi lapsi.
24.01.2012 08:58
Oletko katsonut tukivarret. Itselläni ravistaa tyhjäkäynnillä, mutta se on moottorin kannatinlaakeresta kiinni. Ne ovat ihan loppu. Autolla on ajettu jo yli 400000.tta
18.09.2011 15:16
Kyllä sinua raukkaa on nyt kusetettu oikein olan takaa kilometreissä. Itselläni ollut monta mersua ja on edelleen ja vaimolla on minun vanha 190 mersu vm. 91 eikä mitään ongelmia
25.07.2011 18:13
Kannatta kysyä puusepältä. Se ei välttämättä tule kalliiksi. riippuen tietysti mitä vaatii, mutta takuulla kestää sen mihin se on tarkoitettu. Itse asensin tutulle Ikean allas-kaapin ja voin sanoa että oli viimeinen Ikean kaluste minkä asensin.
12.04.2011 18:10
Ehkä tästä oli jollekin opetus ja ymmärtää vaatia urakkatarjouksessa suomalaisia työntekijöitä.
07.04.2011 16:17
Ei sillä ole merkitystä näyttikö vai ei. Kohde oli kuitenkin mahtava
28.12.2010 06:57
1 / 1